Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Nytter ikke å rote hele kvelden på byen og så hinte til at du vil det skal skje noe. Dra henne med.

 

Ved det her tilfellet trengte jeg egentlig ikke gjøre så mye, hun gjorde det meste selv egentlig. Men siden det virker som du lurer litt på hele prosessen kan jeg vel skrive ned hele greia.

 

Hadde jeg ikke rota med dama mens vi var på byen, med felles venner, men jeg merka hun var litt flørtete. Så hadde det seg sånn at vi bodde i samme retning så da ble det naturlig at vi gikk sammen hjem. Med en gang de andre ble borte var det plutselig fullt kjør på flørtinga og litt roting i en pølsebod (classy I know).

 

Gentleman som jeg var måtte jeg jo følge dama hjem, og når vi endelig var framme spurte jeg om å låne toalettet. Her er vel cluet at jeg aldri nevnte noen ting som hadde med sex å gjøre, hun kunne jo liksom ikke nekte meg å følge henne hjem, er jo bekymra for henne vet du :thumbup:

 

Når jeg hadde lånt ferdig toalettet satte jeg må på senga, hun forklarer at det ikke kommer til å skje noe. "Ok". Dyp øyekontakt så var make-outen grei. Prøver å kjøre på men ingen klær vil av hos henne, hun begynner å kle av meg og drar en hand-job før hodet plutselig forsvinner under dyna og jeg blir fornøyd og gidder egentlig ikke prøve noe mer.

 

Hovedsaklig er vel poenget å lede, esklarere å ikke gi seg så veldig lett.. Ikke verdens beste eksempel men du har jo hovedtrekkene der.

 

Føler jeg gjør det veldig bra helt til jeg kommer til den delen, klarer bare ikke å dra det i land.

 

Pleide å være der jeg og, man må bare dra den så langt man kan, peise på rett og slett, uten å gjøre det too obvious. Å prate masse piss for å unngå at jenta "legger for mye merke til hva som skjer" er noe som funker for meg ihvertfall.

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nytter ikke å rote hele kvelden på byen og så hinte til at du vil det skal skje noe. Dra henne med.

 

Ved det her tilfellet trengte jeg egentlig ikke gjøre så mye, hun gjorde det meste selv egentlig. Men siden det virker som du lurer litt på hele prosessen kan jeg vel skrive ned hele greia.

 

Hadde jeg ikke rota med dama mens vi var på byen, med felles venner, men jeg merka hun var litt flørtete. Så hadde det seg sånn at vi bodde i samme retning så da ble det naturlig at vi gikk sammen hjem. Med en gang de andre ble borte var det plutselig fullt kjør på flørtinga og litt roting i en pølsebod (classy I know).

 

Gentleman som jeg var måtte jeg jo følge dama hjem, og når vi endelig var framme spurte jeg om å låne toalettet. Her er vel cluet at jeg aldri nevnte noen ting som hadde med sex å gjøre, hun kunne jo liksom ikke nekte meg å følge henne hjem, er jo bekymra for henne vet du :thumbup:

 

Når jeg hadde lånt ferdig toalettet satte jeg må på senga, hun forklarer at det ikke kommer til å skje noe. "Ok". Dyp øyekontakt så var make-outen grei. Prøver å kjøre på men ingen klær vil av hos henne, hun begynner å kle av meg og drar en hand-job før hodet plutselig forsvinner under dyna og jeg blir fornøyd og gidder egentlig ikke prøve noe mer.

 

Hovedsaklig er vel poenget å lede, esklarere å ikke gi seg så veldig lett.. Ikke verdens beste eksempel men du har jo hovedtrekkene der.

 

Føler jeg gjør det veldig bra helt til jeg kommer til den delen, klarer bare ikke å dra det i land.

 

Pleide å være der jeg og, man må bare dra den så langt man kan, peise på rett og slett, uten å gjøre det too obvious. Å prate masse piss for å unngå at jenta "legger for mye merke til hva som skjer" er noe som funker for meg ihvertfall.

