Gå til innhold

Hvilke produsenter har de mest støysvake pc'ene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting: "Unnskyld, kan du flytte deg, jeg må sitte nærmest strømuttaket på grunn av PC-en min". NEI, for faen, det finnes egne PC-rom, takk for ødelagt konsentrasjon. Jeg tar meg selv i å se på folk med laptop i lesesal som selvrettferdige, blærete duster. Hva er vitsen? "Se på meg, pappa spanderte PC, jeg kan sitte her og taste og surfe og bråke og sitte på MSN og være ineffektiv." (ikke det at det er så vanvittig effektivt selv uten alskens fristelser heller). Det er greit nok at det finnes nærmest lydløse maskiner, men det lager fremdeles atskillig mer lyd enn pennen, og på lesesalen er all støy over det nødvendige HAT.

Lenke til kommentar

Men det er jo litt påfallende at f.eks alle dells bærbare basert på amd-prosessor er veldig stillegående, mens HP\acer sine ofte sliter med mye støy. Ironisk at f.eks min inspiron med 7900GS-skjermkort (et av de raskeste som finnes for bærbare) er mer stillegående enn vennina sin acer med integrert skjermkort og pentium m, 3 jeg kjenner sine acere med amd eller intel cpu og integrert skjermkort og lista fortsetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...