Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Om jeg skal se noe troverdighet i det innlegget der så har du en pappdukke forran deg av Geroge Clooney, eller så kan du likegodt si "hey du, kline?" og det fungerer like godt..

 

Jeg har brukt den isbjørngreia flere ganger og den funker helt utmerket til det den skal, nemlig å åpne en samtale.

Er det derimot det eneste du har, eller du prøver aaaaaltfor hardt å være morsom, se da kan du slite litt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der er alltid like kjipt...heldigvis er jeg en kløpper til å snakke meg vekk fra bråk selv, men har noen kamerater som har blitt utsatt for helt random vold..jeg prøver vel stort sett å heve meg over det, slik det virker som om du prøvde.

Uannsett, håper politiet klarer å få dømt jævlene, og at de ikke henlegger saken, slik de dessverre pleier :nei:

Hvordan klarer enkelte mennesker å komme opp i bråk hele tiden? Det kan da ikke være tilfeldig hvis samme personer hele tiden opplever det.

Lenke til kommentar

Altså, det er mange ting som spiller inn. De gangene jeg har holdt på å komme opp i bråk er det fordi vedkommende ikke har likt meg som person. Personlig driter jeg i om enklete misliker meg når faktum er at det er ett flertall som liker meg. Andre ganger har det rett og slett bare vært helt umotivert, men blitt begrunnet med at jeg kledde meg som, oppførte meg som eller rett og slett bare virket klysete og ovenpå...noen blir vel misunnelige :roll:

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål gutter (og jenter).. Møtte en heit jente i stavanger, og skal på "kafédate" på onsdag. Vi klina en del på den dagen vi møttes. Det jeg lurer på er om det vil være unaturlig å kysse henne tidlig på daten. Ved en "liknende" situasjon i sommer (med andre venner og venniner), virket ikke vedkommende jente interessert i det hele tatt. Men har snakket mye mer med "kafédate-jenta", både på meldinger, tlf og FB etter vi kom hjem.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål gutter (og jenter).. Møtte en heit jente i stavanger, og skal på "kafédate" på onsdag. Vi klina en del på den dagen vi møttes. Det jeg lurer på er om det vil være unaturlig å kysse henne tidlig på daten. Ved en "liknende" situasjon i sommer (med andre venner og venniner), virket ikke vedkommende jente interessert i det hele tatt. Men har snakket mye mer med "kafédate-jenta", både på meldinger, tlf og FB etter vi kom hjem.

 

det spørs helt hvilken setting dere var i forrige gang. Klinte dere i edru tilstand er det bare å kjøre på med et kyss med en gang når du ser henne i morgen.

 

Fylleklining som ikke endte i pulings ville jeg drøyd litt. Du merker fort på dama om hun er comfy nok til å dele spytt :p

Lenke til kommentar

Når jeg møter jenter igjen på en form for day2, så er jeg som regel helt nøytral. Dvs at jeg sjekker henne opp på nytt, på en måte. Eskalerer som om det var første gang jeg møtte henne, dog litt fortere. Pleier også å gjøre dette selv om det var knullings forrige gang. Gjør at jenta er betraktelig mer komfortabel rundt deg.

Lenke til kommentar

Speiling er noe de fleste gjør ubevisst allerede. Man kan helt sikkert også gjøre det bevisst, mulig man kan forsterke effekten av det da, men det kan vel også virke ukongruent hvis man ikke gjør det med måte.

 

@Bandidos-Pelle: Hvor har det blitt motbevist at det er effektivt?

Lenke til kommentar

Kan ikke speiling, eller herme etter ens kroppsskråk/holdning være/tolkes som et tegn på usikkerhet?

 

poenget er at motparten ikke skal legge merke til det. Underbevisstheten til personen bare registrerer det som noe positivt. Man skal selvfølgelig ikke gjøre alt helt likt som personen. Hvis den nadre f.eks. flytter armen kan du gjerne vente litt før du gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...