Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Om jeg skal se noe troverdighet i det innlegget der så har du en pappdukke forran deg av Geroge Clooney, eller så kan du likegodt si "hey du, kline?" og det fungerer like godt..

 

Jeg har brukt den isbjørngreia flere ganger og den funker helt utmerket til det den skal, nemlig å åpne en samtale.

Er det derimot det eneste du har, eller du prøver aaaaaltfor hardt å være morsom, se da kan du slite litt...

 

..får du alltid "..Men du er veldig søt" for hver gang også? Eller snakker vi rote-med-alle-gutta-super-duper-blondinen? Eller tør du bare ikke innrømme at du er usedvanlig "søt? :p

 

Ellers...tar hun den direkte og forstår at når man spør et så fullstendig ut av luften spørsmål at du ønsker å sjekke opp henne og hun gir deg IOI direkte?

Endret av m0g1e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Elise F

Takk for årets innlegg, det må være enten ironi eller at de fleste innlegg på slike steder holder jævlig lav standard.

At dere holder Mads Larsen greia mot meg, som om han lurte meg, og det motbeviser det jeg sier om at speiling er runk, er irrelevant og beviser hvor ensporete dere er.

Jeg ble IKKE forført av nevnte tulling, mer omvendt.

Mads Larsen er verdens største tøs, og ikke vanskelig å få med i senga. Ingenting med speiling å gjøre, dessverre. Hate to disappoint you. Det var mer rett på sak.

Hans "triks" hvis man skal anta at han bruker noen, er vel derimot å være direkte, "skal vi knulle" f.eks , versus "sosiale eksperimenter" som nevnt b.l.a speiling. Gjør ting litt enklere

når man har baller til å slippe katta ut av sekken. Folk som forholder seg avslappet til sex, får også motparten til å gjøre det. (SPEILING på litt høyere nivå enn å klø seg på låret!!!!!!!!!!!!! OBS, krever IQ).

Største trikset for å få en dame i seng er vel å snakke om sex, rett og slett.

NLP og alt det der... Studerer antropoligi selv, har skrevet en del oppgaver om sosiale mekanismer. Mener mye av de hobby linguistic pattern folka er helt på jordet, det er først

og fremst en salgsteknikk, the mentalist er TV og ikke vitenskap, men er man fornuftig og intellingent KAN man ta det til nye høyder. Helt sikkert. Har ikke prøvd, men har hørt en del historier.

Denne tråden er ganske passiv og uproduktiv, en gruppe hannkjønn som diskuterer sjekketeknikker... Men interessant.

Kom inn på den tilfeldig ettersom jeg ikke er en nettdiskusjon person , folk har en tendens til å henge seg opp i det jeg sier og det blir mye frem og tilbake.

Når det gjelder sjekking så er hele den taktikk greia veldig grei, men kan villede folk.

Mange unggutter tror de populære "the game" forfatterne gjør noe som hjelper dem.

De bare gir hvisse tapere som ikke har draget oppheng i sjekketaktikk, og

tvangstanker om blant annet speiling. Speiling er en grei teknikk for politi, vekter etc, for å roe ned problematiske personer, og lede personer uten å provosere, men å

sammenligne damer med hjerneløse høns som bare trenger litt speiling for å følge ette,

funker ikke. Man må som oftest ha en hviss sjarm, oppegåendhet/ intellekt, utseende, penger

etc, ellers funker speiling dårlig, beklager. Legger jeg merke til at en kjekk ung fyr speiler meg,

blir jeg smigret. Kommer det en skjeggete feit alkoholiker å gjør det samme, stikker jeg. Det er ikke bare teknikker, endog de kan kompensere til en hviss grad, så er andre ting viktige også, sosial status, seksuell erfaring, utdannelse, alder etc.

Men oppegående damer har en hviss evne til å sjekke selv, mulig de til og med har lest the game også, interessant litteratur for så vidt.

Norske menn sitt problem er at de er sjenerte og lite pågående, liten evne til å slenge seg på en samtale, ballen ruller sjelden videre.

Utenlandske menn er mer pushy, det er lettere å se hva de vil, mens norske menn synes jeg er litt hard to get på en overlegen måte.

Ett spørsmål: siden dere er på den sjekketeknikk-tråden, hvor mange er det som faktisk anstrenger seg for å sjekke?

Dvs leser bøker om det ("the game" f.eks), bruker ving, spiller etter taktiske beregninger?

Og funker det for dere?

Hvor mange damer har dere dratt hjem fra byen?

Lenke til kommentar

Har hatt eksamen i dag, så er rimelig sliten og gidder ikke å skrive en vegg av tekst. Derfor korter jeg dette innlegget ned i to punkter:

 

A) Det finnes en klagetråd, så gå her for mer utdypende svar. Du finner kanskje noen som gidder å bry seg om tøvet ditt.

