Scotty Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hvem andre blir ekstremt frustrert av å bli bannet fra servere, grunnet troen på cheat? Har blitt bannet en gang før, og ble det nå igjen på en av serverne jeg spiller mest. Er en tysk server, men ligger på plass under 20 av 42 000 folk. Hadde score på 20 - 0 elns, så ble jeg kicked, så gikk jeg på igjen og fikk 10-1 = banned? Hva er det med noob admins? Kan de ikke se at jeg har over 9k kills på serveren fra før? Og er en respektabel spiller? Altså, dette er ikke en tråd for å briefe over å være god og å bli bannet, men heller frustrasjonen for å bli trodd for å cheate. Endret 25. juni 2007 av _Scotty_
neadii Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Spill på bedre servere der admins må ta demo for å kunne banne deg. F. eks. servere som er registrert hos www.radar.gaming.no.
JohndoeMAKT Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Dersom du ikke er i skillsgruppen serveren er ment for er det klart at admin kan kicke deg. Og rejoin etter kick er ban uansett grunnen bak kicket. Jeg sier ikke at dette var situasjonen her, men jeg har sett mange i min tid som spiller på noobservere og klager på admin når de blir kicket.
Scotty Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Hvem spiller på kjipe tyske servere uansett? 8943541[/snapback] Ikke alle tyske servere er kjipe. Det finnes random public servere fra alle land, så er ikke akkurat sånn at alle tyske servere er dårlige.
Sewero Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Tysker servere er morsomme, de blir så sinna når dem dør<3
Bruktbilen Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Du kan for eksempel lage konto på catch gamer, de har gode servere med norske folk. Hater hjemmesiden de har, og forumet, men serverene er gode
Daniel Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Det er sikkert kjipt å bli bannet fordi folk tror du jukser, men hvis du får 20-0 burde du virkelig finne servere med høyere nivå – ikke bare for din egen del, men også for de andre på serveren, for det er grusomt irriterende med folk som ligger langt over alle de andre i ferdigheter.
Scotty Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Du kan for eksempel lage konto på catch gamer, de har gode servere med norske folk. Hater hjemmesiden de har, og forumet, men serverene er gode 8943611[/snapback] Er allerede på Catch Gamer
oophus_3do Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Hvem spiller på kjipe tyske servere uansett? 8943541[/snapback] Fordi tyske servere = "easy-mode". Blir jo nesten som å spille mot boter.
Scotty Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Jeg spurte ikke om deres meninger til tyske servere. Jeg kjenner folk som spiller der, og liker banene samt at det er deathmatch. Skal dere henge ut tyske servere fordi dere tror at alle er random public noob servere så kan dere si det et annet sted.
Jooakim Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Fordeler med å spille på norske servere: 1) Som oftest nordmenn, som du kan snakke norsk med og kanskje lage en klan eller lignende. 2) Bedre ping, altså lettere å treffe. Tyske servere har ofte så høy ping at det blir vanskelig å treffe. 3) De større norske serverne har som oftest gode admins, og om du blir bannet, er det lettere(?) å diskutere på norsk.
neadii Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Kan legge til ett punkt til jeg, Jooakim. 4) Om du spiller på servere fra Radar må admin ha demo av deg.
Jooakim Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 4) Om du spiller på servere fra Radar må admin ha demo av deg. 8944436[/snapback] For å legge demoen inn i RADAR, må admin ha demo, men det er opp til hvert enkelt communtiy om de trenger demo eller ikke.
neadii Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Ah. Det visste jeg ikke. Burde jo være slik at alle som er med i radar, må ha demo som bevis elns.
Jooakim Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 RADAR er kun en samarbeids-"organisasjon". Medlemscommunityene er communityer som selv kan bestemme hva de vil gjøre med sine servere, dette fordi de selv betaler for å drifte de. :-)
Fritz0r Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Stemmer hva Jooakim sier, men Hellfragger/battlefield har noe av samme prinsipp bak comunityet som radar har. Hvem som helst kam bidra på og ta cheaters, record en demo av vedkommende feks "Record nick" og skriv "Status" så vi får STEAM_ID, er demoen bra, blir den videresendt til Radar. somregel er vi fair vi som er admins, og om folk følger reglene, så er dem alltids velkommen tilbake.
Jooakim Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hvem som helst kam bidra på og ta cheaters, record en demo av vedkommende feks "Record nick" og skriv "Status" så vi får STEAM_ID, er demoen bra, blir den videresendt til Radar.8945843[/snapback] Jeg har ikke hørt om noen communitier som ikke har den praksisen du nevner.
Sewero Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Noen som kan anbefale noen bra norske servere?Bortsett fra catch?
Prusk Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hvem som helst kam bidra på og ta cheaters, record en demo av vedkommende feks "Record nick" og skriv "Status" så vi får STEAM_ID, er demoen bra, blir den videresendt til Radar.8945843[/snapback] Jeg har ikke hørt om noen communitier som ikke har den praksisen du nevner. 8945902[/snapback] Tar ikke dere i mot demoer som er tatt av andre enn admins? Jeg har nå sendt inn til BPG... Narkan, her er servere fra communities som er med i Radar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå