Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis baseline er: vi kommer inn i leiligheten min i fire-fem-tiden, har rotet og slikt på byen.

 

Important Realizations: Being the tacky make out guy is not so bad after all! av Sleazy

 

Part I

 

The problem with make outs in clubs is that they release too much sexual tension.

 

Part II

 

But, and be honest to yourself, if you don’t yet have the skill to pull the girl home, then there is no reason not to enjoy a girl by prolonged make outs.

 

___

 

Les alt.

Lenke til kommentar
Hvis baseline er: vi kommer inn i leiligheten min i fire-fem-tiden, har rotet og slikt på byen.

 

Important Realizations: Being the tacky make out guy is not so bad after all! av Sleazy

 

Part I

 

The problem with make outs in clubs is that they release too much sexual tension.

 

Part II

 

But, and be honest to yourself, if you don’t yet have the skill to pull the girl home, then there is no reason not to enjoy a girl by prolonged make outs.

 

___

 

Les alt.

 

Takker og bukker! Ble sittende å lese en hel haug artikler på den siden der, utrolig mye bra tips. Dette må prøves! :D

Lenke til kommentar
Takker og bukker! Ble sittende å lese en hel haug artikler på den siden der, utrolig mye bra tips. Dette må prøves! :D

 

Jepp, lær deg et par enkle ting så prøv dem. Ingenting er som følelsen når det endelig sitter, glemmer aldri følelsen da jeg lærte å bruke ting som negs, push & pull osv. En ting er å lære seg prinsippene, men når du virkelig føler hvorfor de fungerer så er den effekten magisk :wee:

 

-----------------------------

 

Jeg sliter forøvrig ennå med å prøve meg på jenter jeg liker, ikke misforstå det med AA eller noe. Random jenter går fremdeles klarer jeg fint å kommunisere og close til en viss grad.

 

Uansett, så er det langtifra det store problemet mitt. Problemet skjer når det kommer til jenter som jeg passer med på flere plan, og som jeg har kjent en stund og fått ekte connection med. Jeg feiger ut, og dropper å snakke med dem og alt etter at jeg føler at jeg begynner å like jenta. Fjerner dem fra livet mitt, fordi jeg er dritredd for å havne i en oneitis igjen. Jeg sitter ofte om natta og tenker på at jeg burde ha gjort ting annerledes, at jeg bør ta den sjansen fordi noe godt kan komme ut av det.

 

Nå har jeg støtt på en kvalitetsjente, og etter et par samtaler så innser jeg at noe mer kan komme ut av det. Den fordømte frykten for oneitis har ført til at jeg vurderer å fjerne hun fullstendig fra livet mitt. Bare glemme hun, og dermed bli kvitt risikoen ved å bli forelsket. Noen ganger er det kanskje best å la ting ligge...

 

Jeg er virkelig blitt en emosjonelt skadd jævel, mer kynisk, stoler mindre på folk og er redd for mine egne følelser. Jeg later som om ting er bra, forteller ingen om dette og prøver å pese på videre.:!: Hvem skulle tro at en oneitis kunne skade meg så mye? Back to square one ffs... føles som om all den andre framgangen min er til ingen nytte, når jeg blokkerer meg selv fra å utvikle følelser for folk.

 

Gud, jeg er virkelig i chode-modus for tiden... pokker ta meg.

 

Rajin:

 

Her har du det som skjer med meg for tida :shrug:

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Class Hero, dude! Hvordan føler du deg med deg selv?

Haha, du kjenner meg igjen :p? Jeg tok det nicket både pga. sangen appellerer til det rebelske i folk, og som en slags protest mot janteloven. Det er en av mine favorittsanger, definitivt en av de bedre der ute. John Lennon og Green Day slår aldri feil :wee:

 

Jeg føler meg egentlig bedre noensinne, jeg har akseptert alt rundt meg og gitt slipp på limited beliefs. Er egentlig mer positiv enn noensinne. Det eneste som plager meg er frykten for følelser, men antar det er egoet jeg må jobbe med. What have you been up too?

Lenke til kommentar

Hadde en gøyal opplevelse i går. Var på fest som jeg ble invitert til av en kompis. Jeg har ikke fått testa så mye PUA i praksis enda og tenkte at dette kunne bli en perfekt anledning. Siden jeg synes denne openern er genial så måtte jeg bare bruke: "Visste du at 93% av alle jenter onanerer i dusjen?" osv. Fikk bra suksess på den og K-closa en 7'er før hun måtte stikke. Så stakk jeg til andre etasje hvor jeg snakka litt med en kompis av meg og en jente fra festen. Litt senere så kom veninna (7-8) til hun jenta inn og jeg benyttet anledningen!

Fikk K-closa henne der og da. Litt uttover natten fant vi oss et rom. Jeg hadde nesten en F-close i sikte, men så slo ulykken til. Den andre kompisen min som var med hadde drukket litt for mye og kom inn på rommet vårt for å sove. Så for meg så ble kompisen min en cockblock :mad: . Men selvom kompisen min var der så fikk jeg ihvertfall kost meg med jenta hele natten, lukten på fingerne mine er bevis nok. :p (Har duja nå da.)

 

Men jeg må innrømme at å bare ha litt peil på PUA så kommer du en lang vei. Jeg hadde skikkelig høy state og da pleier jo alt å gå bra har jeg funnet ut! ;) Så dette er absolutt noe jeg skal fortsette med!

Endret av Norbit
Lenke til kommentar
Var en utrolig søt dame som nettopp kom for billett til Pink Division.. :blush: Noen ganger er det helt ålright å være i en servicestilling.

Hva ble resultatet?

 

Sjekka henne ikke opp på noen måte, men så hvor hun jo typ 15 år eldre enn meg :p (kunne jo fort gjort det, da litt mer modne kvinner pleier å ta komplimenter på en bedre måte enn yngre)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...