Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hugsar sjølv når eg var liten og uvitande. Øydelagde spel med kodar etter 10 minuttar med speling. Fysj eg angrar.

Som regel ødlegger koder spill, men faktisk gjorde det San Andreas mye bedre for meg, satt i flere måndeder å spilte med ferdig 100 % savegame file, utrolig at jeg nesten aldri ble lei..men GTA IV skal spilles uten, hvis jeg går til innkjøp av konsoll..

Skrevet
Tror derer GTA IV blir det siste gta spillet?

Det kan det umulig være, så godt som den kommer til å selge, så er det ikke utenkelig at RockStar allerede planlegger neste spill i serien, kanskje tom. påbegynt for alt vi vet.

Skrevet (endret)
Tror derer GTA IV blir det siste gta spillet?

Det kan det umulig være, så godt som den kommer til å selge, så er det ikke utenkelig at RockStar allerede planlegger neste spill i serien, kanskje tom. påbegynt for alt vi vet.

Såvidt jeg har lest og hørt, er det det siste spillet i serien. Kanskje dem lager en ny serie og bytter navn, men skjønner ikke hvorfor det skal lønne seg, navnet er jo vært millioner. De burde ihvertfall abselutt vurdere å lage et nytt, for GTA IV kommer til å selge som F

*Innlegg nr 2400* :w00t:

Endret av MrLG
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

når har jo Rockstar sagt at mulig Xbox 360 har for liten plass på DVD til neste GTA, GTA 5 så det kommer nok

Skrevet

Jeg får trolig spillet i morra, men vi skal begynne å pusse opp stua på tirsdag. Så da blir det vel lite tid til spilling. *Snufs*

Mulig jeg drar med meg både TV og surround opp på kontoret mitt, så jeg kan spille litt der, mens "oppusserne" jobber nede i stua :p

Etter å ha sett et par videoer av spillet klarer jeg nesten ikke vente.

Da jeg så Gametrailers reviewen satt jeg med et stort smil om munnen og siklet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...