Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Fikk ejected hele gruppen
Hva mener du med dette?

 

Har endret hele stilen på gamet mitt komplett de siste ukene, og i går så fant jeg altså mitt "plaze of zen"...
Er det noe du kan forklare noe om?

 

 

Fredag kveld ble dritkjip for meg pga noen tilfeldigheter vedrørende en kamerat =/

Lørdag var ganske artig, men jeg møtte for mange venner. For mange venner betyr lite tid og lite grunn til å åpne sett og sånt. Hadde det seff gøy med noen jenter en gang i blandt, og kino-sperra mi har jeg snart blitt helt kvitt, men det ble ikke noe ut av det annet enn litt gøy og noen litt erting/DHV'ing og slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PUA,

Gratulerer så mye!

Bruker du canned material, eller er du mer "go with the flow" typen?

 

Bruker ikke noe canned. Kanskje noen rutiner i ny og ne som krydder, men jeg legger ikke grunnlaget mitt på det.

 

Fikk ejected hele gruppen
Hva mener du med dette?

 

Har endret hele stilen på gamet mitt komplett de siste ukene, og i går så fant jeg altså mitt "plaze of zen"...
Er det noe du kan forklare noe om?

 

 

Fredag kveld ble dritkjip for meg pga noen tilfeldigheter vedrørende en kamerat =/

Lørdag var ganske artig, men jeg møtte for mange venner. For mange venner betyr lite tid og lite grunn til å åpne sett og sånt. Hadde det seff gøy med noen jenter en gang i blandt, og kino-sperra mi har jeg snart blitt helt kvitt, men det ble ikke noe ut av det annet enn litt gøy og noen litt erting/DHV'ing og slikt.

 

Skulle stå Extracted. Ikke ejected.. Trykkleif... Bouncet hele gruppen ut av venuen.

 

Kan sikkert skrive litt senere om hvordan jeg har endret gamet mitt. Men nå skal jeg legge meg.

Lenke til kommentar

Jenta jeg ble sammen tenkte jeg ikke på å bli sammen med en gang. Jeg drev å datet en annen jente uten veldig mye hell (Bare litt kosing, men det ble aldri noe kyss) og så møtte jeg jenta sammen med en venn og vi dro å badet. Vennen min dro etter en halvtime, men siden jeg ikke hadde lyst til å dra ennå så ble jeg igjen med henne. Skjedde ingenting den kvelden annet enn at hun gikk veldig nærme når hun snakket med meg, så nærme at jeg ble litt ukomfertabel siden jeg kunne ikke bestemme meg om jeg skulle forsette å date den andre jenta eller prøve meg på henne. Jeg hadde til og med fortalt henne at jeg datet den andre jenta siden jeg tenkte at det ville gi meg et dårlig lys om jeg løy om det til henne siden mange i klassen visste at jeg datet den andre jenta, og jeg forsto ikke hvorfor hun prøvde seg på meg allikevel.

 

Neste dag så valgte hun å ta et steg videre og ta hånden min. Etter det så ble jeg litt mer på leken og vi dro og badet igjen. Vi var først nære ved å kysse hverandre (Var kanskje 3 cm fra hverandre), men så kom det en jævla vakt, og det er ikke lov å kysse i bassenget, men når vakten gikk så sprutet vi litt på hverandre og så gikk vi mot hverandre under vann og kysset og så forsettet vi kysset over vann. Vi er sammen nå, og jeg elsker henne.

 

Jeg kan forsatt ikke forstå hvorfor hun prøvde seg på meg. Hadde jeg vært i hennes situasjon så ville jeg gitt opp ihvertfall når jeg sa at jeg datet en annen jente. Klarer noen andre forstå det?

Lenke til kommentar
Holdt meg i et set i nesten tre timer i går, Hadde flere instant dates, en HELVETES AMOG (Alpha male of the group) som ble blåst rett ut, en heftig Cockblock av en venninde og alt mulig annet rart. Fikk ejected hele gruppen og hadde mulighet til Fuck close. Men jeg måtte ut å kjøre til mutter drittidlig i dag, så jeg hadde ikke hatt sjangs til å fått closet henne for så å komme meg hjem i tide.

Setet jeg hadde i går er det mest perfekte jeg har noen gang har kjørt. Har endret hele stilen på gamet mitt komplett de siste ukene, og i går så fant jeg altså mitt "plaze of zen"... Der alt bare fløyt naturlig og linjene satt som et skudd.

 

KNALLKVELD!! :D:D:D

Dang. Bruker du ofte wings, eller går du inn alene? Godt jobba å få bounca når det er så kaldt :thumbup:

 

Foresten man. Sendte deg en melding på profilen din, så hvis/når du har tid hadde det vært kult av deg å svare :)

PS: nå så at du har mye å gjøre. kan du ikke svare ikke svar, skjønner du er opptatt. det du gjør er forresten kjempebra. keep up the good work :)

 

Peace

Endret av Lifestyle
Lenke til kommentar
Holdt meg i et set i nesten tre timer i går, Hadde flere instant dates, en HELVETES AMOG (Alpha male of the group) som ble blåst rett ut, en heftig Cockblock av en venninde og alt mulig annet rart. Fikk ejected hele gruppen og hadde mulighet til Fuck close. Men jeg måtte ut å kjøre til mutter drittidlig i dag, så jeg hadde ikke hatt sjangs til å fått closet henne for så å komme meg hjem i tide.

