Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som har noen gode tips til hvordan man skal behandle jenter på steder der hvor det er en skjev fordeling med fordel jentene? (altså flere hukjønn enn hankjønn ;p)

 

Ignorer dem.

 

Edit: Og da mener jeg ikke "jeg tør ikke å snakke med jenter", men "jeg vet dere er her og jeg driter i det". Funker kun hvis du groomer deg. Uansett så er spørsmålet ditt 100% umulig å svare optimalt på.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Det beste er vel egentlig å snakke med dem, men samtidig gi totalt faen i at de er der på en eller annen måte, eller hur?

 

Question:

Er det noen normer og regler som gjelder for gaming innen sosiale sirkler, eller skal en bare kline på slik man gjør med totalt fremmede?

 

BTW: Det er lørdag, bitches! :evil:

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Jeg sitter og snakker med en jomfru på 25 år som er rimelig langt nede, og for å sitere han vil han at jeg skal være hans guru :D

 

Det er litt komisk, jeg er jo i beste fall en keyjockey som fanger opp teori, leser og observerer uten å praktisere i nevneverdig grad.

 

Men stakkars mann, han har blitt tipsa om å behandle jenter som prinsesser, og av en eller annen grunn har han kommet fram til at jenter generelt er mer verdt.

 

Må liksom starte på det helt elementære. Men jeg mistenker at han ikke vil la seg overbevise.

Lenke til kommentar
Jeg sitter og snakker med en jomfru på 25 år som er rimelig langt nede, og for å sitere han vil han at jeg skal være hans guru :D

Benytt deg av muligheten til å lære ham. Du lærer utrolig mye selv av å lære andre. Dra han med deg ut og "vis ham hvordan det gjøres" :fun:

 

Selv har jeg en tilståelse å komme med. Jeg trenger flere jentevenner. Jeg har nesten ingen. De eneste jeg har er jenter som jeg nesten aldri snakker med, og som tidligere har vært ute etter LTR med meg (muligens fortsatt) som har gjort at jeg kuttet kontakten nesten helt, for å ikke skape noe emosjonelt helvete.

 

Jentevenner åpner dører. Store og mange dører. Jeg får på følelsen at alle jenter jeg snakker med tror at jeg prøver meg på dem. Men jeg blir sjeldent avvist - sannsynligvis fordi jeg sjeldent tar skrittet videre. Nå skal det sies at det ikke er et alt for stort samfunn der jeg bor, så med mindre man er en russ har man ikke så jævlig lyst å få på seg ryktet som den som puler rundt og prøver seg på absolutt alle.

 

Når jeg har hooket opp med jenter tidligere, har det som oftest vært jentene som først har vist interesse, og på det punktet er den røde løperen lagt ned foran deg inn til livets hule. Rent pickup-relatert er mine problemer relatert til fear of rejection og frykt for hva andre synes om meg - på en måte kan du si at det er lettere når jeg er ute og reiser, fordi jeg der driter i hva andre synes om meg. Miljøet her jeg bor er ikke så lite at alle kjenner alle, men så stort at de fleste har en kjennskap til hvem en veldig stor andel er.

 

Jeg vet at jeg virker veldig selvsikker, siden dette er noe jeg har fått høre mange ganger. Det er jo positivt. Men samtidig - dersom jeg er litt usikker i sosiale sammenhenger, kanskje det får meg til å virke litt arrogant og ignorerende? I grunn trenger jeg en større sosial sirkel både angående jenter og gutter. Jeg er litt dårlig på akkurat "bli kjent"-stadiet, så min sosiale sirkel der jeg kjenner folk godt er ikke særlig stor, selv om jeg har litt bekjentskap til mange - samtidig har jeg noen gamle kompiser som hele tiden vil være med meg, og virker nesten litt sure om jeg prioterer å snakke med noen andre i steden for dem.

 

Denne posten ble mye rabbel sent på kvelden. Den er som et skudd i blinde, der jeg ikke er helt sikker på hva målet mitt er. Det er i alle fall ikke en skrytepost, jeg skriver rett og slett om ting som jeg ønsker å forbedre i mitt eget liv. Ofte er det lettere å se løsninger om man ikke er midt i problemet selv - så kom gjerne med tilbakemelding. Muligens ikke direkte pickup-relatert, men indirekte. Jeg hadde i grunn ikke tenkt å skrive så mye, men det ble som det ble. Mye rabbel :)

Lenke til kommentar

Brisen, sinna og ufyselig. La.oss.spamme.forumet(space.knapp.er.for.teite.folk)

Oki har seriøst lært hva jeg scorer så sykt på for tida. Er ikke mye som gjør meg mer alpha enn dette. Fungerer kanskje ikke på alle da.

