Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktige her er å for all del ikke putte på seg "den mystiske masken". Å være ærlig med hvem man er er jo kanskje det håtteste en jente kan bli utsatt for. Diskuterbart? Mulig, men viktig vil jeg i alle fall påstå at det er. Jeg hadde heller ikke orket å interessere meg for en kvasimystisk kvinnefasade.

 

Egentlig sier jeg det bare er gøy å holde tilbake informasjon, og jeg er overbevist om at det tenner jenter om du gjør det riktig - som alt annet som har med flørting å gjøre egentlig.

Lenke til kommentar
Jeg tror man greit kan møtes på midten og la mystikk og lek være et krydder, ikke selve hovedretten.

 

Du kan ikke lage noe av kun spansk pepper, kan du vel?

Jeg kan lage spansk pepper av det!

 

Personlig så leker jeg meg - jeg gjør ikke ting med en overordnet plan, men heller hva som faller meg inn og det er som regel ting som underholder meg selv ^^

Lenke til kommentar
Jeg tror man greit kan møtes på midten og la mystikk og lek være et krydder, ikke selve hovedretten.

 

Du kan ikke lage noe av kun spansk pepper, kan du vel?

Jeg kan lage spansk pepper av det!

 

Personlig så leker jeg meg - jeg gjør ikke ting med en overordnet plan, men heller hva som faller meg inn og det er som regel ting som underholder meg selv ^^

 

Joa, men da spiser du sannsynligvis alene...

 

Ellers kjører jeg som regel etter innfallsmetoden jeg også, med kun ett overordnet mål - ha det gøy. Har også begynt å legge inn et par løse regler ut over sosialmodus, slik at jeg faktisk beveger meg framover. Men, det er en annen historie ;)

Lenke til kommentar
Brisen, sinna og ufyselig.
Jeg sitter og snakker med en jomfru på 25 år som er rimelig langt nede, og for å sitere han vil han at jeg skal være hans guru :D

 

Det er litt komisk, jeg er jo i beste fall en keyjockey som fanger opp teori, leser og observerer uten å praktisere i nevneverdig grad.

 

Men stakkars mann, han har blitt tipsa om å behandle jenter som prinsesser, og av en eller annen grunn har han kommet fram til at jenter generelt er mer verdt.

 

Må liksom starte på det helt elementære. Men jeg mistenker at han ikke vil la seg overbevise.

DA GIR DU FAEN I TA PÅ DEG LÆRERROLLEN.

 

Hva faen er poenget med å skrive i fylla? Selvsagt kan jeg gi han noen tips om hva han burde forandre på.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar

*snufs* jeg vil ha Nikkens eiendeler.. :D

 

Kloever,

 

poenget med at en KJ ikke skal gi tips er at han selv ikke vet om det funker. Han har aldri testet dem. Et eksempel jeg bruker ofte:

 

Det er som å lese seg til hvordan man spiller en gitar, uten å faktisk gjøre det.

 

 

 

Greia med å ikke gi svar med en gang er at man kan være litt leken, men dude, hvis du aldri svarer på det hun spør om blir hun pissed.

 

"Hva heter du?

- Det er hemmelig!

x Uuuu, leken, men for real, hva heter du?

- Neeei, det sier jeg ikke!

x Seriøst... hva heter du?

- Uh uh uuuh *vifte med pekefingeren*

*se dumt på personen*. *Snu seg*. *gå!*

 

 

Jeg blir også irritert, hvis jenta ikke vil svare på spørsmålet mitt.

Jeg stiller det tross alt fordi jeg er interessert i å vite svaret på spørsmålet.

Lenke til kommentar
"Hva heter du?

- Det er hemmelig!

Jeg har en artigere variant. Når jeg hilser rundt bordet, sier jeg navnet mitt til de 70% første, hvorpå jeg klart og tydelig bytter til Kjartan. én artig ting er å følge med på hvor mange fulle folk som faktisk oppfatter det i det hele tatt, en annen er at du kan spinne fint videre på den når de spør.

