Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Ingen av kompisene dine har jo peiling på hva de driver med. Du får lære dem hvordan man får jenter til sengs.

Ingen er feil! Flere som får damer til sengs uten problemer.

 

Men er enig i at noen av de ikke har stort peiling. Gir de et push, spesielt han det dreier seg om i det tilfellet her, som er jomfru og ukyssa. Tror det kommer til å gå fint, nå som han får en større sosialsirkel. Pluss at han har fått mye mer selvtillit, etter at vi fikk god kontakt.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fuck Pacific Rim, jeg så ELYSIUM i dag. Pitte san fatan altså for en kul film.

Og han Kruger, damn, den beste antagonisten jeg har sett siden Jokeren i Batman.

Med sin eksentriske oppførsel og snerten drittsekk-dialog får han Best Character Award fra meg.

Fuck deg. :p Pacific Rim var bra. Dessuten skulle jeg gjerne sett Elysium også, men den teite kinoen vi har hopper over mange av de gode filmene som blir vist alle andre steder i år. :(
Lenke til kommentar

Fuck deg. Pacific Rim var bra. Dessuten skulle jeg gjerne sett Elysium også, men den teite kinoen vi har hopper over mange av de gode filmene som blir vist alle andre steder i år.

 

takk for at du vil føkke løken min, du er kanskje litt gammel for meg

 

men nok om det

 

så kjipt at kinoen din virker slik. for meg virker ikke kjemperoboter så interessant, synes det er mye kulere å se mennesker i nanodrakter med high-tech utstyr hoppe veggimellom og slå løs på drittsekker og aggressive maskiner

Lenke til kommentar

Tar jeg ikke feil så deler du linjen med hele universitetet, du er bare justerbart cappet etter nettverkslast.

 

Han deler 10 Gig link med hele campus, vet den linken har snittbruk på 600 mbit, så er litt å gå på. Men så er han begrenset til en 1 Gig link til universitetet fra studentblokka.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...