Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått intrykk av det jeg også. Så prøver å være litt natural. Så blir nok litt MM her og der, men ikke for mye som du sier. Skal også undersøke litt andre teknikker. Mye av det jeg leser er jo fra forumer sånn som denne posten her. Er mye å lære fra historiene til folk. :thumbup:

 

Såklart :)

 

Men, fritt etter Tyler fra RSD - vær alltid kritisk, forsøk å finne det som passer din personlighet og finn ut hvorfor, ikke bare at teknikk X gir resultat Y.

 

Uansprett, lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Sjekk ut Gunwitch, Swinggcat og RSD Foundations. I mine øyne er det alt du trenger i starten. Så er det bare å lempe flesket ut i felten.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lazsjis_*

Mystery Method har en ting, som ingen andre har like bra.

 

Posisjonering. Dette er key - og skaper jævlig mye verdi i lokalet når det ser ut som om den deiligste dama sjekker opp deg, og ikke motsatt. Og forsåvidt, body rocking også

Lenke til kommentar
Mystery Method har en ting, som ingen andre har like bra.

 

Posisjonering. Dette er key - og skaper jævlig mye verdi i lokalet når det ser ut som om den deiligste dama sjekker opp deg, og ikke motsatt. Og forsåvidt, body rocking også

Nøkkelen er jo at dama skal sjekke deg opp, uansett hvilken metode du går etter ;)

 

Man "planter" egentlig bare ideen om at hun vil sjekke deg opp.

Lenke til kommentar

[frustrert] Skulle egentlig ha boys night out pga en fyr som har vært veldig opptatt i det siste, men nå 1 time før vi skal stikke til vorset sier han at han ikke gidder å dra ut, og da hoppa halve lasset av... XD

 

Yeye, har allerede handlet inn drikke så byn blir det nok uansett...![/frustrert]

 

Happy hunting folkens!

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...