Lenke til kommentar
Kloever,

 

poenget med at en KJ ikke skal gi tips er at han selv ikke vet om det funker. Han har aldri testet dem. Et eksempel jeg bruker ofte:

 

Det er som å lese seg til hvordan man spiller en gitar, uten å faktisk gjøre det.

 

Det er virkelig ikke noe problem med at jeg forteller han det som er helt basic. Jeg skal ikke forme han til en sjekkegud.

 

Så jeg hjelper han med det jeg føler at jeg har å bidra med, og nå er det noe han sårt trenger.

Lenke til kommentar

Armen,

 

du illustrerer poenget mitt. Det er kjempegøy å ha en leken samtale, f.eks ved å ikke gi direkte svar. Problemet oppstår når man overdriver.

 

 

Hehe, jeg vet, det er en ekte Toth-klassiker!

 

 

Kloever,

 

jeg sier ikke at det er noe problem. Jeg synes det er flott at du ønsker å hjelpe buddyen din. Men, rådene du gir blir mye mer effektive når du kjenner materialet du velger å enten fraråde eller anbefale.

Lenke til kommentar

Haha.. Langt fra professor(men skal prøve rollen en lørdag), ikke gammel og syn som en ørn. Heter heller ikke toth, strengt tatt :p

 

Jeg kom på en ting jeg overraskende nok slapp unna med på lørdag. Detaljene er litt borte(jeg var sveiseblind, hadde hatt bruk for de brillene), men forklarer som best jeg kan;

 

Jeg hadde startet med tidenes trøtteste åpner, "greit du er et kaldt stykke smør baby, men jeg er varm grøt"(humor er gull). Hun sa kjapt noe som "du må ha noen bedre enn den, hvis ikke går jeg." Så lirte jeg vel av meg hele remsa med "har du plukket blomster idag? [svarer nei] Ånei, bare du lukta så godt." og lignende. Hun var ikke heelt overbevist, så jeg rodde vel med at det var en utfordring(tror det var sant), at jeg selv sjekker med "hei", ikke lamme linjer(ikke så sant).

Så til saken da, jeg sa noe som "det var bare en utfordring, jeg hadde ikke sett på deg før jeg gikk bort til deg en gang. Jeg må se om du faktisk er vits å sjekke opp." Hvorpå jeg skjøv henne en halvmeter unna, målte opp og ned med blikket, snudde henne rundt og gjorde det samme, og sa "ja okei, du var ganske søt da. heldig med den". Burde vel egentlig få en reaksjon på den, men nei. Hun godtok det uten å mukke, satte seg ned og pratet om annet random shit. Fun :)

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Andre basehopperen

Okay, trenger litt hjelp av ekspertene her. Er overhode ikke noe PUA selv eller har ambisjonsnivå om å bli det, men er da glad i jenter jeg også. Iallefall, sliter noe helt sykt med fysisk berøring i sjekking, selv om "leken" og flørtingen ellers går bra.

Har klart å få med meg tre jenter hjem de siste seks ukene, men det ble ikke noe sex i noen av tilfellene. Noe som helt ærlig er ganske fordømt patetisk og som jeg tar selvkritikk på, driver ikke hotell heller. Føler jeg må utnytte målsjansene mine bedre. Iallefall når det er "åpent mål".

 

Iallefall, sliter ikke med selvtilliten og er ikke så rent lite sjarmerende (er vel slik at hvis man tror det, så blir man det, nuvel..) Har null problemer med å bryte intimsone/nesten rote, ei heller med å prøve meg på rotings, men der stopper reportoaret mitt.

 

Hvis baseline er: vi kommer inn i leiligheten min i fire-fem-tiden, har rotet og slikt på byen. Hvor tar jeg det derifra? Virker innlysende, kan komme på flere svar selv, men hver gang jeg havner i situasjonen blir jeg forbannet passiv og usikker. Ikke akkurat kjempe turn-on for jenta. Skal jeg bare gå rett på og forsøke å dra av henne klærne, sette på musikk og helle opp en konjakk, eller..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...