Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ene neger'n i klassen :!:

Læreren: *rart navn*, hvor mange bor det i Somalia? (han er derfra)

Gutten: Ingen, alle har fløtta til Norge!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å kunne danse til Lady Gaga mens man trekker av seg uniformen og koser seg som tilskuer er digg...

:dremel:

Av og til er du rasende festlig. :wee:

Skrevet

Ting som gjør meg glad:

- Ariske mennesker

- At jeg er arisk

- At minigrisen snart er i hus :new_woot:

Ting som gjør meg glad:

- Folk som ikke er nazister

- At jeg ikke er nazist

- At jeg ikke kommer til å bli runjult pga nazistiske holdninger

• Liker 3
Skrevet

Ting som gjør meg glad:

- Ariske mennesker

- At jeg er arisk

Really.. just fucking really? Burde nesten blitt kasta på ræva ut av dette forumet på livtid grunnet den idiotiske kommentaren der. Skjerp deg.

• Liker 1
Skrevet

Har man ikke lov å være glad i si egen rase? Er dermed ikke sagt at man hater andre raser..

Kun svarte, brune, gule, røde og blå har lov til å rotte seg sammen mot de slemme hvite rasistene (altså alle hvite).

• Liker 2
Skrevet

Ting som gjør meg glad:

- Ariske mennesker

- At jeg er arisk

Really.. just fucking really? Burde nesten blitt kasta på ræva ut av dette forumet på livtid grunnet den idiotiske kommentaren der. Skjerp deg.

Jeg ga deg et pluss for at du ikke skjønner ironi når du ser det. Ikke at det er lett da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ga deg et pluss for at du ikke skjønner ironi når du ser det. Ikke at det er lett da.

Å forstå ironi? Ikke lett nei, for din var jævla vanskelig.

Skrevet

Du graver deg lengre og lengre ned, kamerat. Kanskje på tide å heise det hvite flagget snart. (Pun intended)

Ironi funker ikke på interett.

Skrevet (endret)

Uansett hvilke meninger du har burde du ikke bli kasta ut, er det ikke det vi står for, å ikke gjøre forskjell på mennesker og la andre ha sine egne meninger. 

Endret av medlem-173043
  • Liker 1
Skrevet

Uansett hvilke meninger du har burde du ikke bli kasta ut, er det ikke det vi står for, å ikke gjøre forskjell på mennesker og la andre ha sine egne meninger. Føler mange ganger at såkalte politisk korrekte mennesker er hypokrater.

Delvis enig. Kan diskuteres i det endeløse, skal vi tolerere nazistisk propaganda på dette forumet? Spøk eller ikke, jeg synes det er smakløst.

Skrevet

Blir glad av at flere av de eldre, staselige herremennene jeg har som kunde har "kule", ungdommelige joggesko. Og at jeg fikk en klem av den ene kunden min da jeg låste meg ut av lokalet i dag. :love:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Må bare le av masse forskjellig sladder jeg får høre :!:

Skrevet (endret)
Delvis enig. Kan diskuteres i det endeløse, skal vi tolerere nazistisk propaganda på dette forumet? Spøk eller ikke, jeg synes det er smakløst.

Nazisme er ett sårt tema, men han sa da aldri at han hater jøder og mørkfargede folk?

Det er mer til Nazisme enn å elske den ariske rasen.

Endret av Kaymeerah
Skrevet

"I Homer-glad humør" OHMYGODOHMYGODOHMYGOD!

Vært så heldig å fått den siste laptopen fra fjernlageret og vil være i mine hender senest fredag! "This must be what joy feels like" :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...