Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Men går gutter rundt å tenker de er sammen med en 5er? Spiser middag med en 8er? Rotet med en 2er? Greit man kan tenke utseende, men trodde ikke gutter gikk rundt å tenkte på dette bevist. Jeg har jo øyne og ser på gutter jeg å, utseendemessig. Men jeg går jo ikke rundt å tenker hvilke tall de er. Men var egentlig ikke det som var poenget mitt.

 

Det jeg faktisk lurte på var om det var en "internasjonal" tallgreie, eller om det var opp til hver enkelt hva som faktisk var en ener og hva som er en tier?

 

Trodde du hadde forstått utifra denne tråden at PUAs ikke tenker som normale gutter...

 

Ja, det er mange som gjør dette.Internasjonalt... Når jeg står ute på byen med mine wings så ranker vi kvinnene slik.

 

For min del går det mer på mannerismer enn utseende. Det er ikke utseendet hennes du skal komme igjennom, men hennes oppfatning av egen verdi.

Og det er denne verdien som er produktet av å ha blitt sjekket opp gang på gang på gang.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, seriøst, er dette de gode eksemplene på ting du sier til damer? Er dette morsomt eller sjarmerende for den gjengse kvinne i tyve-årene? Er dette frøet som spirer til eventuell puling og, gud forby, reproduksjon?

 

Dette er eksempler på OPENERS... O P E N E R S.

En liten kommentar designet for å fange noen få sekunder av oppmerksomheten så jeg kan slenge inn mitt a-materiale...

Lenke til kommentar

Jeg tror mye av det ligger i det Skilpadde sier, vi tør ikke prøve oss. Det er ihvertfall slik jeg tenker om jeg treffer ei på byen.. Derimot om det er hjemme-fest, så synes jeg det er mye greiere å få i gang en samtale med di peneste jentene. Nå skal det sies at jeg har mye lettere for å dra damer som edru.

Lenke til kommentar

Snakka med noen jenter som var fine, vi sa heii og noe greier.. Så spurte de om jeg var populær, jeg ble sur, og sa: Hva faen har det med meg å gjøre?! Trodde det var meg du var ute etter ikke hva andre synes om meg.

 

Flere jenter har spurt om jeg er populær, jeg syntes dette var et idiot-spørsmål, og avviste dem.

 

Synes du ga en bra forklaring på sosial-verdi.

Tror jeg forstår bedre hvorfor de spør om jeg er populær nå.

 

Neste gang noen spør om det skal jeg svare: Så klart :D Ekke du?! Neida.. Men skjønner hvorfor de spør, er liksom som om sosial-verdi betyr mer enn personligheten din :p

Lenke til kommentar
Snakka med noen jenter som var fine, vi sa heii og noe greier.. Så spurte de om jeg var populær, jeg ble sur, og sa: Hva faen har det med meg å gjøre?! Trodde det var meg du var ute etter ikke hva andre synes om meg.

 

Flere jenter har spurt om jeg er populær, jeg syntes dette var et idiot-spørsmål, og avviste dem.

 

Synes du ga en bra forklaring på sosial-verdi.

Tror jeg forstår bedre hvorfor de spør om jeg er populær nå.

 

Neste gang noen spør om det skal jeg svare: Så klart :D Ekke du?! Neida.. Men skjønner hvorfor de spør, er liksom som om sosial-verdi betyr mer enn personligheten din :p

Hvorfor ikke bare svare ja? Om det stemmer eller ikke spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Snakka med noen jenter som var fine, vi sa heii og noe greier.. Så spurte de om jeg var populær, jeg ble sur, og sa: Hva faen har det med meg å gjøre?! Trodde det var meg du var ute etter ikke hva andre synes om meg.

 

Flere jenter har spurt om jeg er populær, jeg syntes dette var et idiot-spørsmål, og avviste dem.

 

Synes du ga en bra forklaring på sosial-verdi.

Tror jeg forstår bedre hvorfor de spør om jeg er populær nå.

 

Neste gang noen spør om det skal jeg svare: Så klart :D Ekke du?! Neida.. Men skjønner hvorfor de spør, er liksom som om sosial-verdi betyr mer enn personligheten din :p

Hvorfor ikke bare svare ja? Om det stemmer eller ikke spiller ingen rolle.

 

 

Det enkleste er ofte det beste

Lenke til kommentar
Snakka med noen jenter som var fine, vi sa heii og noe greier.. Så spurte de om jeg var populær, jeg ble sur, og sa: Hva faen har det med meg å gjøre?! Trodde det var meg du var ute etter ikke hva andre synes om meg.

 

Flere jenter har spurt om jeg er populær, jeg syntes dette var et idiot-spørsmål, og avviste dem.

 

Synes du ga en bra forklaring på sosial-verdi.

Tror jeg forstår bedre hvorfor de spør om jeg er populær nå.

 

Neste gang noen spør om det skal jeg svare: Så klart :D Ekke du?! Neida.. Men skjønner hvorfor de spør, er liksom som om sosial-verdi betyr mer enn personligheten din :p

Hvorfor ikke bare svare ja? Om det stemmer eller ikke spiller ingen rolle.

Ja er et veldig enkelt svar, men jeg hadde ihvertfall holdt meg unna den jenta. For jeg er enig med Nautique i at å spørre om du er populær er et idiot-spørsmål.

Lenke til kommentar

Stikker på kino med ei(heit rype) nå ikveld.

Har prøvd å søke i tråden men finner ingen tips til hva man burde gjøre\ikke gjøre.

Skal på Superbad.

 

Noen tips der?

 

Blir det å gradvis holde i hånden litt for fjortis?