 

Almost never give anyone a straight answer, hvertfall ikke til å begynne med i en samtale.

Hva i all verden har det med alfa å gjøre? Skal man.bruke.fagutrykk.sørg.i.det.minste.å.vit.hva de betyr

 

Sikker på at det gjør deg alpha, og ikke bare mysterisk? (som er en positiv ting)

DINGDINGDING -we have a winner.

 

 

Jeg sitter og snakker med en jomfru på 25 år som er rimelig langt nede, og for å sitere han vil han at jeg skal være hans guru :D

 

Det er litt komisk, jeg er jo i beste fall en keyjockey som fanger opp teori, leser og observerer uten å praktisere i nevneverdig grad.

 

Men stakkars mann, han har blitt tipsa om å behandle jenter som prinsesser, og av en eller annen grunn har han kommet fram til at jenter generelt er mer verdt.

 

Må liksom starte på det helt elementære. Men jeg mistenker at han ikke vil la seg overbevise.

DA GIR DU FAEN I TA PÅ DEG LÆRERROLLEN.

 

Jeg sitter og snakker med en jomfru på 25 år som er rimelig langt nede, og for å sitere han vil han at jeg skal være hans guru :D

Benytt deg av muligheten til å lære ham. Du lærer utrolig mye selv av å lære andre. Dra han med deg ut og "vis ham hvordan det gjøres" :fun:

En KJ skal.dra.ut.i.felten.og.lære.andre.hvordan.det.gjøres?

 

Selv har jeg en tilståelse å komme med. Jeg trenger flere jentevenner. Jeg har nesten ingen. De eneste jeg har er jenter som jeg nesten aldri snakker med, og som tidligere har vært ute etter LTR med meg (muligens fortsatt) som har gjort at jeg kuttet kontakten nesten helt, for å ikke skape noe emosjonelt helvete.

 

Jentevenner åpner dører. Store og mange dører. Jeg får på følelsen at alle jenter jeg snakker med tror at jeg prøver meg på dem. Men jeg blir sjeldent avvist - sannsynligvis fordi jeg sjeldent tar skrittet videre. Nå skal det sies at det ikke er et alt for stort samfunn der jeg bor, så med mindre man er en russ har man ikke så jævlig lyst å få på seg ryktet som den som puler rundt og prøver seg på absolutt alle.

 

Når jeg har hooket opp med jenter tidligere, har det som oftest vært jentene som først har vist interesse, og på det punktet er den røde løperen lagt ned foran deg inn til livets hule. Rent pickup-relatert er mine problemer relatert til fear of rejection og frykt for hva andre synes om meg - på en måte kan du si at det er lettere når jeg er ute og reiser, fordi jeg der driter i hva andre synes om meg. Miljøet her jeg bor er ikke så lite at alle kjenner alle, men så stort at de fleste har en kjennskap til hvem en veldig stor andel er.

 

Jeg vet at jeg virker veldig selvsikker, siden dette er noe jeg har fått høre mange ganger. Det er jo positivt. Men samtidig - dersom jeg er litt usikker i sosiale sammenhenger, kanskje det får meg til å virke litt arrogant og ignorerende?

Selvsikker har ingenting med.arrogant.eller.ignorerende. å gjøre.
I grunn trenger jeg en større sosial sirkel både angående jenter og gutter. Jeg er litt dårlig på akkurat "bli kjent"-stadiet, så min sosiale sirkel der jeg kjenner folk godt er ikke særlig stor, selv om jeg har litt bekjentskap til mange - samtidig har jeg noen gamle kompiser som hele tiden vil være med meg, og virker nesten litt sure om jeg prioterer å snakke med noen andre i steden for dem.

 

Denne posten ble mye rabbel sent på kvelden. Den er som et skudd i blinde, der jeg ikke er helt sikker på hva målet mitt er. Det er i alle fall ikke en skrytepost, jeg skriver rett og slett om ting som jeg ønsker å forbedre i mitt eget liv. Ofte er det lettere å se løsninger om man ikke er midt i problemet selv - så kom gjerne med tilbakemelding. Muligens ikke direkte pickup-relatert, men indirekte. Jeg hadde i grunn ikke tenkt å skrive så mye, men det ble som det ble. Mye rabbel :)

Legg merke.til.hvordan.du.skriver.en.negativ.påstand.om.deg.selv,men.så.skriver.en.positiv.Er.d

.valideringssøkende?Har.du.et.behov.for.å.skryte?Noe.å.tenke.på-selv.om.vi.alle.liker.å.skryte.litt.

