Selvin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Gametrailers reviewet ute snart? Hørte noe snakk om rundt 1800...
aspic Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Zero punctation då, får han spelet før release? Edit: FØR, ikkje får. Endret 27. april 2008 av aspic
Amberlamps Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Er det noen koder som er kommet ut`? Hadde vert utrolig greit med en politikode
QBab Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Du har ikke tenkt og ødelegge gameplayet med koder? :o Det er slikt du gjør når du har rundet spillet.
aspic Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hugsar sjølv når eg var liten og uvitande. Øydelagde spel med kodar etter 10 minuttar med speling. Fysj eg angrar.
Amberlamps Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Du har ikke tenkt og ødelegge gameplayet med koder? :oDet er slikt du gjør når du har rundet spillet. Bruker kun politikoden. Er skummelt med politi etter meg
MrL Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hugsar sjølv når eg var liten og uvitande. Øydelagde spel med kodar etter 10 minuttar med speling. Fysj eg angrar. Som regel ødlegger koder spill, men faktisk gjorde det San Andreas mye bedre for meg, satt i flere måndeder å spilte med ferdig 100 % savegame file, utrolig at jeg nesten aldri ble lei..men GTA IV skal spilles uten, hvis jeg går til innkjøp av konsoll..
Aleks Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Liker bare å bruke ammo kode, kjipt å gå tom for ammo hele tiden, men skal prøve 0 koder på iv først for å se hvordan det går^^
Toska92 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 skal prøve 0 koder på iv først for å se hvordan det går^^ Enig der.
Erasus Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Tror derer GTA IV blir det siste gta spillet? Det kan det umulig være, så godt som den kommer til å selge, så er det ikke utenkelig at RockStar allerede planlegger neste spill i serien, kanskje tom. påbegynt for alt vi vet.
MrL Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Tror derer GTA IV blir det siste gta spillet? Det kan det umulig være, så godt som den kommer til å selge, så er det ikke utenkelig at RockStar allerede planlegger neste spill i serien, kanskje tom. påbegynt for alt vi vet. Såvidt jeg har lest og hørt, er det det siste spillet i serien. Kanskje dem lager en ny serie og bytter navn, men skjønner ikke hvorfor det skal lønne seg, navnet er jo vært millioner. De burde ihvertfall abselutt vurdere å lage et nytt, for GTA IV kommer til å selge som F *Innlegg nr 2400* Endret 27. april 2008 av MrLG
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 når har jo Rockstar sagt at mulig Xbox 360 har for liten plass på DVD til neste GTA, GTA 5 så det kommer nok
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Litt bra livestream http://www.justin.tv/gta4eva
asad Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Litt bra livestream http://www.justin.tv/gta4eva Fikk ikke åpnet siden, men gikk ikke xboxen hans til helvete?
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Litt bra livestream http://www.justin.tv/gta4eva Fikk ikke åpnet siden, men gikk ikke xboxen hans til helvete? Funker for meg Switcher mellom GT's review og streamen.
Dr. Mobius Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg får trolig spillet i morra, men vi skal begynne å pusse opp stua på tirsdag. Så da blir det vel lite tid til spilling. *Snufs* Mulig jeg drar med meg både TV og surround opp på kontoret mitt, så jeg kan spille litt der, mens "oppusserne" jobber nede i stua Etter å ha sett et par videoer av spillet klarer jeg nesten ikke vente. Da jeg så Gametrailers reviewen satt jeg med et stort smil om munnen og siklet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå