Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Jeg ser virkelig ikke poenget ditt med å ta av så jævlig for det her, Zeke.

 

Hvis jeg hadde posta ut en bra DL-hastighet her, og noen hadde overgått meg på pc eller server eller whatnot, så ville jeg tenkt "Damn! Kult :D "

 

Jeg ser på det Gavekort gjorde her mer som "Jeg liker hastigheten din, men se hva jeg har :) "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, verden er fantastisk fordi alle mennesker er forskjellige, ikke sant? :)

 

Det kan være jeg bare furter fordi jeg sitter på en stusselig 5 mbit linje fra telenor. Vi kan få VDSL her med opptil 40 mbit, men foreldrene vil ikke oppgradere. "Det er ikke nødvendig" sier dem. De skulle bare ha sett alt jeg har i kø i uTorrent. ^^

Lenke til kommentar

Etter lang tid med masing fra meg fikk vi leieboere som også syntes at nettet her suger kuk. Da fant foreldrene mine ut at det raskeste vi faktisk kan ha her i huset er 6 mbit ned og 1 opp. Det i seg selv synes jeg faktisk er OK, om det bare var stabilt. Så av samme grunn som deg hater jeg alle med bra nett. Skulle ønske det var noe artig å spille singleplayer spill over tid.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hesten min. Han er så god. Var ute i nysnøen med han, han var sprek og travet på med ørene rett fram og førnøyd prusting. :love: Han oppførte seg bra i galloppen og, og kom ikke med et eneste sprell. :love: Untatt når vi ble skremt av en traktor med brøytedings som plutselig kom rundt hjørnet, men det gikk bra, selv om han føk 10 meter fram.

 

Og nå er det frustrerte fruer, og jeg har spist pannekaker.

Lenke til kommentar

Eg begynn heller ikkje før kvart på 10 i morgon. :love: Pluss at eg skal ha astrofysikk og kosmologi heile dagen. :love:

What? Hva slags linje går du?

Er ikkje meir enn studiespesialiserande med realfag. :wee: Fysikk 1! :love:

Blir endå kjekkare neste år, når eg startar med fysikk 2 og tar heilt av med teoriar og ting i rommet. :love:

Lenke til kommentar

Er ikkje meir enn studiespesialiserande med realfag. :wee: Fysikk 1! :love:

Blir endå kjekkare neste år, når eg startar med fysikk 2 og tar heilt av med teoriar og ting i rommet. :love:

Nice. Hørtes spennende/vanskelig ut :)

Det er frykteleg spennande! :D Men fysikk er ikkje så vanskeleg som ein skal ha det til.

Verre med kjemi. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...