Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var redd det dyre headsettet mitt var ferdig da lyden har blitt dårligere og dårligere men kjøpte nye øreklokker å de høres ut som de gjorde da de var nye, veldig glad jeg ikke trenger å kjøpe nytt headset

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da jeg var ute på morgentur med hunden i stad, kom det en flokk med gjess flygende hjem fra vinterferien sin 😃 Og skjærene utenfor vinduet mitt er ferdig med å bygge ny underetasje på redet sitt. Nå innreder de det med mose og andre myke ting 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Gjennomførte livmorhalsprøve denne uka, og det gikk fint uten smerter og angst, da jeg har profittert veldig på behandlingen jeg har fått. Er veldig stolt over meg selv, har jobba godt for å klare å mestre dette. 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det snør det snør tiddelibom,

og valpen blir glad, hurra hurra 😁🐶🥰

Danielzu skrev (2 timer siden):

Etter 8 dager på sykehuset har  i endelig kommet hjem med baby'n for første gang ❤

Gratulerer! Håper alt går bra med dere alle 🍀

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (6 timer siden):

Etter 8 dager på sykehuset har  i endelig kommet hjem med baby'n for første gang ❤

Gratulerer! :) 

Gaea skrev (1 time siden):

Fikk jobbtilbud igår og er sikra noe mer forutsigbar jobb fremover. 

Gratulerer! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gikk en siste liten tissetur med valpen, og nå synger rødstrupen om natten. Jeg syns det er så fint å høre på rødstrupen, den synger så vakkert. Ekstra fint å gå ute når alle har lagt seg, verden er stille og det eneste jeg hører er fuglesang 🐦🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...