 

B) Jeg tviler på at det er noen i denne tråden som bruker teknikker osv fra The Game. De fleste bruker naturalmodellen, som går ut på å være mer genuin og bruke mindre teknikker. Ving-konseptet har eksistert i all tid, og de fleste gutter bruker det. Selv de som ikke driver med PUA gjør det, og jeg vet dette fordi jeg har sett det en dusin ganger.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Ang. speiling så foretrekker jeg å fokusere på hva det snakkes om. Blir for komplisert å tenke på kroppsholding gjennom hele samtalen, for min del. Samtaler skal være spontane og gøy, iallefall de som fører til sengeaktiviteter.

Lenke til kommentar
Gjest Elise F

Gæd, speiling er noe som brukes ubevisst, av mesteparten av mennesker. Det er ikke noe som kan få deg i sengs med dama, utelukket. Om hun ikke har sex med deg, og du speiler det.

 

Elise F, stort sett alt du nevner har alt blitt tatt opp gjennom trådens 822 sider.

 

 

Beklager om jeg ikke gadd å lese 822 sider med piss:P

 

Lurte bare på om det var noen av de involverte i tråden som faktisk hadde en organisert kustus på sjekkingen sin, sånn, a la profesjonelle pokerspillere, med tolking av signaler etc... Etter det jeg lest var de som diskuterte speiling ganske nølende på virkemiddelet, men var interessert i å spørre om det var noen som hadde litt større erfaring med det, type, folk som ikke bare sitter og prater piss til dame blir med hjem, mer sånn, psykopatiske listeskrivere som noterer hvilken teknikk som funket på gitte "offer"...

Fantes mange av dem før, hvor er de blitt av, gjemmer de seg enda mer etter at nettsamfunnene deres ble oppdaget?

Where are the professional people and can I have their phonenumbers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gæd, speiling er noe som brukes ubevisst, av mesteparten av mennesker. Det er ikke noe som kan få deg i sengs med dama, utelukket. Om hun ikke har sex med deg, og du speiler det.

 

Elise F, stort sett alt du nevner har alt blitt tatt opp gjennom trådens 822 sider.

 

 

Beklager om jeg ikke gadd å lese 822 sider med piss:P

 

Lurte bare på om det var noen av de involverte i tråden som faktisk hadde en organisert kustus på sjekkingen sin, sånn, a la profesjonelle pokerspillere, med tolking av signaler etc... Etter det jeg lest var de som diskuterte speiling ganske nølende på virkemiddelet, men var interessert i å spørre om det var noen som hadde litt større erfaring med det, type, folk som ikke bare sitter og prater piss til dame blir med hjem, mer sånn, psykopatiske listeskrivere som noterer hvilken teknikk som funket på gitte "offer"...

Fantes mange av dem før, hvor er de blitt av, gjemmer de seg enda mer etter at nettsamfunnene deres ble oppdaget?

Where are the professional people and can I have their phonenumbers.

 

Så det du sier er at alt du også sa er piss? *pirk* *pirk*

Lenke til kommentar

Forventer selvfølgelig ikke at du skal lese gjennom hele tråden. Poenget var, at alt du nevner stort sett har blitt diskutert opp og ned i mente gjennom tråden.

 

Det er noen her som bedriver med sjekking på et høyere nivå, men de finner du stort sett på lukkede forum. Åpne forum er ikke det lureste stedet å diskutere spesifikke hendelser. :)

Lenke til kommentar
Gjest Elise F

Gæd, speiling er noe som brukes ubevisst, av mesteparten av mennesker. Det er ikke noe som kan få deg i sengs med dama, utelukket. Om hun ikke har sex med deg, og du speiler det.

 

Elise F, stort sett alt du nevner har alt blitt tatt opp gjennom trådens 822 sider.

 

 

Beklager om jeg ikke gadd å lese 822 sider med piss:P

 

Så det du sier er at alt du også sa er piss? *pirk* *pirk*

 

Seff er alt som skrives på internettdiskusjonsforum the urine of conversation. Men, alle har en blære

Lenke til kommentar

FAEN! Hadde HB Fuckings 10 rundt på fanget mens vi dansa. Så mister jeg henne elns i bakken. Er fortsatt småbriesn..... husker ikke helt. Mistet eller skubbet henne vekk Men litt etrtrepå kliner hun med enannen chode. Jeg lot henne gå. ALdri la HB10 gå"!!!! er konklujsonen. Sitter her uten pulings ikveld!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Studerer antropoligi selv, har skrevet en del oppgaver om sosiale mekanismer.

 

Hvorfor slår du ikke da av en prat med Sandra Janzsó, som for øvrig har vært bidragsyter i tråden? Hun er blant annet å finne på nettseminar hvor hun tar for seg lingo. Men det visste du vel, siden du studerer det samme?

Lenke til kommentar

Såså, hun var garantert ikke en HB10, det er bare hodet ditt som spiller deg et puss nå.

håhå du...

 

 

Mistet henne faen meg i bakken, er det mulig...... Tok henne opp igjen, men.

 

Skumparty og Gambler-dancefloor er effektivt, men herregud så vått

Endret av Prince_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...