Gå til innhold

TES: Den store fortell om characteren din tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk tak i spillet på lørdag og er level 12 =D

Er født under tegnet theif og er i acrobat klassen. Har ennå ikke orsket å ta den første oblivion gate :p

Men er medlem i Dark brotherhood, Theif's guild, Fighter's guild og Mage's guild og har blitt ridder av den hvite hingst ^^

Lenke til kommentar

jeg har begynnt ¨på nytt.. for en stund siden...er level 21 og har max skill i blade lockpick acrobatics og block... jeg er battlemage og har desturiction,mysticiem,illusion,conjurity,blade, block og acrobatics som major..

er med i fightersguild--- står fast på et quest og er med i dark broderhood og er ferdig med alle quest der. har jort rundt 85 quest... har ikke begynnt¨på main quest, har både shivering isles og knights of the nine, er også knight of he with stallion og er godt likt av folk rundt over alt...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hadde en lvl 4 Vampire-Warrior, men han oversavet jeg med denne fyren:

 

Birthsign: The Mage

Class: Specmage, en class som jeg har custom.

Rase: Breton

Vampire: Njet, ikke har jeg planer om det heller.

Jeg er Grand Champion i Arena, btw, etter du har grust alle fucktardene er det ikke noe morsomt lenger.

Lvl: Hehe... 88 eller no.

Magicka: Over 2000 eller no.

Health: 660 tror jeg.

Fatigue: 330?

Jeg har Ring of Invisibillity, så når enn jeg vil, kan jeg bli usynlig, nesten litt som Frodo.

Jeg har access til Arcane University.

 

Jeg har 100 på Intelligence og Willpower, straks Endurance.

Jeg går for Desctruction, synd at ingen Mage-folks kan lære meg noe.

 

Over til mains:

 

Alchemy

Conjuration

Destruction

Illusion

Mysticism

Restoration

Light Armor.

 

*Bilde kommer*. One more thing, jeg har en incredible pwnage staff. Som tar 33 fire damage, 33 frost og 33... illusion tror jeg.

Lenke til kommentar

Characteren min heter Dusteflink, og er en Nord. Han er på level 18, og er i grunn det farligste vesenet noen kan møte på sin vei :thumbs:

Nå som jeg har gjort main-questen, alle guild-questene, og annet småplukk man kan gjøre (inkl. alt i Shivering Isles og Knights of the Nine), går han bare rundt i den tøffe Black Hand kåpen sin, og slakter vakter. :!:

Lenke til kommentar
Characteren min heter Dusteflink, og er en Nord. Han er på level 18, og er i grunn det farligste vesenet noen kan møte på sin vei :thumbs:

Nå som jeg har gjort main-questen, alle guild-questene, og annet småplukk man kan gjøre (inkl. alt i Shivering Isles og Knights of the Nine), går han bare rundt i den tøffe Black Hand kåpen sin, og slakter vakter.  :!:

9219272[/snapback]

 

 

 

Hvordan ser den kappen ut a?

Lenke til kommentar

Er nå en level 22 akrobat med fyren min etter en lang periode med ikke spilling. Har ennå ikke orsket å redde martin fra kvatch, men er leder i dark brotherhood og theives guild. er også grand champion av arena og snart leder i fighter's guild :p Jeg er evoker i mage guild, siden jeg suger i magi :D

Har nettopp vært vampyr og laget kuren så nå er jeg frisk =D

 

personen min har en tendes til å snike bak fyrer og dreper folk med et 6x sneak attack som tilsammen blir cirka 130 damage =P

Lenke til kommentar
...

personen min har en tendes til å snike bak fyrer og dreper folk med et 6x sneak attack som tilsammen blir cirka 130 damage =P

9280459[/snapback]

130? Åj, sikker på det forresten?

 

Hmm, du vet at et power-attack øker bonusen ytterligere? ;)

Kan visstnok ganges med 2.5-3, alt ettersom.

Lenke til kommentar

Den er i teorien den feteste staven du kan ha, legg til et oppvarmingspell med 100% weakness to magic, fire, frost og shock så begynner vi å snakke.

 

Eneste ulempen er at den går tom så fort. I så måte er en mages staff med 80pts damage(fire/frost/shock) et mye mer økonomisk alternativ med ca tre ganger så mye skade per charge. Pluss at oppvarmingspellet er billigere. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Knallgrim Plattfot

9012880[/snapback]

Det beste med Nords er alle navnene folk finner på. :!:

9022408[/snapback]

 

Mm-hmmm! Hørt om Urgrim Blodhevnson før? Tenkte meg det.. Men han er en knallhard og rettferdig nord. Foretrekker nesten alltid øksa og hater onde magikere. Særlig hekser som kler av folk, om noen husker!?

 

Ansiktsmalinga og skjeggene fra Morrowind var geniale. Det, og mye annet får man ikke i opphøyde Oblivion.. Nesten alt med Morrowind var genialt! Man slår ikke våpen og rustninger i verken antall eller design fra det spillet. Eller arkitekturen. Nesten hver rase i Morrowind hadde forskjellige stemmer. Man møtte ikke på random fiender. Hadde ikke et jævla juksekompass. Those were the days...!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nesten nylig lagd en argonian som heter Rassefar.Den er The shadow tror jeg og thief( assa thief lignende for jeg lagde egen rase..ninja :ph34r::p ). Den er i level 15 eller no( hvis du lurer på hvordan siden jeg sa den var ny så setter jeg han til å gå inn i veggen hver gang jeg gjør noe annet). btw,(sorry for going off topic) hvor mange av dere har prøvd å hoppe over bruma muren? i såfall hva skjedde?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

installerte det no i haustferien igjen. Sånn er characteren min:

 

Race: Redguard

Birthsign: The Shadow

Class: Ninjamage (har laga den sjølv :p)

Level: 10

Health: 216

Magicka: 64

Fatigue: 232

 

Factions:

Dark Brotherhood: Murderer (nettopp starta med det)

Arena: Grand Champion (tjente ein god del penga, men kjedlig no som eg må vente ei heil veke til neste fight)

Order of the Dragon: Champion of Cyrodiil (runda mainquestet altså. Også begynnte eg på arenaen rett etterpå)

Blades: Knight Brother

Knights of the Thorn: Honorary Knight

 

Days past: 37

Active Quests: 10

Quest Completed: 20

 

får vel oppdattere den seinare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...