Rebel-Rider Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 (endret) Update: Vel da kan folk begynne å ta farvel med 4Runnern, var innom Toyota å dag og fikk tilbud både med og uten innbytte og bestemte meg for å reservere en Hilux, det var bare 2 igjen av den, neste "forsyning" fra japan kommer da ikke før i August så her gjaldt det å handle raskt. Hilux D-Cab 3.0 D-4D 5-trinns manuell SR+ ---Skinn 361.400 Farge BLACK MC.-LX-GRAY (-209LX10) 4500 Standard (S6) 0 Rabatt: 7414 (kun uten innbytte) Utstyr Tilh.feste orginalt, "flanged" 6849 TNS510 Navigasjon 13.450 Ståltopp 17.000 Kasseinnlegg plast/Stoff? 2500/???? Totalprisen blir 395.850 uten innbytte, med innbytte blir det noe mindre. Bilen er leveringsklar i Februar Endret 22. januar 2009 av Rebel-Rider
drz Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer =) Synes nå det er litt trist men regner med en ny rebel rider tråd hvor det er hiluxen som får gjennomgå
osse-mon waits for alice Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Gode nyheter! Ser frem til nye prosjekter fra deg
Rebel-Rider Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 Takk Takk Ja bilen har tjent meg godt, og vi har hatt det mye artig sammen (og litt uhell også). Så det er litt vemodig å kvitte seg med 4Runner`n, men jeg er sikker på at det er noen der ute som vil gi den et godt hjem, for alt jeg vet så kan det godt hende at den blir i nærområdet?. Denne tråden blir ikke stengt før uti neste uke så kommentarer tas gladelig imot enda en stund til. Ang den nye bilen, så kan jeg si at jeg ligger i planleggingen og det er mye spennende produkter der ute. En annen ting er at denne hiluxen i SR+ trim har utstyr som du i utgangspunktet bare kunne glemme å få før slik som: BA (Bremse assistanse) Cruisecontroll, lyktespylere, VSC (stabilitetskontroll) , EBD (elektronisk bremsekraft fordeler),Satelittnavigasjon (med SD minnebrikke og USB), 17 toms alufelger, Sidegardinkollisjonsputer, Tonede sideruter(bakre) og bakrute. Elektronisk klimaanlegg med pollenfilter, Skikkelige sportseter i skinn, Kjørecomputer og ikke minst 2gen 1KD-FTV (3.0 D-4D) motoren fra Landcruiser med 171hk (3600rpm) og 343Nm (1400-3200rpm)
Pluggen Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Kondolerer men gratulerer Gleder meg til neste tråd, og håper noen gir 4Løperen et godt hjem
osse-mon waits for alice Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Ja, jeg også gleder meg STORT til neste tråd
drz Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Synes nesten du får opprette en ny tråd før du stenger denne. Det er en ordre. Når i februar regner du med å få den ? =)
Rebel-Rider Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 Synes nesten du får opprette en ny tråd før du stenger denne. Det er en ordre. Når i februar regner du med å få den ? =) I midten av februar hvist alt klaffer. Bilen i seg selv er ikke noe problem, men det er ekstrautstyret som kan avgjøre leveringsdatoen. Jeg hadde opprinnelig tenkt å få kasseinlegg med stoff (er i realiteten et plastinlegg uten riller trukket i syntet stoff) men går ikke dette så blir det et i plast. Ekstrautstyr, leveringsklart/usikkert: TNS510 satnav. Tilhengerfeste "Flanged" Ståltopp ? Kasseinnlegg stoff ? Ny tråd blir opprettet før denne stenges, så no worries
Skavold Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 RBnett har en liten sak om bilen ... Om de har skrevet den selv vet jeg ikke, men jeg har uansett tenkt meg en tur ned på Toyota-forhandleren her i byen for å ta den nye Avensisen i nærmere øyesyn. Er jeg heldig står Hilux der også. Ingen tvil om at dette blir et spennende Toyota-år, med ny Avensis, iQ, ny Prius osv.
Rebel-Rider Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Jo for all del la oss glemme 9-5 Tok faktisk den nye Avensis i nærmere øyesyn da jeg var hos Toyota, den var blitt flott inni, når du åpner hanskerommet så "daler" det ned av seg selv. Ellers var den utstyrt med elektriske skinnseter og automatgir, multimediaratt osv.. Den blir nok sikker populær.
nikk0 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Kan ikke si annet enn at jeg er veldig misunnelig her Rebel-Rider ! Hilux er fantastiske biler, uten tvil. Hadde selv valgt en Pathfinder i stedet, men nå er det ikke meg som driter penger her.. Gratulerer med en ny digg bil! Tror ikke du vil komme til å angre, selv om 4Runner'n vel er en god bil det og..
tiiim Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Planer om å bygge om til Artic truck eller?! xtremt brede skjermbreddere etc? Syns Hiluxen passer godt til det http://www.autotrader.co.uk/EDITORIAL/comm...shows/36755.jsp
Rebel-Rider Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Skrevet 25. januar 2009 tiiim: nei uff, skal det gjøres noe med hiluxen så blir det jeg som står for det og på min måte. nikk0: takk takk, Gleder meg uten tvil til dagen jeg kan hente den nye hiluxen. Hiluxen med 3liters motor og høyt ustyrsnivå er noe jeg har ventet lenge på, men ventingen har vært verdt det.
Rebel-Rider Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Skrevet 25. januar 2009 (endret) UPDATE: 4Runnern er nå Solgt! tråden stenges om kort tid. Takk til alle som har fulgt med i worklogen, håper dere har hatt like stor glede av den som jeg har hatt. Den får nå et godt hjem ca 2,5 timer fra der jeg bor, så nå må jeg benytte "apostlene" en stund frem til nybilen er leverinmgsklar. Ny tråd er nå åpnet!. >> Showcase/Worklog: Toyota Hilux 3.0D-4D SR+ << Endret 26. januar 2009 av Rebel-Rider
b-real Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg er egentlig ganske uvillig til å stenge denne tråden da det forsatt kan komme spørsmål en eller annen gang men sure..hvis trådstarteren ønskeren så får en vel bare føye seg og siden det kom et nytt prosjekt så..mkay.
Anbefalte innlegg