Gå til innhold

den lille skate tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har iallefall et lite tips dersom du skal kjøpe deg et nytt brett. De viktigste tingene er ikke alltid i hva vi sier er best, men det du føler er best for deg. Brettet på selve skateboardet har ofte forskjellige krumminger osv. Hvor mye endene skal tippe opp, og hvor bouncy det skal være. Pluss at du må velge om du skal ha rampe hjul eller asfalt hjul. Dra gjerne på en skate'sjappe, de pleier og kunne "lage" et brett for deg. Har du vært mye inne i game't, skjønner du hva jeg mener, ellers er det greit og snakke med folkene i butikken, eller prøve deg litt ut på et eller annet brett før du kjøper ditt eget. Det er faktisk ikke alltid at skateboardet på G-Sport er det beste, de kan gjerne være dyrere også faktisk.

 

Bor du i nærheten av Oslo? Hva med og stikke en tur på Arkaden og stikke en tur på whats up, eller jean-tv der inne, hvor de har bra skate utstyr. Eller Seasport som ligger ved Vika i oslo.

 

Fortiden har jeg ett Girl Tony Ferguson brett, world industries trucker og noen digge spitfire hjul, men alt er relativt, finn ut hva du digger og liker ;)

Lenke til kommentar

Jeg skater sånn innimellom... Har ikke skata på ca 1 år, men skal starte opp igjen...

 

Jeg drar alt fra ollie til fakie heelflip. Ikke noe hardflip, men øver:D

 

Bor i Skien å venter på den nye parken som kommer...( sies at det blir den største i Europa men, har ikke en anelse)

 

Har et helt komplett world industries brett... alt består av WI...

 

Husker ikke logoen bakpå brette, for det er helt slitt, å det begynner få sprekker..*kjøpe nytt*

 

mvh nYkk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Husker jeg drev så smått med denne aktiviteten hjemme i gården. Greide ollie og kickflipp der kun den ene foten traff brettet etterpå. Mer enn det ble det aldri noe av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har iallefall et lite tips dersom du skal kjøpe deg et nytt brett. De viktigste tingene er ikke alltid i hva vi sier er best, men det du føler er best for deg. Brettet på selve skateboardet har ofte forskjellige krumminger osv. Hvor mye endene skal tippe opp, og hvor bouncy det skal være. Pluss at du må velge om du skal ha rampe hjul eller asfalt hjul. Dra gjerne på en skate'sjappe, de pleier og kunne "lage" et brett for deg. Har du vært mye inne i game't, skjønner du hva jeg mener, ellers er det greit og snakke med folkene i butikken, eller prøve deg litt ut på et eller annet brett før du kjøper ditt eget. Det er faktisk ikke alltid at skateboardet på G-Sport er det beste, de kan gjerne være dyrere også faktisk.

 

Bor du i nærheten av Oslo? Hva med og stikke en tur på Arkaden og stikke en tur på whats up, eller jean-tv der inne, hvor de har bra skate utstyr. Eller Seasport som ligger ved Vika i oslo.

 

Fortiden har jeg ett Girl Tony Ferguson brett, world industries trucker og noen digge spitfire hjul, men alt er relativt, finn ut hva du digger og liker ;)

8953129[/snapback]

 

Arkaden og Whats up. Mekker også brettet dit. Kjøpte meg ett brett der, Shortys deck, Independent trucks og Spirfire wheels.

Jeg slutta for 2 år siden. Det jeg dro da var, 180 backside og Frontside, Pop-shovit, landa vell Heelflip en gang eller to. Fakie 180 front og backside, fakie pop-shovit, fakie bigspin. Boardslide og 50-50.

 

Jeg sluttet vel fordi jeg hadde ingen og skate med og jeg blei vell også litt lei.(+ ett par armbrudd)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg kjøpte for 7 år siden et brett til 1800. Brukte det en uke, og siden har det ligget i garasjen og støvet ned. Jeg hoppet nok litt for hardt inn i den hobbien.

8953048[/snapback]

Haha, akkurat det samme skjedde med meg. Var vel 8-9 år og skulle absolutt ha meg et Skateboard til drøye 2000 kroner

9175899[/snapback]

 

jeg drøyer litt med og kjøpe, og låner heller andres brett

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg fikk i julegave et scateboard til en verdi av 3000 kroner, og etter et år solgte jeg det til 500.

9063369[/snapback]

 

Hva slags skateboard koster 3000?

 

Mitt ser sånn her ut:

 

post-103262-1187220911_thumb.jpg

 

Kjører på med 360 flip som beste triks, skateparken i nærmiljøet er ikke den beste for utviklingen sin del, og streetspots er det dårlig med.

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg fikk i julegave et scateboard til en verdi av 3000 kroner, og etter et år solgte jeg det til 500.

9063369[/snapback]

Hva slags skateboard koster 3000?

9290683[/snapback]

Det finnes vel mange brett som koster 3000 og mer. Han fikk sikkert brettet med trucks og det hele.

Lenke til kommentar
Jeg fikk i julegave et scateboard til en verdi av 3000 kroner, og etter et år solgte jeg det til 500.

9063369[/snapback]

Hva slags skateboard koster 3000?

9290683[/snapback]

Det finnes vel mange brett som koster 3000 og mer. Han fikk sikkert brettet med trucks og det hele.

9290900[/snapback]

 

Jeg har aldri sett ett komplett brett til mer en 1800 - 2000 spenn, og det er med trucks og det hele.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...