Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dorian går på dama først, og tar henne med storm med sin selvsikkerhet og sjarm. Så stikker han, kort og brutalt, der wh1te kommer inn - den litt mer spirituelle og intellektuelle typen. Dama faller lett for denne typen i en lettere kjærlighetssorg. Etter at wh1te har forstått hennes behov og hatt S.ex, stikker han og etterlater dama i ruiner. Touchdown imponerer det desperate kvinnfolket ved å vise fram sine fire nummer for store kondomer - Touchdown.

 

Når dama ligger bevisstløs i en grøft etter å ha blitt overkjørt av Mr. Magnum Dong, kommer Bandidos inne i henne og stjeler alt hun har.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

D.on't dress to impress, dress to kill

I.gnore chodes

S.elect your target

K.ino

U.ndress her with your eyes

S.queeze her ass

J.oin her group

O.wn the group

N.ail her in the bathroom

.

N.ext

O.ver again

Lenke til kommentar

Er PUA noe som helst bør skje på folk du ikke kjenner?

 

Hvordan er det når du snakker? Hører mange forteller historier, men hva bør jeg egentlig snakke om for å holde "gamet" igang, og ikke komme inn i den "venne" snakkinga?

 

 

EDIT: DU: hei, du ser ser ut som en selvsikker person som tåler et ærlig kompliment???

 

HUN: tja..joda

 

DU: Kuuuuult, vet du hva det er jeg også...du først!!

 

 

Hvordan er den åpneren?:p

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Er PUA noe som helst bør skje på folk du ikke kjenner?

 

Hvordan er det når du snakker? Hører mange forteller historier, men hva bør jeg egentlig snakke om for å holde "gamet" igang, og ikke komme inn i den "venne" snakkinga?

 

 

EDIT: DU: hei, du ser ser ut som en selvsikker person som tåler et ærlig kompliment???

 

HUN: tja..joda

 

DU: Kuuuuult, vet du hva det er jeg også...du først!!

 

 

Hvordan er den åpneren?:p

Jeg er en tilhenger av flawless natural. Jeg lar alt flyte som sagt, og være meg selv med høy selvtillit og cocky humor.

 

Hva mener du med at PUA er noe som helst bør skje på folk du kjenner? Du kan manipulere alle du kjenner, og ikke kjenner om du har lyst. Jeg ser på å være en PUA som å være en Pick Up Artist, som akronymet tyder.

 

Å fabrikkere og pugge ting du skal si blir iallefall litt for slitsomt for min del, personlig. Det fungerer ikke for meg, jeg vet ikke hvordan det er med deg.

Lenke til kommentar

Heisann, jeg er ny på forumet! :cool:

 

Tenkte jeg skulle introdusere meg selv. Mitt navn er Jacques.

Før slet jeg mye med dårlig selvtillit og selvbilde, helt til jeg kom over noe en sen kveld mens jeg var på internett. Nemlig PU. Dette inspirerte meg til å lese mer PU og om PUA'er.

 

Dette har gjort meg til et bedre menneske sosialt og generelt.

 

Jeg har drevet med PU i 3 måneder med stor sosial suksess, jeg har ikke vært så veldig engasjert i lesing. Jeg har tatt det i små mengder hele veien hit, bl. a. for å få social proof og for å booste meg selv ytterligere og endelig la min awesomeness som har gjemt seg inni meg endelig komme ut og strømme fritt rundt, til fordel for de rundt meg og mest meg selv.

 

Bøker jeg har lest:

Cocky Comedy Manual

The Game

The Science of Influence

Introduction to Body Language

 

 

Er det noen som har tips til videre lesestoff som kan være greit å ha på nattbordet som lesestoff før skjønnhetssøvnen? :)

Lenke til kommentar
Er PUA noe som helst bør skje på folk du ikke kjenner?

 

Hvordan er det når du snakker? Hører mange forteller historier, men hva bør jeg egentlig snakke om for å holde "gamet" igang, og ikke komme inn i den "venne" snakkinga?

 

 

EDIT: DU: hei, du ser ser ut som en selvsikker person som tåler et ærlig kompliment???

 

HUN: tja..joda

 

DU: Kuuuuult, vet du hva det er jeg også...du først!!

 

 

Hvordan er den åpneren?:p

Jeg er en tilhenger av flawless natural. Jeg lar alt flyte som sagt, og være meg selv med høy selvtillit og cocky humor.

 

Hva mener du med at PUA er noe som helst bør skje på folk du kjenner? Du kan manipulere alle du kjenner, og ikke kjenner om du har lyst. Jeg ser på å være en PUA som å være en Pick Up Artist, som akronymet tyder.

 

Å fabrikkere og pugge ting du skal si blir iallefall litt for slitsomt for min del, personlig. Det fungerer ikke for meg, jeg vet ikke hvordan det er med deg.

