Gå til innhold

N73 og Smileys?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ThreadSMS finner du i denne tråden.

 

A-SMS er bedre, men problemet er at det kun er lisensiert til Nokia Hong Kong & Macau. :(

 

Bruker selv sistnevnte. Får opp en feilmelding eller to hver gang programmet må starte, men det er så utrolig mye bedre enn ThreadSMS at det bryr meg ikke. Dessuten er det gratis...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
ThreadSMS finner du i denne tråden.

 

A-SMS er bedre, men problemet er at det kun er lisensiert til Nokia Hong Kong & Macau.  :(

 

Bruker selv sistnevnte. Får opp en feilmelding eller to hver gang programmet må starte, men det er så utrolig mye bedre enn ThreadSMS at det bryr meg ikke. Dessuten er det gratis...

8978442[/snapback]

Prøvde det nå.Men her har du vel samme problemet ,hvis jeg sender til en Sony telefon da kommer smilyen som "tekst"

Lenke til kommentar

Hva snakker du om?

A-SMS eller ThreadSMS?

 

Så lenge du bruker smileys som er forhåndsinstallert i en SE-telefon, så er det ingen av programmene som sliter med problemet du nevner her nei...

Såfremt telefonen du sender til ikke er en eldgammel SE T630 da?

 

Problemet blir heller andre veien med ThreadSMS. Prøvde første versjon av programmet, og dette var ikke bra. SE kjører :) som :-) og dette ble ikke oppfattet riktig i.o.m. at ThreadSMS kjører denne smiley uten bindistrek.

 

ThreadSMS autoåpnet heller ikke meldinger. Mulig dette er forandret på nå. men...

 

A-SMS sliter ikke med noe! Annet enn en feilmelding her og der...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Hva snakker du om?

A-SMS eller ThreadSMS?

 

Så lenge du bruker smileys som er forhåndsprogrammert i en SE-telefon, så er det ingen av programmene som sliter med problemet du nevner nei... Såfremt det ikke er en T630 kanskje?

 

Problemet blir heller andre veien med ThreadSMS. Prøvde første versjon av programmet, og dette var ikke bra. SE kjører  :)  som :-) og dette ble ikke oppfattet riktig i.o.m. at ThreadSMS kjører denne smiley uten bindistrek.

 

ThreadSMS autoåpnet heller ikke meldinger. Mulig dette er forandret på nå. men...

8979334[/snapback]

A-sms, prøvde å sende fra min N73 og til min Sony w 800 får da smiliyn som :) og ikke slik :D .Samme skjer andre veien.

Er det noe jeg gjør galt?

Lenke til kommentar

OK!

Men skjønner ikke hvorfor du nevnte at smileyen kommer som ren tekst da?

Smiley kommer som ren tekst, kun hvis du bruker en som ikke er forhåndsinstallert i SE.

 

Smileyene er ikke 100% synkronisert med SE selvfølgelig (derfor får du "problemet" du referer til), men skal være det mot Nokia S40...

 

Det finnes også bare 2 programvalg såvidt jeg vet til S60 3rd, og A-SMS er definitivt det beste av disse to.

Så klarer du vel å finne en middelvei etterhvert tenker jeg...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heisann!

Jeg har jo ikke sett på kildekoden her, men jeg regner med at i begge ender sendes og mottas det som ren tekst.

 

Da vil programmet som kjører på andre telefonen tolke det som den er satt opp til å gjøre.

 

Det er nesten som forumet her..

En grafisk smiley, det er bare : - ) som er satt sammen, om det er slik den er definert.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...