Hva er din definisjon av å "prate piss"?

Lenke til kommentar

Hva er din definisjon av å "prate piss"?

 

Det var vel muligens noe upresist ja. Alt mellom himmel og jord i grunn, ha det gøy, bust alt mulig som jenta sier, vri og vend på ting og tolk det totalt feil, og i det hele tatt bare være litt kødd på en morsom måte. Men nå ligger det veldig naturlig for meg å være litt sånn ertete/drittsekk på en morsom måte så tenker ikke så veldig mye over hva jeg sier. Har det bare gøy og kødder med jenta rett og slett.

Lenke til kommentar

Fått vite gjennom en annen at hun kun ser på meg som en venn... Æsj, det var nedtur, da får jeg heller se om hun kanskje tar initiativ til noe annet seinere, unødvendig å prøve seg og etter all sannsynlighet spolere vennskapet :thumbdown:

 

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

 

Åja, eg forteller alltid alle vennane mine at eg liker ein person når eg gjer det...

Sist eg var interessert i ein person var det 1 person som visste det i starten. Og det fins faktisk jenter som ikkje sprer interessen sin til alle.

 

Om du verkeleg føler at det kan funke, so prøv no i det minste å eskalere. Vennskap forsvinner ofte, rekner med du ikkje er kommet lengre enn vidergåande. Og vil eigentleg sei at det er få vennskap som er betre enn dei enn får på universitetet osv.

Poenget er at kvifor ikkje prøve seg å lage nokon gode minner?

Det er mange som har kommet seg ut av friendtrap før, og grunnen til at du er der (eller i alle fall halveis) er fordi du ikkje har baller nok til å eskalere.

Lenke til kommentar

Nytter ikke å rote hele kvelden på byen og så hinte til at du vil det skal skje noe. Dra henne med.

 

Ved det her tilfellet trengte jeg egentlig ikke gjøre så mye, hun gjorde det meste selv egentlig. Men siden det virker som du lurer litt på hele prosessen kan jeg vel skrive ned hele greia.

 

Hadde jeg ikke rota med dama mens vi var på byen, med felles venner, men jeg merka hun var litt flørtete. Så hadde det seg sånn at vi bodde i samme retning så da ble det naturlig at vi gikk sammen hjem. Med en gang de andre ble borte var det plutselig fullt kjør på flørtinga og litt roting i en pølsebod (classy I know).

 

Gentleman som jeg var måtte jeg jo følge dama hjem, og når vi endelig var framme spurte jeg om å låne toalettet. Her er vel cluet at jeg aldri nevnte noen ting som hadde med sex å gjøre, hun kunne jo liksom ikke nekte meg å følge henne hjem, er jo bekymra for henne vet du :thumbup:

 

Når jeg hadde lånt ferdig toalettet satte jeg må på senga, hun forklarer at det ikke kommer til å skje noe. "Ok". Dyp øyekontakt så var make-outen grei. Prøver å kjøre på men ingen klær vil av hos henne, hun begynner å kle av meg og drar en hand-job før hodet plutselig forsvinner under dyna og jeg blir fornøyd og gidder egentlig ikke prøve noe mer.

 

Hovedsaklig er vel poenget å lede, esklarere å ikke gi seg så veldig lett.. Ikke verdens beste eksempel men du har jo hovedtrekkene der.

 

 

(Klippet vekk litt pga lang post.)

 

Her var det utrolig mye nyttig informasjon ja, ser godt hva jeg ofte gjør feil nå. Akkurat når det kommer til den siste delen så blir jeg egentlig utrolig usikker. Har veldig mye erfaring med å kline og flørte osv. men ikke så mye seksuelt, er jo ung osv. osv. Skjønner godt hva du mener med å presse på litt på slutten (Uten at du virker desp eller sier rett ut at du vil pule, det er vel litt av cluet). Det at du måtte låne toalettet var jo genialt, jeg hadde gitt opp for lengst da. Hvis jeg hadde kommet meg inn så hadde jeg sikkert gitt opp når hun sa ingenting kom til å skje, typisk meg er bare å si "Ok. Da skal jeg la deg sove." , men ser jo nå at det er mye lurer å gå litt uskyldig frem "Nei vi trenger ikke å gjøre noe mer en å kysse..." også går det fra der, sånn som du skriver.

