Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

At jeg IKKE spiller WOW.

Sån helt helt ærlig. HVA er det som skiller wow så alvorlig fra ett annet spill? Sitter du inne 80 timer i uka med wow er du nolifer, sitter du inne 80 timer med COD så er du pro. Hvor i pokkern er forskjellen? De er begge spill som du investerer tid i og bruker opp livet ditt på :dontgetit:

QFT?

 

Jeg er så enig man kan få blitt. Har også sagt det du sier det mange ganger tidligere. Folk skjønner det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså. Jeg trener, jeg er aktiv jjeg har ett bra liv og en sunn livstil. Jeg bruker XX timer i uka til å spille på xboxen og jeg tenkte "hvorfor ikke prøve wow igjen? Det er jo bare ett spill på lik linje som de på xboxen". Hva er forskjellen da om jeg går over til å investere XX timer i uka til wow i stedet for xboxen? Ingenting. Ingenting er forskjellig bortsett fra måten folk ser på deg når du sier du spiller wow, i stedet for noe annet...

Lenke til kommentar

Yeah, kloke ord du kommer med der, Mikkel.

Selv er jeg ikke aktiv og trener ikke, men jeg er sosial, både på nett og utenfor. Jeg drikker og røyker, men spiser ikke snop og drikker lite brus i forhold til hva jeg gjorde før.

En kveld med WoW for meg, innebærer skitpreik og 2-4 liter isvann, samt noen kjeks med ost for å kose meg om jeg trenger noe å spise på og ikke orker å lage noe ekstravagant som smørbrød.

 

Likevel, når jeg nevner at jeg spiller WoW og har gjort det de siste 5,5 årene, så ser folk rart på meg og tenker (og ofte sier de også) sitt.

Hadde jeg nevnt at jeg spilte CS eller lekte med Flash / Maya / webprogrammering, hadde reaksjonene vært annerledes.

 

Evt. om jeg hadde sagt at jeg så skremmende mye sport på TV-en og brukte opp pengene mine på tipping etc.

 

 

Oh well. On topic. Jeg er glad for at jeg nå har fått overført alt fra den gamle Xboxen til den nye, samt at Cataclysm Collector Edition ligger på posten og venter på meg. ^^

Når jeg kommer hjem fra skolen i dag, skal jeg spille, og så skal jeg bruke resten av uken til noe mye mindre gøy eller produktivt, nemlig å lese til to eksamener. :p

Lenke til kommentar

12% for lite det.

 

 

Neida, det er jo kjempebra! Hvordan eksamen? :)

 

Hehe, takker! Ikke værst med tanke på at jeg begtynte å øve for fullt i går ettermiddag... :p

 

Var B2 Motorfremdrift eksamen. Altså eksamen om flymotorer for avionikk. Har gått flymekanisk linje, men tar nå også opp avionikkfaget (avionikk er en slags egen utdannelse) mens jeg nå er lærling. Stiller sterkere når jeg skal søke jobb i et flyselskap til høsten. Jobber for øyeblikket på flymotorverksted. :)

Lenke til kommentar

Har for ikke lenge siden klaget i tråden "Ting som irriterer så grenseløst" om at en av mine mange harddisker hadde kræsjet. Mange uerstattelige bilder blitt borte. Men etter en natt i kjøleskapet (harddisken, ikke meg) ville den starte! Overføring holder på atm! Overlykkelig! :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg IKKE spiller WOW.

Sån helt helt ærlig. HVA er det som skiller wow så alvorlig fra ett annet spill? Sitter du inne 80 timer i uka med wow er du nolifer, sitter du inne 80 timer med COD så er du pro. Hvor i pokkern er forskjellen? De er begge spill som du investerer tid i og bruker opp livet ditt på :dontgetit:

 

 

Nei, sitter du i 80 timar med eit spel, uansett type, har du sikkert nedprioritert TV og andre fritidsaktivitetar. Har sikkert ikkje jobb helder. 80 timar i veka er 11,4 timar per dag. Det blir 12,6 timar på soving, mat, skule/jobb, osv. Og det er ganske gale.

 

Eg har ingenting i mot ein som spelar når han ikkje har andre ting å gjere på, men det går litt for langt når ein helder vil få dei siste XP-poenga enn å besøke mormor, gå på kino, vere med venar eller familie.

 

 

Grunnen til at eg er glad eg ikkje spelar WoW, er at eg sikkert ikkje trengjer det. Det hadde nok slukt meir av kvardagen min enn det spel allereie gjer, og hadde hatt ein dårlig verknad på meg.

Det er litt som tobakk/alkohol. Eg trengjer det eigentleg ikkje, og ser ingen grunn til å byrje med det. Men slik er det med sukkerhaldig mat også. Trengjer ikkje så mykje som eg et til vanlig, men gjer det uansett. Men om eg no aldri hadde ete noko snop i heile mitt liv, hadde det vore noko grunn til å byrje?

 

Så eg kunne ha spelt WoW, men då måtte eg ha nedprioritert andre spel/aktivitetar som eg klarar meg fint med frå før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...