Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere ikke ta den praten på msn/face/mobil whatever? Skulle ikke være mangel på medier dere kan bruke i alle fall.

Ja!

 

Ta sånn privat-stuff på utsiden av diskusjon, istedet for å briefe med sånt her inne :p

Det er greit dere har godt med game og vil vise dere frem litt, men det behøves virkelig ikke ;)

 

Btw, Hva ville dere valgt:

 

1.

 

Jente som er søt, men ikke fullt så snill, er litt luring for å sikre verdiene sine..

 

2.

 

Jente som ikke er sånn kjempesøt, men sikkert fin nok, og kjempesnill, er virkelig interessert i deg, og har bare lyst å finne på ting med deg?..

Lenke til kommentar

Kan dere ikke ta den praten på msn/face/mobil whatever? Skulle ikke være mangel på medier dere kan bruke i alle fall.

Ja!

 

Ta sånn privat-stuff på utsiden av diskusjon, istedet for å briefe med sånt her inne :p

Det er greit dere har godt med game og vil vise dere frem litt, men det behøves virkelig ikke ;)

 

Btw, Hva ville dere valgt:

 

1.

 

Jente som er søt, men ikke fullt så snill, er litt luring for å sikre verdiene sine..

 

2.

 

Jente som ikke er sånn kjempesøt, men sikkert fin nok, og kjempesnill, er virkelig interessert i deg, og har bare lyst å finne på ting med deg?..

 

ingen av de? du velger jo en du er "overall" fornøyd med. Du tar jo ikke en dame bare fordi du vil ha kjæreste...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan dere ikke ta den praten på msn/face/mobil whatever? Skulle ikke være mangel på medier dere kan bruke i alle fall.

Ja!

 

Ta sånn privat-stuff på utsiden av diskusjon, istedet for å briefe med sånt her inne :p

Det er greit dere har godt med game og vil vise dere frem litt, men det behøves virkelig ikke ;)

 

Btw, Hva ville dere valgt:

 

1.

 

Jente som er søt, men ikke fullt så snill, er litt luring for å sikre verdiene sine..

 

2.

 

Jente som ikke er sånn kjempesøt, men sikkert fin nok, og kjempesnill, er virkelig interessert i deg, og har bare lyst å finne på ting med deg?..

 

ingen av de? du velger jo en du er "overall" fornøyd med. Du tar jo ikke en dame bare fordi du vil ha kjæreste...

Det har jeg jo heller aldri sagt!!

 

Jeg spørte hva ville dere valgt.. Det vil si, prøve å bygge seg noe oppover med i fremtiden.

Lenke til kommentar

Hahaha :tease:

 

Var utpå byen i går og reka med noen venner, og ble så irritert på det som skjedde da at jeg bare må dele det med noen før jeg sprekker av sinne..

 

Hele kvelden starta chill. Nok å drikke på, sjekka Slottsparken for liv, møtte noen venninner og bare loka rundt. Så dreit vi i dem, og stakk opp til frognerparker for å se etter liv der isteden. Der skjedde det ikke en dritt, så vi gikk mot majorstua for å finne oss et utested eller noe.

 

På veien dit gikk vi forbi noen jenter som hadde satt seg ned på plenen som spurte oss om russekort. Jeg sa de kunne få hvis jeg fikk klem av dem. Det fikk jeg. Vi fortsetter å snakke, og akkurat i det jeg skal til å kysse hu ene kommer det noen idioter og sier vi får bank om ikke vi går.

 

Følte vi hadde vært i nok bråk i russetia nå, så da baila vi like gjerne. Tilbake til Slottsparken. Der har det samlet seg endel russ, så jeg går å finner en benk vi kan slå oss ned på og joine dem. Når jeg snur meg for å se hvor vennene mine er ser jeg at han ene har blitt overfalt av en eller annen dust. Jeg går til vennene hans og ber dem få slosskjempen unna kompisen min. Det funker forsåhvidt fjell. Eneste er at han skifter target til meg isteden. Han begynner å dytte, og prøver å sparke meg i hodet. I tillegg til at han hadde en glassflaske i hånda som fort kunne blitt et stikkvåpen. Fyren var helt gal. Heldigvis kommer det vektere som stopper det hele, og da benytter vi like gjerne anledningen til å baile.

 

Jeg trodde faktisk folk var i byen for å ha det gøy, ikke for å lage faenskap?!

 

Jævla irriterte drar vi ned til nasjonalteateret for å ta toget til hauketo så en kompis kan picke oss opp til Ingierstrand, for der var det 14 busser og masse liv.

 

Mens vi sitter å venter på toget venter ser jeg en full sak som sitter på kanten av perrongen. Jeg forteller han at han kanskje burde vurdere å flytte seg, da det er kjipt å sitte der om det feks skulle komme et tog. Han sier takk og flytter seg.

 

5 min senere kommer han tilbake med 2 bola jævler. Han ene kommer rett foran meg og sier jeg ikke skal være frekk mot kompisen hans. Jeg sier at jeg bare prøvde å hjelpe. Plutselig slår han meg mens jeg sitter på benken. Jeg reiser meg opp siden jeg ikke har særlig lyst å sitte mens jeg har en aggresiv slåkåt jævel foran meg. Han slår meg i trynet igjen. Da hadde jeg tatt i mot nok dritt den kvelden, og 8 år på boksing våkner til liv. Akkurat i det jeg hever nevene og skal til å slå han kommer det 3 karer og kaster seg over idioten som slo meg. 2 av dem holder de to andre, mens han 3. dytter idioten vekk og stumper røyken på han. Vektere kommer nok en gang og stopper det, vi får beskjed om å gå inn på toget og bare vente, så de fikk roa ned idioten og de 2 andre som var ute etter bråk. Så dukker pollti opp og drar alle ut og ber om forklaringer. De hadde sett alt på film, og etter mye forklaringer og formaliteter bortviser de bråkmakerne fra Oslo.

 

De spør om jeg ønsker å anmelde dem, og det vil jeg mer enn gjerne.

 

Da var klokka 2, og vi måtte bare dra hjem etter en kveld ødelagt av slåssidioter..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der er alltid like kjipt...heldigvis er jeg en kløpper til å snakke meg vekk fra bråk selv, men har noen kamerater som har blitt utsatt for helt random vold..jeg prøver vel stort sett å heve meg over det, slik det virker som om du prøvde.

Uannsett, håper politiet klarer å få dømt jævlene, og at de ikke henlegger saken, slik de dessverre pleier :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...