Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.msnbc.msn...ks_in_security/

 

Ufån! Ufån!

 

Nu får vi snart veta sanningen om rymdvarelserna :w00t:

Snakk norsk! Rymdvarelserna?

Jeg misliker utlendinger som absolutt skal beholde sitt eget språk utenfor eget land/forum. Det er det du er. En utlending. Se å ha deg tilbake dit du kom fra.

 

Jag följer forumets rättningslinjer, det gör inte du.

Du är i fel tråd.

Du som mener at alle innvandrere burde sende ut av landet, selv de som følger svensk lov, må skjønne at jeg ønsker deg ut av forumet, selv om du følger retningslinjene.

 

Drar bare noen paralleller, ikke nødvendigvis min mening. Jeg er åpen for svensker jeg, så lenge de ikke skriver uforståelig ord som "rymdvarelserna". :)

Endret av Coa
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg misliker utlendinger som absolutt skal beholde sitt eget språk utenfor eget land/forum. Det er det du er. En utlending. Se å ha deg tilbake dit du kom fra.

Dette forumet er vel strengt tatt like mye hans som ditt. Og for alt du vet så bor han i Sverige, og ikke Norge. Snakk om mislykket forsøk på å få fram et dårlig poeng.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg misliker utlendinger som absolutt skal beholde sitt eget språk utenfor eget land/forum. Det er det du er. En utlending. Se å ha deg tilbake dit du kom fra.

Dette forumet er vel strengt tatt like mye hans som ditt. Og for alt du vet så bor han i Sverige, og ikke Norge. Snakk om mislykket forsøk på å få fram et dårlig poeng.

 

Det er en grunn til at dette heter diskusjon.no, og at alle skriver på norsk her.

 

On-topic:

 

Super Meat Boy gjør meg glad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg misliker utlendinger som absolutt skal beholde sitt eget språk utenfor eget land/forum. Det er det du er. En utlending. Se å ha deg tilbake dit du kom fra.

Dette forumet er vel strengt tatt like mye hans som ditt. Og for alt du vet så bor han i Sverige, og ikke Norge. Snakk om mislykket forsøk på å få fram et dårlig poeng.

 

Det er en grunn til at dette heter diskusjon.no, og at alle skriver på norsk her.

 

On-topic:

 

Super Meat Boy gjør meg glad.

Langt i fra alle skriver på norsk her. Nynorsk, Svensk og Engelsk er blant de mer eksotiske språkene du finner her på forumet.

 

On topic:

 

Eplemost :w00t:

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...