 

Tror jeg kanskje ligger litt på etterslep og kanskje på vei ned i den velkjente "vennefellen". :hmm:

 

edit: hehe, jeg er jaggumeg ikke sikker på om denne skal i kjærlighetstråden eller denne.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Ok. nå her jeg faktisk lest alt her....( lite å gjøre sa du?)

Veldig interesant lesing, og til tider utrolig morsomt,hehe

jeg synes det er mye sant og mye verdi i dette som PUA sier, men vet ikke helt om det trengs for gutter med en god porson folkevett og endel sosial iq.

Når dette er sagt, jeg har lyst til og si noe til guttene som sliter med damer, ikke overanalyser damer. Vi er i bunn og grunn som dere, altså ikke såå vanskelig hvis man klarer og prate nogenlunde normalt, samt flørte litt.

Nå er det vel kansje noen som er litt vanskeligere enn andre,hehe men vil dere egentlig ha disse jentene som er ekle,overfladiske og enormt selvgode? Jeg vet at jeg ville ikke ta i disse guttene med tang en gang uansett hvor kjekke og populære di er.

Jeg har opplevd dette at noen gutter har skikkelig peiling, og da er det enormt vanskelig og "holde igjen" og ting "bare" skjer.

Jeg har hatt sex med ca 10 gutter i mitt liv, men rota med maaange flere og skjønner at gutter synes det er gøy og flørte+++ med jentene.

Er ikke så vanskelig for jenter da, men syntes selv det var gøy å flørte med menn, er også veldig søtt når du treffer en som mener han har enormt drag, og du tenker: nå tror han at han lurer meg til sengs, søte lille gutten. Jenter er faktisk kåte de også!! noen ganger må vi bare late som vi er hard to get for ikke å få rykte, det er jævlig.

jaja dette var min lille innput, håper det går greit at jeg poster her.

Lenke til kommentar
Jenter er faktisk kåte de også!! noen ganger må vi bare late som vi er hard to get for ikke å få rykte, det er jævlig.

 

Dette er også kjent som anti-slut-defense, ASD, og er kanskje på det punktet mest menn driter seg ut.

 

Har du opplevd flere ganger at du gir en gutt en liten test før sex? Et lite signal du sender ut før du har sex med han, og hvis han ikke ser det signalet så vil du holde tilbake?

Feks at du sier noe ala "ikke tro det blir noe på deg i kveld", mens innerst inne så har du bare lyst til å rive av han klærne?

 

Flest menn driter seg loddrett ut her. De klarer ikke å tolke hva hun VIRKELIG mener. "Jeg vil gjerne ha sex med deg, men jeg må vite at det er DITT initiativ så jeg ikke virker som en tøs". Stort sett så forsøker menn å overbevise kvinnen logisk om å ha sex med de på dette punktet. Har vært der selv en gang, og det fører sjeldent til noe produktivt.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

Helt riktig PUA, gir et lite tegn, og hvis de ikke tar det reagerer jeg med, nei hvis du ikke tok den kan du bare drite i det.

Nå skal det sies at det morsomste som er, er og sette gutter helt ut, si eller gjøre ting di absolutt ikke hadde regnet med,gi dem stå bare ved å si en liten setning, og så le og gå. den følelsen er digg, fullstendig kontroll ; )

Lenke til kommentar

Det kan vi vel sikkert, men er egentlig ganske "snill" da.

Nå er jeg i et forhold å synes dette er helt topp, kunne ikke tenke meg noe bedre.

Har et sp.mål til deg PUA, en stund var jeg i et "rotefohold" vi klarte ikke holde oss unna hverandre, men noen ganger var han hard to get. Det jeg lurer på da er, var han betatt av meg eller var jeg bare lett å falle tibake på pga han viste jeg ikke klarte og si nei til han? han er vel en av di som har hatt mest "peiling" som jeg har vært borti, og jeg ble hodestups forelska, så pass på så dere ikke sårer så alt for mange da, dere som har peiling her.

Hvis dere vet at jenta er interesert i deg, så ikke bruk det for alt det er verdt hvis dere ikke er interesert i no fast.

Lenke til kommentar

Kommer helt ann på. Jeg vet ikke hva han tenker dessverre.

Jeg behandler de damene i livet mitt med stor respekt. Jeg liker å tro at med min forståelse så klarer jeg å tilfredstille kvinner på en måte vanlige menn ikke kan. Eneste drittet som jeg har slitet med er at de jeg har sex med alltid ender opp som forelska.

Det er aldri noe gøy å se dama rett i øynene og si at jeg ikke er klar for noe eksklusivt forhold.

Lenke til kommentar

Synes det er greit hvis du faktisk sier det til de.

Kjærlighetssorg er jævlig, men man kommer over det. Værre hvis du bare holder dem på "beite" og aldri er ærlig.

Må også si til andre jenter at ons ikke er bare dårlig, kan være akkurat det man trenger på en dårlig dag.

Men PUA, og dere andre som driver med dette, vær ærlig, med elskere også sex over tid med ei jente fører som oftest med at hun får følelser. Vennina mi har blitt såra igjen og igjen fordi hun tror elskere vil bli til noe mer over tid.

Lenke til kommentar
Nei. Jeg vet det er bare noe jeg ikke gjør riktig i prosessen FØR sex.. Men jeg tror jeg har identifisert problemet. Så skal ut i morra og teste ut og se hvordan det ender opp.
At jenter blir mer forelska når de har sex med en person er hormonelt betinget, lite man kan gjøre med akkurat det problemet. Fra tidligere var det slik at hvis man hadde sex ble det barn, og da var det smart at jenta forelska seg så hun gjorde alt for å beholde den beskyttende mannen i livet sitt i noen år til.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...