Gå til innhold

XFX et kvalitetsmerke?


oye

Anbefalte innlegg

Skal ha et 8800 GTS kort og det står mellom XFX og Asus. Asus har jeg gode erfaringer med, men XFX er et nytt merke for meg. Noen grunner til å kjøpe det ene istedet for det andre?

 

Lav viftestøy og stabilitet er viktigst for meg. Kommer ikke til å overklokke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ha et 8800 GTS kort og det står mellom XFX og Asus. Asus har jeg gode erfaringer med, men XFX er et nytt merke for meg. Noen grunner til å kjøpe det ene istedet for det andre?

 

Lav viftestøy og stabilitet er viktigst for meg. Kommer ikke til å overklokke.

8984713[/snapback]

 

Xfx er absolutt et Kvalitetsmerke! Har selv gode erfaringer med både XFX og Asus!

Xfx sine skjermkort er ofte klokka litt høyere en feks Asus, Gainward osv sine.. Når det gjelder viftene, så tror ikke det er noe spesielt stor forskjell!

Lenke til kommentar
Vil tørre å påstå at det er minimal forskjell blandt produsentene.

 

Jeg gikk for Club3D, og det fungerer som en drøm.

 

Viften er lik på alle kortene, som betyr likt støynivå.

8986213[/snapback]

Der må jeg arrestere deg! Vet om en produsent med annen vifte er ikke sikker på om de selger i Norge though, men leste det på hw.no skal se om jeg finner link

 

EDIT: LINK!

EDIT2: Leifur

Endret av SirSalemonsen
Lenke til kommentar

Jeg har dårlig erfaring med mitt xfx 7900gt kort.

 

Med optimal kjøling og systemtemp. tok det ikke mer enn 4 måneder før det begynte å komme artifacts. Har ikke overklokka det eller gjort noe som helst.

Har også lest andre med samme problemet.

 

Men man kan ikke dømme en produsent etter en dårlig erfaring, som kan bare være uflaks, så i dag bestilte jeg et nytt xfx 8500 kort, går det til helvete, er det siste gangen jeg kjøper XFX.

Lenke til kommentar
Der må jeg arrestere deg! Vet om en produsent med annen vifte er ikke sikker på om de selger i Norge though, men leste det på hw.no skal se om jeg finner link

8987443[/snapback]

Hadde tenkt til å skrive: "Hvis ikke annet er oppgitt.", men det trodde jeg dere skjønte :dontgetit:

Lenke til kommentar

Garanti-tid er uvesentlig. I Norge har vi noe som heter reklamasjon. Og det er vel med skjermkort som det er med de fleste andre teknologiprodukter. De er ment å vare i minst 5 år. Ergo, du har 5 års reklamasjonsrett på skjermkort så fremt du ikke har tukla med det (overklokking, softmodding/voltmodding osv.) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...