Gå til innhold

TES: Den store fortell om characteren din tråden


Anbefalte innlegg

Min character er en battlemage på level 112.

rudna mainquest og driver med shivering isles

jeg har 100 skill på alle smajor skills og ogå noen andre.

min major er : destruction,blade,illusjon,conjuarity,acrobatics,restoration og block

jeg har ingen serlig armor eller noe skikkelig våpen. jeg går me camelon robe og bruker deadric longsword. bruker ikke sverde mye fordi jeg har en spell som dreper det meste. denne spellen har jeg selv laga i archan universty. er med i fighters guild mage og thiefs.

 

 

så nå kan noen andre fortelle om sin :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke mulig å komme høyere enn level 52,5 (ergo level 52) uten modifikasjoner, det kan lett bevises matematisk:

 

La oss si at du velger rase slik at du får minimalt med rasebonuser, og at du derfor begynner med alle Major Skills i 25 (dette er den levelen du starter med Major Skills i uten noen form for ekstratillegg). Da kan du øke hver av dem med 75 (maks er 100). Du har 7 Major Skills, så maks antall økninger totalt i Major Skills er 75 * 7 = 525. Ettersom det kreves 10 økninger i Major Skills for å komme opp en level, blir maks level en tiendedel av dette: 525 / 10 = 52,5.

 

Og la det være sagt at det faktisk tar lang tid å komme opp i level 100 på samtlige Major Skills.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

var litt skeptisk til den levelen ja jeg har spillt i 120 timer og er i level 31

 

112/31=3,61 120x3,61=433,54

 

han må ha spillt i 433,54 timer ca +++++++++ fordi det kreves mer jo høyere level du er i (eller gjør det det?)

 

 

 

 

[Dette her er ikke fakta, så ingen flaming]

Lenke til kommentar

Folk flamer ikke her på Elder Scrolls-delen av forumet. :)

 

Det er sant at det går tregere å øke skills jo høyere level de er i. Utregningen din er derfor litt på jordet, ettersom det er en så stor forskjell (du regner lineært fra levelen du befinner deg i). Dessuten er det, som jeg sa, et matematisk tak på level 52,5.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Har akkurat laget ny Karakter. Han heter Knallgrim Plattfot og er en ung nord. Født under the warrior og knight som yrke. Han er som sagt en ny karakter så han er fortsatt på level 1. Etter ørten reloads fikk han med seg alt salgbart ut fra kloakken i begynnelsen, dette fikk han solgt for ca 1100 septims. En tur til fort nikel ga nok loot til at han akkurat fikk skrapet sammen de 2000 som trengs for å kjøpe et 'hjem'. Hjemmet er ikke mye å skryte av men 2 netter i ei forlatt rønne var i grunn nok. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...