Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det bestemt at hele turen med Hurtigruten fra Bergen til Kirkenes skal sendes direkte på TV. Det vil bli en sending på hele 134 timer.

Sendedato er ikke bestemt, men det blir til sommeren.

 

http://www.nrk.no/ny...aland/1.7413290

 

 

Maraton anyone?

 

Haha, det er genialt! Liker NRK sine "stunt", først Bergensbanen og nå Hurtigruten. Genialt for oss som digger transportmidler. :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å se det. Jeg så "Bergensbanen minutt for minutt" når den gikk. Ikke på grunn av maskinene, men på grunn av naturen.

Når jeg tenker over det, blir det egentlig ganske feil å sitte inne å se på tv, for å se naturen
:p

 

Er jo noe ironisk å gjøre det ja ... :p Så dessverre ikke mer enn en time av "Bergensbanen, minutt for minutt", men har det liggende i 720p på harddisken. :) Men må få med meg et par timer av Hurtigruten. Er glad i transport og glad i den norske naturen. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å se det. Jeg så "Bergensbanen minutt for minutt" når den gikk. Ikke på grunn av maskinene, men på grunn av naturen.

Når jeg tenker over det, blir det egentlig ganske feil å sitte inne å se på tv, for å se naturen
:p

 

Tja, litt rart er det. Men kan se for meg mange eldre og syke som hverken har tid eller penger til å dra på disse turene.

 

Jeg har ikke tid dessverre, og pengene brukes på turer langt vekk.

Lenke til kommentar

Jeg må få tatt Bergensbanen snart. Jeg leker meg med tanken om å ta meg en liten roadtrip i sommer for å se naturen. Kjøre fra Oslo til Vestlandet, videre opp mot Nord Norge, over til Sverige og kjøre ned gjennom Sverige. Det er visst så lite bebyggelse i de områdene av Sverige at det er fare for å gå tom for bensin i tomme, endeløse veier gjennom skogen. Det hadde passet meg perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...