 

Kommer på et eksempel fra sist helg når jeg var med ei. Jeg fulgte henne hjem og det var laaaaaangt unna der jeg bor. Jeg spurte om jeg ikke bare kunne sove hos henne, men sa rett etter på at jeg ikke trengte å sove i samme seng med henne. Da sa hun at hun bare hadde en seng og at gulvet ble alternativet og hintet dermed mot at jeg ikke kunne være med inn. Men hun sa ikke direkte nei, så det er vel å tørre å være litt pressende og ikke for snill sånn som jeg ofte ender opp med å bli.

 

Setter pris på at du var så spesifikk, hver gang noen har en god pule historie går den alltid sånn "...også pultet vi", hvor de da hopper rett over den biten om hva de gjorde RETT før samleie, det er det jeg er interessert i, ikke bare at de flørtet på byen og alt det. Haha..

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

Lenke til kommentar

Kommer ei jente over her senere som var på vors hos meg. Hun spurte i går om hun kunne legge igjen noen små greier rett før vi gikk. Jeg fikk ikke noe spesiell connection med ho i går, snakket faktisk relativt lite med ho. Flørtet heller ikke noe spesielt så å tenke at hun lot den ligge her for å ha en sjanse til å se meg igjen alene blir nok litt ønske tenking, eller? Det er uansett en sjanse jeg kunne tenke meg å utnytte akkurat nå siden det gikk relativt dårlig med jentene i går. Så noen gode råd til hvordan jeg kan få henne til å bli litt lengre? Jeg har allerede flyttet alle greiene litt inn i huset så det ikke blir sånn at jeg står klar med det i døra, det er egentlig alt. Så, igjen, noe tips? Klarer jeg å dra denne i land?

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

Lenke til kommentar

Vær en gentleman; gi henne tingene, og la det være med det. Hvis hun har lyst til å gjøre noe eller finne på noe så vil hun mer eller mindre diskret "hjelpe" deg i land.

 

Ario :)

 

For de fleste jenter er det ikke tilfelle.

Hva mener du med at det ikke er tilfelle? Min erfaring er lik Arios, dvs. jenten gjør seg diskre tilgjengelig, men det er du som må ta steget.

Lenke til kommentar

Min oppfatning er at jenter sjeldent viser noe som helst tegn til å ville noe, antagelig fordi de er livredde for å bli avvist.

 

Da tror jeg mange vegrer seg for å hinte eller "hjelpe" også.

Jenter kan være like, om ikke mer, pysete som oss gutter når de er redd for å bli avvist. Derfor føler jenter at det er tryggere å gjøre seg tilgjengelig enn å ta føringen.

 

Det er som sagt subtilt, noe som for oss menn er ukjent farvann. Mulig det er på grunn av at jeg har levd en stund som gjør at jeg plukker det opp, men det kan være litt vanskelig å forklare. Klassikeren er den når du oppdager at en jente ser på deg hver gang du ser på henne. Det er invitasjon til at du skal ta kontakt, men hvis du ikke gjør det så skjer det kanskje ikke i det hele tatt. Tar du ikke kontakt har hun ikke blitt avvist og det er tryggere enn å gå bort til deg for så å bli fysisk avvist.

 

Måten jeg finner ut om en jente er subtil på er om hun gjør noe annerledes enn hva som er vanlig i en gitt situasjon som f.eks forlenget øyekontakt, kino, stiller seg nærmere deg enn hva vanlig er, havner "tilfeldig" i nærheten av deg, gir en mer hjertelig klem etc. På den måten sier jenten at her er jeg men du må ta neste skritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...