Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Go for it" - burde jeg?


Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Halloen forumfolkz!

 

Jess, her sitter jeg undrende forran laptopen min og undrer og undrer..

 

 

 

Det har seg slik at jeg er på en slags ferie, der jeg er med fattern min, og den nye dama hans.

 

I huset er det to familier, 1 mamma og datter, og en annen "familie".

 

 

Saken er den, at en av jentene er 15 år (samme som meg) "flørter" med meg.

 

 

Det er omtrent som om jeg kan se det på henne, er omtrent som om øynene hennes smiler når hun ser på meg.

 

 

Det har startet med at jeg traff henne i det huset, vi har spilt endel fotball sammen, osv. Jeg har merket meg en liten ting, og det er at når jeg kom i huset, holdt jeg meg veldig mye påkledd, jeg gikk f.e.k.s. ikke rundt barføtt rundt. (Det er et varmt land dette her)

 

Jeg har da merket meg at hun gikk også rundt vanlig påkledd da jeg kom i huset, men etterhvert ble jeg mer avslappet, og begynte å gå i shorts.

 

Når jeg begynte med det, begynte hun også å ta av seg på bena. Nå synest jeg det er så varmt i dette landet, at jeg orker ikke å gå rundt å svette mer, så jeg går rundt KUN med shorts, og ikke noe skjorte eller noe.

 

Det jeg nå har merket meg, er at hun også går "lettkledd", og at det virker som om hun ser mye på meg.

 

Så har det seg slik da at vi var på biltur, og bilen hadde selvfølgelig bare 2 seter, slik at hun måtte sitte på fanget mitt. Det har seg slik da at lillemannen min plutselig bestemte seg for å strekke på seg, og det merket hun, fordi den tok borti baken hennes :blush: Hun smilte da bare til meg, samtidig som hun gnidde baken sin enda mer nedi lillemann. Jeg smilte da bare flaut tilbake, og holdt henne inn til magen.

 

Nå har vi begynt med mer snakking og sånn, og ikveld spurte hun meg om jeg noen gang har "gjort det", og jeg sa nei, det har jeg ikke, så spurte hun om jeg kunne tenkt med deg, og jeg sa bare "hehehe, ja, det tenker jeg :) Da så hun bare på meg, og sa: "Jeg også", og jeg så bare på henne med et flaut ansikt :blush:

 

 

Spørsmålet er, burde jeg gå for det? Virker hun noe interessert i å gjøre det? Burde jeg,? Fordi jeg kunne gjerne tenkt meg å gjort det.. :blush:

 

Skal også nevnes at hun klemmer endel på meg, og "tar" litt på meg.

 

 

Og igjen: Hva synest dere? Virker det som om hun også vil gjøre det, eller er det jeg som er desperat?

 

 

Takker for alle innslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Herregud, hvor nerd går det an å bli ...? :hmm:

 

Eller på den annen side burde du kanskje få det skriftelig fra frøet ...? :whistle:

 

 

Neida, kødda såklart! :p Go for it!! Og hvis du ikke gjør det, så kommer du sannsynligvis å selvpiske deg resten av livet, fordi du aldri sjekket ut denne "bilen" ... :yes:

 

Venter forøvrig en utførlig rapport etter fremstøtet ... ;)

Lenke til kommentar

Ja, go for it. Heldiggrisen. :) Hun kan ikke være stort tydeligere på at hun er interessert i deg og klar for sex. Siden det er første gang, er du sikkert nærvøs og vil komme fort. Det gjør ingenting. Du klarer sikkert flere ganger etter en liten pause. Prøv å slappe av og ta dere god tid. Snakk med henne og spør hva hun vil du skal gjøre med henne. Husk kondom.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Så har det seg slik da at vi var på biltur, og bilen hadde selvfølgelig bare 2 seter, slik at hun måtte sitte på fanget mitt. Det har seg slik da at lillemannen min plutselig bestemte seg for å strekke på seg, og det merket hun, fordi den tok borti baken hennes  :blush:  Hun smilte da bare til meg, samtidig som hun gnidde baken sin enda mer nedi lillemann. Jeg smilte da bare flaut tilbake, og holdt henne inn til magen.

8946021[/snapback]

 

Hvis alt du sier her er sant, er det vel ganske opplagt hva du bør gjøre, eller? :D

Lenke til kommentar
Halloen forumfolkz!

 

 

 

Så har det seg slik da at vi var på biltur, og bilen hadde selvfølgelig bare 2 seter, slik at hun måtte sitte på fanget mitt. Det har seg slik da at lillemannen min plutselig bestemte seg for å strekke på seg, og det merket hun, fordi den tok borti baken hennes  :blush:  Hun smilte da bare til meg, samtidig som hun gnidde baken sin enda mer nedi lillemann. Jeg smilte da bare flaut tilbake, og holdt henne inn til magen.

 

 

8946021[/snapback]

nei men det det hørtes jo gøy ut, kan forestille meg det XD

Lenke til kommentar
Enten går du for det, eller så gjør jeg det...

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Prøv og ikke mobb meg nå gutter, jeg hadde nok klart og sagt at jeg hadde dame, eller  noe sånt, men nå har jeg iallefall vært forberedt.

8948616[/snapback]

 

Du har desverre blitt fratatt rettighetene dine som rådgiver i slike tilfeller til du klarer å gjøre minst et par positive ting med jenta som du henger med :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...