Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig behandling eller bare spraye litt i hjulbuene?

Denne behandlinga tar visst 3 dager hvor han skrur av hjulene, mange plastplater rundt om kring og under bilen, vasker med 90 graders høyttrykkspyler i en time, lar det tørke en dag og så bruker 12KG med tectyl. Det er en del tectyl det... :p

Lenke til kommentar

Å ta seg et stort glass med hjemmebrygget pils! 17 liter med god og billig øl. U jelly?

 

Jeg er ikke gele på fattige/gjerrige bygdetullinger som brygger sitt eget brygg nei. Bunnen av lavstatus er når en kommer med hjemmebrygget ditt og datt.

 

Hvis du skal drikke, vær så snill å kjøp det på polet. Er alt for mye god drikke til at en skal sitte å drikke seg dritings på et hjemmebrygget skvip som smaker 95 oktan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først og fremst er jeg en fattig student som ikke har råd til å betale sjelen min for en halvliter øl. Du kommer også med latterlige påstander som aldeles ikke er sant. Jeg er ikke fra noen bygd, jeg drikker meg ikke dritings og ølet smaker særdeles godt.

 

Sist men ikke minst er du i feil tråd.

 

Edit: Jeg er stolt av bryggingen min. Ølbrygging er en kunst som fort kan bli til surt vann. Norge har lang tradisjon med hjemmebrygging, og jeg synes det var et flott tiltak å brygge noen liter som jeg kan dele med venner.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ikke gele på fattige/gjerrige bygdetullinger som brygger sitt eget brygg nei. Bunnen av lavstatus er når en kommer med hjemmebrygget ditt og datt.

 

Hvis du skal drikke, vær så snill å kjøp det på polet. Er alt for mye god drikke til at en skal sitte å drikke seg dritings på et hjemmebrygget skvip som smaker 95 oktan.

 

Du burde virkelig innse hvor idiotisk ting det er å si. Man er ikke en fattig/gjerrig bygdetulling fordi man har lyst å hjemmebrygge noe, slikt kan komme av nysgjerrighet eller ønsketenkning.

Lenke til kommentar
ikke gele på fattige/gjerrige bygdetullinger som brygger sitt eget brygg nei. Bunnen av lavstatus er når en kommer med hjemmebrygget ditt og datt.

 

Hvis du skal drikke, vær så snill å kjøp det på polet. Er alt for mye god drikke til at en skal sitte å drikke seg dritings på et hjemmebrygget skvip som smaker 95 oktan.

 

Du burde virkelig innse hvor idiotisk ting det er å si. Man er ikke en fattig/gjerrig bygdetulling fordi man har lyst å hjemmebrygge noe, slikt kan komme av nysgjerrighet eller ønsketenkning.

 

Ding ding ding!

 

Jeg er fattig og gjerrig da.

Lenke til kommentar

Dagens Næringsliv sitt fredagsmagasin D2 hadde forrige fredag en lengre artikkel om den nye trenden med hjemmebrygget øl, og det er vel kanskje det mest snobbete/pretensiøse bladet du noen gang vil lese. Så nei, det er nok ikke bare for studenter lengre.

Endret av Constanse
Lenke til kommentar
ikke gele på fattige/gjerrige bygdetullinger som brygger sitt eget brygg nei. Bunnen av lavstatus er når en kommer med hjemmebrygget ditt og datt.

 

Hvis du skal drikke, vær så snill å kjøp det på polet. Er alt for mye god drikke til at en skal sitte å drikke seg dritings på et hjemmebrygget skvip som smaker 95 oktan.

 

Du burde virkelig innse hvor idiotisk ting det er å si. Man er ikke en fattig/gjerrig bygdetulling fordi man har lyst å hjemmebrygge noe, slikt kan komme av nysgjerrighet eller ønsketenkning.

Jeg ser på det slik jeg beskrev det. Greit nok en kan være nyskjerrig og lage det en gang eller to, men folk som drar med seg hjemmebrent på hver eneste fest og brygger på jevnlig basis er på topp 10 listen over mest harry ting.

Lenke til kommentar

Jo, men du har også en jævlig god grunn for det. Du er ikke en bygdetulling, du må betale for robotikk-skole neste år osv.

 

EDIT:

 

Jeg ser på det slik jeg beskrev det. Greit nok en kan være nyskjerrig og lage det en gang eller to, men folk som drar med seg hjemmebrent på hver eneste fest og brygger på jevnlig basis er på topp 10 listen over mest harry ting.

 

Gavekort sa aldri noe om at han drar med seg hjemmebrygg på alle fester, så jeg ser virkelig ikke poenget med kommentaren din?

Endret av Kaymeerah
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dagens Næringsliv sitt fredagsmagasin D2 hadde forrige fredag en lengre artikkel om den nye trenden med hjemmebrygget øl, og det er vel kanskje det mest snobbete/pretensiøse bladet du noen gang vil lese. Så nei, det er nok ikke bare for studenter lengre.

 

Jeg leser DN, men jeg må fortsatt ha lov til å ha mine egne meninger. Jeg skifter ikke mening selv om Hegnar mener noe annet enn hva jeg gjør :)

Lenke til kommentar

Jo, men du har også en jævlig god grunn for det. Du er ikke en bygdetulling, du må betale for robotikk-skole neste år osv.

 

EDIT:

 

Jeg ser på det slik jeg beskrev det. Greit nok en kan være nyskjerrig og lage det en gang eller to, men folk som drar med seg hjemmebrent på hver eneste fest og brygger på jevnlig basis er på topp 10 listen over mest harry ting.

 

Gavekort sa aldri noe om at han drar med seg hjemmebrygg på alle fester, så jeg ser virkelig ikke poenget med kommentaren din?

 

Hjemmebrent er noe helt annet!

 

Men ja, jeg kommer til å stifte meg en saftig studiegjeld neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...