Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å kjøpe gammle spill til pc. De er billige, som oftest veldig bra og jeg vet at pcen min ikke lagger da det som vanelig ikke er så store krav til den.

 

Jeg syns de lage bedre spill før, så blir vel i grunn en slags vinn-vinn situasjon. Bedre spill til lavre pris. :D

Lenke til kommentar
Personer som langkaas92 som ikke skjønner noe når personer som gilera gjør noen oppmerksom på 1337 :D

langkaas92 er jo den ultimate LEET da. Lover. Han eier ikke liv.

 

Det er vel generelt mer fokus på lyd og grafikk enn det var før.

 

On topic:

Vi fikk båten på vannet i dag. :D

Vi og! :new_woot:

Lenke til kommentar
Hva er CK, og hvorfor må man egentlig vinne slike ting? Hva er det man sparer opp til egentlig? Aldri helt skjønt det. :)

Egentlig betyr det vel ikke så mye, men når man førs deltar på utstilling så betyr CK at en hund har Certifikatkvalitet - og det vil si at den er en over gjennomsnitt god representant for sin rase når det gjelder eksteriør.. og det er jo alltid morro å høre :) . Det er helt korrekt at man må ha tre cert for å bli Norsk utstillingschampion. Og det er kun EN tispe og EN hannhund innen hver raser som kan få CERT. De øvrige som er "like gode" men som dommeren plasserer bak den han/hun mener er dagens peneste i hver klasse kan få tildelt CK. Ikke så viktig egentlig - men alltid morro å være BEST da :thumbup:

Lenke til kommentar
Personer som langkaas92 som ikke skjønner noe når personer som gilera gjør noen oppmerksom på 1337 :D

langkaas92 er jo den ultimate LEET da. Lover. Han eier ikke liv.

 

Det er vel generelt mer fokus på lyd og grafikk enn det var før.

 

On topic:

Vi fikk båten på vannet i dag. :D

Vi og! :new_woot:

Takk for den Koffeinkanin -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...