Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Enig med Juliess. Syntes det hele virket manipulerende og kynisk til å begynne med, men må si jeg har blitt omvendt :p. Møtte en fyr en stund tilbake som kunne kunsten å tiltrekke seg jenter, og jeg var intet unntak. Falt pladask, uten at jeg skjønte hvorfor, hehe.

Så nå oppfordrer jeg virkelig alle dere menn å sette dere litt bedre inn i psykologien som ligger bak.

Dere har alt å vinne på dette ;).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forsåvidt mest utbredt blant gutter. Dere kan jo stort sett dette fra før av :p

Men mener jeg så et under-forum for jenter på et forum for slikt.

Ei jente kan få en gutt så lenge hu spiller på egoet hans lenge nok. Lurer på om det var Eddie Murphy som sa det i RAW. Er forsåvidt sant, til en viss grad.

Lenke til kommentar

Er det noen her som driver med day-game, eller blir det mest sjekking i fylla? Min erfaring er at man i fylla glemmer mye av det man har lest og blir temmelig AFC. Drikker dere PUAer som henger her når dere er ute?

 

Når det gjelder day-game, har dere noen bra åpnere, rutiner etc. å dele? Er helst ute etter noe som ikke er for overdrevent og usannsynlig, men samtidig ikke kjedelig og try hard.

Lenke til kommentar
Delta med hva, er ikke dette mest for gutter? Eller finnes det noen kvinnelige artister også? :)
De finnes.

 

 

Ei jente kan få en gutt så lenge hu spiller på egoet hans lenge nok. Lurer på om det var Eddie Murphy som sa det i RAW. Er forsåvidt sant, til en viss grad.
Stygge/feite jenter hadde ikke fått meg anyways. Jenter kan nok heve seg litt opp i forhold til guttene vha oppførsel og personlighet, men ikke i like stor grad som gutter kan. Gutter tenker mer på utseende enn jenter når de skal finne seg en partner.

(Jada, AtW, jeg vet at du kan like stygge jenter hvis de er snille. Jeg snakker generelt :))

 

 

Skulle ønske jeg hadde tid til å bli en PUA selv, kan ikke drive og styre med sånt i alt for stor grad når man er siv.ing.-student og trener aktivt osv. Plukker opp litt her og litt der da, kjekt å ha med seg videre i livet. Så kan man heller storm-øve når man har tid til det =)

Lenke til kommentar
Jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes det hele virket sprengt sånn i begynnelsen.

Men nå har jeg sett nesten hele den PUA-serien til Mystery, og selv om den sikkert er veldig basic og "overfladisk" så ser jeg jo at det funker, og jeg skjønner at det for mange kan være til god hjelp generelt i livet.

 

Så selv om jeg er jente og forutinntatt og alt, så syns jeg faktisk dette virker veldig interessant :)

 

Jepp. Serien er veldig overfladisk og skraper ikke engang overflaten av PUA livet, men dog god underholdning.

Kan quote mystery på en ting her: "It's not about picking up girls, it's about building a life"

For min del så er selve kvinnedelen av dette ikke det viktigste lengre. Jeg har kvinnene jeg trenger i livet mitt, og jeg har min tette sosialsirkel av venner. Men det har ikke kommet gratis. Det har vært mye hardt slit og mange timer med dekoding av interaksjoner og slikt som har gjort meg til en kalibrert sosial person.

 

Til oppdatering: Har skrevet 17 sider i boka mi nå! Morsomt å samle tankene slik

Lenke til kommentar
Er det noen her som driver med day-game, eller blir det mest sjekking i fylla? Min erfaring er at man i fylla glemmer mye av det man har lest og blir temmelig AFC. Drikker dere PUAer som henger her når dere er ute?

 

Når det gjelder day-game, har dere noen bra åpnere, rutiner etc. å dele? Er helst ute etter noe som ikke er for overdrevent og usannsynlig, men samtidig ikke kjedelig og try hard.

 

Jeg driver en del med day-game og. Stort sett så åpner jeg de setene jeg finner interessante, uansett om det er på kveldstid eller dagtid.

Jeg har sarget mye i fylla før, og gått edru en lengre periode kun for å vende meg til det. Nå er det slik at jeg tar gjerne noen pils før jeg drar ut med wingene mine, og sjeldent mer enn et par-tre pils over hele kvelden når jeg er ute.

Så full? Nei. Men jeg tar noen pils fordi jeg LIKER det.

Vil forøvrig anbefale alle å sarge edru noen uker/måneder til dere er vandt til det. Til dere kjenner hvordan det er å åpne set med low-state (lav intern energi). Det vil bli utrolig lærerikt.