Setet jeg hadde i går er det mest perfekte jeg har noen gang har kjørt. Har endret hele stilen på gamet mitt komplett de siste ukene, og i går så fant jeg altså mitt "plaze of zen"... Der alt bare fløyt naturlig og linjene satt som et skudd.

 

KNALLKVELD!! :D:D:D

Dang. Bruker du ofte wings, eller går du inn alene? Godt jobba å få bounca når det er så kaldt :thumbup:

 

Foresten man. Sendte deg en melding på profilen din, så hvis/når du har tid hadde det vært kult av deg å svare :)

PS: nå så at du har mye å gjøre. kan du ikke svare ikke svar, skjønner du er opptatt. det du gjør er forresten kjempebra. keep up the good work :)

 

Peace

 

Drar ikke ut alene nei. Men det er variabelt hvor mye jeg bruker wings. Slik som i det setet jeg kjørte på lørdag MÅTTE jeg ha en wing, og han gjorde en knalljobb. Det er en wing jeg selv har lært opp, som har blitt styggflink i dette gamet.

Så han har jeg "sluppet løs" nå, men fremdeles er han en av mine bestekompisser så vi drar mye ut å sarger sammen.

Tar på meg en ny elev nå om en ukes tid. Funnet en med et mer eller mindre unikt potensiale...

Men stort set så kjører jeg setene alene før jeg forwoard merger til mine wings sets. Så det blir en viss form for wing-game.

 

 

Fikk meldingen din! ;) Sender svar nå.

 

PUA

 

 

Har med to wings i dag når jeg skal ut. Helt vilt hvordan damer kommer i stim. Når man først er i siget kommer de av seg selv. Satser på et fuck close i dag selv jeg, nå som den faste er i utlandet .)

 

Fikk du closet?

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Hadde med to wingmens i går. Den ene var ikke helt i form og gikk for fuck close på en som han tidligere hadde sjekket opp - så han forsvant ut døra på stedet 2300....

 

Min andre wingman klarte å rote seg opp noen damer han kjente som ikke ligna grisen. Men dette var x arbeidskollegaer med vinnner. Sendte han en sms om at jeg nå hadde fått nok av "kompisene" hans og at vi måtte ut å jage damer.

 

Så en nydlig liten brunette på en 26-27 i lokalet, og måtte gå inn alene. Hardt og brutalt fløy jeg inn under radaren og før hun visste ordet av det sto hun å sendte millioner av signaler på at hun var klar til closing etter allerede 30 min. Var hjemme hos henne litt over halv et :) Nydelig.....

 

Du verden så lett det er å sjekke damer når man først er i modus :fun:

 

 

 

 

Men min erfaring med wings er at med en god wingman er man klar til å ta opp hvilken som helst kamp. Jeg har selv vært wing for venner i ny og ne, og da er det garantert at de får mus.

 

 

Dog har vi også delt opp et møte med damer i A B og C modus. A modus er selv icebreakern, B modus er oppfølgingen og C modus er jo selv fuck closet.

 

Jeg er den i gjengen min med suvert best A, og derfor er jeg alltid invitert med ut for å få kontakten med alle damene. De fleste vennene mine er dritgod på B, men det er bare et par som er racere på C. Min styrke er A og C, jeg sliter skikkelig med B, men er ikke helt ute å kjører .)

Lenke til kommentar

Jeg dro en kjapp åpner på et set igår, target gikk på toa etterhvert så jeg ble pratenede med hennes vennine etterpå kommer hun tilbake med en og annen random jente og drar meg i armen han, det er han jeg prater om han er så kul..(Ler inni meg)

 

Var keen på kjøre en kjapp kiss-close rutine allerde her (vet det er tidlig, men det fungerer ofte) anledning på denne jalla festen var jo omtrent umulig da mange vimset overallt og tydeligvis var VM i å prate med target.

 

dhv't endel og fluffet før de begynte vimse rundt, fikk sikkert i seg for mye drikke.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes det hele virket sprengt sånn i begynnelsen.

Men nå har jeg sett nesten hele den PUA-serien til Mystery, og selv om den sikkert er veldig basic og "overfladisk" så ser jeg jo at det funker, og jeg skjønner at det for mange kan være til god hjelp generelt i livet.

 

Så selv om jeg er jente og forutinntatt og alt, så syns jeg faktisk dette virker veldig interessant :)

Lenke til kommentar
Jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes det hele virket sprengt sånn i begynnelsen.

Men nå har jeg sett nesten hele den PUA-serien til Mystery, og selv om den sikkert er veldig basic og "overfladisk" så ser jeg jo at det funker, og jeg skjønner at det for mange kan være til god hjelp generelt i livet.

 

Så selv om jeg er jente og forutinntatt og alt, så syns jeg faktisk dette virker veldig interessant :)

 

Jaggu på tide at noen jenter skjønner realiteten :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...