Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på besøk til ei jente igår.

Pen å se på, kjempe pratsom å virka som hun hadde noen instillinger som jeg bare digger (ikke sjalu, syns det er sundt å ikke være sammen med typen hele tiden, at forhold bygger på tillit, åpen, positiv som faen, jobb for resultat i livet, ikke vent på de osv osv.)

Å etter 2 timer følte jeg at jeg ble forelsket, trodde nesten hun var min Oneitis.

men så ble det puling...

å nå føler jeg for å aldri treffe hun mer, at hun ble et objekt for meg ikke den personen som jeg først så på henne som.

Ser ikke helt logikken i dette.

Er det noen som har noe form for forklaring på det?

 

Og ja, noen som har fått et rykte på seg som player her? har det noen gang vært med på å gjort pickuping vanskeligere for dere ?

Lenke til kommentar

Blir ikke player av å pule en jente. Men har man først fått ryktet, så trenger ikke det hindre deg. De rette jentene (tøsene) tenker ikke på det.

 

Men til det andre. Når jeg først traff kjæresten min, så pratet vi en del sammen over meldinger og facebook/msn, traff hverandre innimellom. Fant ut vi begge var interessert i hverandre. Begge gikk inn med innstillingen om at det ikke var viktig å komme seg i seng fortest mulig. Vi nøt bare det å holde hender, kysse og slikt, bare det ga veldig adrenalinkick, og det at vi ventet litt med å hoppe i sengs tror jeg gjorde starten på forholdet mye bedre.

Med andre ord, hvis jeg er ute etter noe seriøst, så vil jeg ta det rolig. Nyte alle de småtingene som følger med, og gradvis ta det lenger. Å holde hender med jenten jeg faller for er nok for å få blodet mitt til å pumpe. Hadde jeg hoppet rett til sexdelen, så hadde jeg følt vi hadde hoppet over en del ting.

 

Edit: Faen, jeg vet selv akkurat hva jeg mener, men var ikke lett å formulere det.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

sir ikke at man blir player av å pule en jente, men flerfoldig jenter under kort tidsperiode der ja flere av jentene har ville fått et forhold ut av det.

Har opplevd å blitt "cockblocket" av player rykte, men føler også at flere jenter tar kontakt.

 

forsto hva du mente, men jeg sjønner ikke hvorfor jeg blir fra nesten forelsket og synes den personen er herlig, til å se på hun som et objekt og lite lyst til å møte hun igjen bare av et knull som faktisk var ganske bra iforhold til andre jenter.

Lenke til kommentar

De skrale jentene bryr seg ikke så mye om du er player, men det kan være du treffer en fantastisk jente som avviser deg av den grunn.

 

Forøvrig bør du løpe fra playerstempelet. Flauere stempel skal man lete lenge etter. Klarer du ikke få jenter uten at de står igjen en dårlig erfaring rikere, så får du rett og slett øve deg mer.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Du kan se på playerstempelet som en shit test. Så lenge du klarer å holde framen vil det sannsynligvis ikke spille en rolle i de fleste tilfeller med normale jenter. Hvis du gjør det klart for jenta at du ikke er ute etter noe romantisk forhold, hvorfor skal player begrepet i det hele tatt spille en rolle? Hun vet hva hun går til og blir dermed ikke playet.

 

En måte å komme seg vekk fra playerstempelet er "don't kiss and tell". Hvis du og jenta gjør situasjonen til deres lille hemmlighet vil ikke andre få vite om det.

Lenke til kommentar

bryr meg ikke om hva samfunnet mener om mine sexpartnere ?

Bryr meg om at selv om jeg har vist de at min hensikt med de er ikke å bli sammen med de.

Men likevell klarer de å vri det om til at jeg har utnyttet de og sier det videre slik at jeg får et rykte som en som utnytter "uskyldige" jenter. hvorav faktum er at som du sier så er sex noe begge er enige om.

 

Edit: svar til Touchdown.

Ja, har bestått den shit testen et par ganger. men ikke alltid like lett.

Pleier å kjøre den "hæ tror du at jeg prøver meg på deg?" å snu alt om.

ikke ta det feil har ikke et stort player stempel, men begynner å merke at det blir flere.

 

pleier som regel ikke å fortelle det, utenom til bestekompisen min da, han sier det ikke bort. men folk får med seg hva som sjer, spesielt på fest og på byen.

Hovedkilden er jo at hun er den som sprer det.

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og ja, noen som har fått et rykte på seg som player her? har det noen gang vært med på å gjort pickuping vanskeligere for dere ?

 

Ja og ja. Det var egentlig ikke så stress ettersom ryktene for det meste var falske, satt ut av sjalu gutter og jenter. Dessuten var det bare et par år siden og da var jeg voksen nok til å gi faen. Det er også forskjell på å faktisk ha et rykte som player og å bli shittestet på samme måte, noe som er ekstremt vanlig. Learn to deal with it.

Lenke til kommentar

Player er en som lurer og bedrar for å få viljen sin, når du sa du hadde fått det stempelet gikk jeg ut i fra at det var akkurat det du gjorde. Om du er ærlig med intensjonene dine (si rett ut hva du er ute etter/ikke er ute etter) så gjør du det rett. Om du må lure jenter for å få deg noe, så må du bli flinkere.

 

Hvis jentene du er borti er unge, så vil du sikkert ofte bli kalt en player uansett hva du gjør.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Player er en som lurer og bedrar for å få viljen sin, når du sa du hadde fått det stempelet gikk jeg ut i fra at det var akkurat det du gjorde. Om du er ærlig med intensjonene dine (si rett ut hva du er ute etter/ikke er ute etter) så gjør du det rett. Om du må lure jenter for å få deg noe, så må du bli flinkere.

 

Folk som setter ut rykter er ofte tards med onde hensikter og slik var det i mitt tilfelle. Ryktet gikk ut på at jeg hadde høvlet over alle med kromosom Y i klassen min. Det var det året jeg levde i sølibat...

 

Eks-en min anklagde meg nettopp (på en hyggelig måte, den skal du ha) for å kjøre game. Eller "The Game" som hun - og danskene - kaller det. Håper du leser dette og resten av innleggene mine i denne tråden. Så skjønner du hva jeg "driver med". PUMA, som trådstarter kalte det i sin tid.

 

Jeg vil anta du leser dette og det er bare gøy. Men gjør en innsats da!

 

<3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal! For besøk av en kompis som snart skal ut i krigen, so to speak. Skal bo hos meg fra fredag til mandag.

 

Og sånn btw så skriver jeg eksamen i brisen tilstand as we speak. Ta deg en runk og en pils.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...