Starten er vell skjeldent et problem, men er det som kommer etterpå som er problemet, føler at jeg da går over i litt sånn "venne" prat og noen ganger freezer : p

Lenke til kommentar

snakk med hun å spør de vanlige spørsmålene i starten.

Å vær entusiastisk å veldig positiv.

F.eks

Du : Så hva jobber du med?

Hun : jeg jobber som frisør lærling

Du : Å kor fett! møte sikkert my artige folk på jobb du da ?

Hun : haha, ja en gang så kom det ei som bla bla bla.

 

Når du er så positiv å entusiastisk virker det som de føler for å snakke mer om emne, å vips så kommer det fort opp et emne som kan føres videre, samtidig som at det ikke virker som det samme gamle intervjuet de får av chodes.

 

Andre ting jeg spør om vist jeg går tom for samtaleemne er ting som.

Hva er beste/artigste du har opplevd idag da?

Hva er artigste tingen du liker å gjøre? (kan legge til når du er ute på byen, å bom smack så er du på dansegulvet å kjører kino.)

Hey, jeg har gått å lurt på noe lenge nå, trenger ei jentes mening (add random shit. Eks: Homo med bling i øret?. eller noe som engasjerer enda mer. Drama!)

Lenke til kommentar
Starten er vell skjeldent et problem, men er det som kommer etterpå som er problemet, føler at jeg da går over i litt sånn "venne" prat og noen ganger freezer : p

For å gi en liten pekepinn:

 

Spørsmål du kan stille henne:

- Hva er det flaueste som har hendt deg på date?

- Hvilket kjønn er overordnet?

- Hva er det sprøeste du har gjort noen gang?

 

Spørsmål du ikke alltid bør stille henne:

- Hva gjør du?

- Hvilken bil har du?

- Hvor bor du?

- Har du noen kjæledyr?

- Hva er dine meninger/syn på religion, politikk og abort?

 

Hva er galt med "normale" samtaler?

- Normale samtaler er karakterisert av rutiner, kjedelige emner som folk snakker om uten å være bevisst om det, hver dag.

- Været, sport, jobber, biler.

- Noen kvinner vil bli opprørt av deg for å "unngå" dem eller være unnvikende. Det vil skje. Det er sjansen med å være forskjellig.

 

Men dette varierer jo av hvordan du fører det videre. Dette er det jeg vanligvis pleier å gjøre slik at samtalen ikke blir helt vanlig der en snakker om vanlige ting som egentlig er kjedelige.

 

Fortelling av en interresann historie:

- Elementer som gjør ting interessant.

- Små detaljer som "tegner" de mentale bildene.

- Morsomme, ukomfortable situasjoner som naturlig får folk til å le.

- Spenning og løslatelse.

- Konflikter som løser seg i merkelige måter.

 

Hva som bringer folk nærmere hverandre:

Hva som bør/hva folk tror gjør:

- Likhet

- "Respektfull avstand"

- Almennelighet

- Forståelse

- Komplimenter

 

Hva som egentlig gjør:

- Følelser

- Fysisk spill

- Mystikk, hemmelighetskremmeri

- Utfordringer

- Uforutsigbarhet

- Erting.

 

 

Dessuten er det flere forskjeller.

Forskjeller + mål:

Få henne til å le > Få henne til å føle TILTREKNING

Få henne til å tro at du er morsom > Få henne til å begjære deg mer.

Få henne til å "like" deg > Få henne til å VILLE ha deg.

Få hennes godkjenning > Få henne til å føle noe mot deg hun ikke kan kontrollere.

Endret av Jacques von Horn
Lenke til kommentar
Jge leste et sted at du skulle vere veldig vennelig og positiv og når du har fått 3 IOI så begynner du med kino og slår liksom litt om på hvordan du er:P

Tja.

Du begynner vel mer eller mindre med kino først. Når du føler at du er noenlunde i havn med dette så kan du begynne å se etter IOI's.

 

Nå har du MINST 3 IOI's.

Nå kan du forberede deg for kysset.

Gi henne øyekontakt og smil, for så å se bort.

Deretter se igjen, hold øyekontakt med henne og kom nærmere. Så snu ansiktet igjen.

Nå vil du gjøre det samme igjen, komme nær, men nå løfter du hodet, slik at leppene dine er på samme nivå som nesen hennes.

Kom nærmere, hvis hun løfter hodet for å nå dine lepper, så er du inne.

ALT. Kom nærmere nesen hennes, og bit den forsiktig (Pushpull)

Nå som du vet hun er inne for kyss. Gi henne en klem, og begynne å kysse nakken hennes. Så gå for ørene og munnen.

 

Enkel og skuddsikker rutine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...