 

 

Åpnere til day game:

 

Åpner stort sett i klesbutikker og lignende, der jeg har en perfekt mulighet for å kjøre situational openers. Husk at cluet er ikke openern. Den er, som ordet tilsier, bare en åpner. Kun for å fange oppmerksomheten i noen sekunder.

Jeg driver å trener på å bli god til å sarge hired guns (folk som jobber feks i kafeteriaer o.l) på dagtid og edru.

Hired guns er jo kvinner som ofte er ansatt pga utseendet sitt, så de er veldig vandt til å bli sjekket opp av menn.

Har funnet ut at å buste dem er genialt.

Feks:

"Hvor mye av de pengene der beholder du selv?" (Når hun tar imot penger)

Eller: "Hvor mye tjener du her. 10 000 i uka?" Hun:"Nei". Meg: "Kjipt, jeg var ute etter en rik dame som kunne støtte meg". Får alltid en god latter av det, og den bryter mønsteret som de hører dagen lang. Har åpnet flere set med den openern der.

 

PUA

Lenke til kommentar
Skulle ønske jeg hadde tid til å bli en PUA selv, kan ikke drive og styre med sånt i alt for stor grad når man er siv.ing.-student og trener aktivt osv. Plukker opp litt her og litt der da, kjekt å ha med seg videre i livet. Så kan man heller storm-øve når man har tid til det =)

 

Yo.

Ikke skap unnskyldninger for deg selv nå. Du drar vel ut med kompisser i helgene?

Ta å plukk opp ting underveis og tren på de i hver eneste situasjon du har mulighet. Så vil du etterhvert bli bedre til å kalibrere sosiale situasjoner.

 

PUA

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Kan si at det hjelper og IKKE gå for di aller peneste damene på setedet heller..

På byen er det så jævla enkelt å snøre inn dei damene som ser helt grei ut, men ikke er den i kretsen som får mest oppmerksomhet.

Gi henne mer oppmerksomhet enn dei "topp" damene i kretsen. Lett som F

Faktisk lagt merke til noen gonger at jeg får blikk fra "topp" damene, dei som lurer på hvorfor pokker jeg prøver meg på ho og ikke dem liksom

Ikke tro at jeg går bare etter stygge damer nå da

 

Damer? Barnemat å sveive inn, men hard to keep :p

Lenke til kommentar
Kan si at det hjelper og IKKE gå for di aller peneste damene på setedet heller..

På byen er det så jævla enkelt å snøre inn dei damene som ser helt grei ut, men ikke er den i kretsen som får mest oppmerksomhet.

Gi henne mer oppmerksomhet enn dei "topp" damene i kretsen. Lett som F

Faktisk lagt merke til noen gonger at jeg får blikk fra "topp" damene, dei som lurer på hvorfor pokker jeg prøver meg på ho og ikke dem liksom

Ikke tro at jeg går bare etter stygge damer nå da

 

Damer? Barnemat å sveive inn, men hard to keep :p

 

Det du har opplevd der, kalles social proofing, og er noe PUA's bruker ofte.

En dame vil automatisk finne deg mer attraktiv hvis du allerede ER med damer. det vil for henne si at du kommer pre-selected. Det er bla derfor jeg åpner det første setet jeg ser når jeg kommer inn på et utested. Så sørger jeg for at targeten min ser dette, før jeg rykker inn. Da vil jeg med en gang komme inn i setet med høy verdi, og jobben min blir lettere.

 

PUA

Lenke til kommentar

Man må senke dems verdi (altså den verdien de TROR de selv har, for det er den verdien som er reell), samtidig som du øker din egen.

Du senker dems verdi ved å diskvalifisere deg selv, negge og vise at du har andre alternativer i livet.

Vise verdi selv har vi vært igjennom så mange ganger her at jeg ikke engang gidder å ta det opp igjen.

 

 

PUA

Lenke til kommentar

Fullstendig enig angående det med sosial verdi.

 

Samtidig som jeg vet at jeg garantert vil respondere på lik linje med andre kvinner som treffer på en PUA, kan jeg ikke hjelpe for å tenke at det vil føre til komplikasjoner for meg selv med tanke på at den emosjonelle delen kommer i veien. Å møte en fyr som ser på det som en livsstil eller sport kan være litt farlig sånn sett, hehe.

Allikevel, jeg er fast bestemt på å ikke nøye meg med noe annet enn en fyr som _vet_ hvordan han skal behandle kvinner, men som også kan være seriøs :love:. Men mulig det er for mye å be om altså.. ?

 

Uansett, aldri mer needy menn i hvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...