 

Jeg hater.når.en.selv.ikke.føler.at.viben.er.rett,slik.at.man.ikke.eskalerer.Nytt.sticking.poi

t.og.limiting.belief.funnet.AWESOME.(haha.Dorian.eller.White-jeg.skrev.awesome!)

Lenke til kommentar
Jeg sitter og snakker med en jomfru på 25 år som er rimelig langt nede, og for å sitere han vil han at jeg skal være hans guru :D

Benytt deg av muligheten til å lære ham. Du lærer utrolig mye selv av å lære andre. Dra han med deg ut og "vis ham hvordan det gjøres" :fun:

 

Skal ikke si noe på det, men det er en umulighet å gjennomføre når jeg bor i Akershus og han i Troms.

 

Hvis han ikke vil betale for en pick-up-helg da :p

Lenke til kommentar
Brisen, sinna og ufyselig. La.oss.spamme.forumet(space.knapp.er.for.teite.folk)
Oki har seriøst lært hva jeg scorer så sykt på for tida. Er ikke mye som gjør meg mer alpha enn dette. Fungerer kanskje ikke på alle da.

 

Almost never give anyone a straight answer, hvertfall ikke til å begynne med i en samtale.

Hva i all verden har det med alfa å gjøre? Skal man.bruke.fagutrykk.sørg.i.det.minste.å.vit.hva de betyr

 

Sikker på at det gjør deg alpha, og ikke bare mysterisk? (som er en positiv ting)

DINGDINGDING -we have a winner.

Noen gang satt deg ned og tenkt, ufyselige sinte fulle mann, at det kanskje kan signalisere at du er en mann som ikke lar deg vippe av pinnen og sier det du føler for - og at eventuell utpressing, trygling og generell triksing ikke vil få deg til å bryte sammen og tilstå, men bare holde ord og være alfa og urokkelig som en stein?

Lenke til kommentar

Nattens åpner: "Greit nok du er et kaldt stykke smør baby, men jeg er varm grøt". Atsjo.

Funka flott. Husker at jeg ble bombardert med shittests av ei, men jeg husker overhodet ikke hva de var eller hva jeg svarte, men hun ble nå sittende og nummeret lå på tlf til morraen så jeg må ha gjort noe rett. AA var forøvrig helt på null igår. Fullstendig fraværende, alt var bare gøy :)

Lenke til kommentar
Brisen, sinna og ufyselig. La.oss.spamme.forumet(space.knapp.er.for.teite.folk)
Oki har seriøst lært hva jeg scorer så sykt på for tida. Er ikke mye som gjør meg mer alpha enn dette. Fungerer kanskje ikke på alle da.

 

Almost never give anyone a straight answer, hvertfall ikke til å begynne med i en samtale.

Hva i all verden har det med alfa å gjøre? Skal man.bruke.fagutrykk.sørg.i.det.minste.å.vit.hva de betyr

 

Sikker på at det gjør deg alpha, og ikke bare mysterisk? (som er en positiv ting)

DINGDINGDING -we have a winner.

Noen gang satt deg ned og tenkt, ufyselige sinte fulle mann, at det kanskje kan signalisere at du er en mann som ikke lar deg vippe av pinnen og sier det du føler for - og at eventuell utpressing, trygling og generell triksing ikke vil få deg til å bryte sammen og tilstå, men bare holde ord og være alfa og urokkelig som en stein?

Hvordan er det å ikke svare klart på spørsmål, et signal på at du sier det du føler for? Det å være alfa er konge, men det å ikke gi klare svar er mystisk. Ikke alfa. Men alfa og mystisk kan sikkert kombineres.

Lenke til kommentar

Det handler ikke om å være skuespiller og være oh so dyp og mystisk, men slike "nehei, det fåkke DU vite. Hvorfor mener du du har gjort deg fortjent til å vite det" etc fantasien osv. For min del er samtaler som handler om konkrete ting som hvorvidt du trives på jobben eller det faktum at sommerrutene på bussen er ferdig nå fullstendig uvesentlige og uinteressant - vet ikke med deg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...