Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Denne tråden ble opprettet for lenge siden og da var det lite detaljer på markedet, nå kan jo dere (forbanna) heldiggriser som har fått tak i spillet spoile hele moroa.

Greit å vite litt, men ikke alt på engang. I alle fall ikke før jeg har prøvd spillet selv. :)

Endret av QBab
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
There's no HDD install on the Xbox 360 version. This story was generated to cause controversy and create traffic for VG247. If there really was an optional install then OXM review would have mentioned it, as would Microsoft.

En comment på N4G, men vet ikke om det stemmer.

Hvertfall så jeg ingen slik knapp.

Skrevet
There's no HDD install on the Xbox 360 version. This story was generated to cause controversy and create traffic for VG247. If there really was an optional install then OXM review would have mentioned it, as would Microsoft.

æsj...blir det framratehelvete for oss med x360 versjonen då kansje..

nå sitter UrgeLol og ler ein plass tenker eg..;)

Skrevet

Vel jeg skal ikke si hva som er intro av spille eller noe men dere har mye å glede dere til :D Btw fikk mail av amazon.com at spillet er sendt fra deres lager :D

Skrevet (endret)

Det er 30 frames, får sjelden fps drops, kun når det skjer ganske mye når man f.eks. kjører på postkasser. På san andreas var det også 30fps, og det var ikke mulig å få mer en 30 på PC heller (har ikke hørt om noen mods heller). Det er jo spillbart men foretrekker 60 ja.

Edit: Blander kanskje 30 med 25?

Endret av Iceman22
Skrevet

Neida.. spillet vil sikkert kjøre bra på begge versjonene ;)

Skrevet

Neida.. spillet vil sikkert kjøre bra på begge versjonene ;)

er ikkje verre enn att eg selger x360 versjonen og kjøper ps3 versjonen...og ja så sprø er eg..;)

men tipper vel det flyter greit...men eg vedder ein fing på att ps3 mest sansynleg vil kjøyre litt bedre..

Skrevet

Ble litt glad for å høre at det ikke går an å innstallere , men det er kun fordi jeg kjøpte meg arcade versjonen uten harddisk. heh.

Skrevet

Jeg og ler for da selger jeg X360 versjonen og beholder PS3versjonen og da driter jeg i ekstramateriale ;). Vil eller ha førsteopplevelsen høyt med finest versjon osv

Skrevet

For dere som er bekymra for frame rate drops, det er ingenting å bekymre seg for :) . Foreløpig har jeg ikke merket noen fps drops i det hele tatt, men så har jeg heller ikke kommet meg til noen fete eksplosjoner enda. Jeg har verken minnekort eller harddisk nå heller...

Skrevet
Har dere greie på GTA IV da?

Jeg fikk alle riktig^^

var noen feil svar i den quizen, ihvertfall på spm 5

Spm 5 er riktig den. Han kommer til Liberty City for å starte et nytt liv (pga "det hadde gått så bra med roman"). Kunne vurdert å hatt både familie og nytt liv som rette svar, men strengt tatt er det bare sistnevnte som er rett.<

Ellers var det en relativt enkel og dårlig quiz. F.eks. spm om bilmodding, det ekke utelatt fordi det krever for mye av spillet. Det er utelatt fordi de syntes det var unødvendig og tungvindt å adde. Det er langt flere ting jeg ville anta er mer krevende av spillet enn bilmodding.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Jeg fikk alle riktig^^

Spm 5 er riktig den. Han kommer til Liberty City for å starte et nytt liv (pga "det hadde gått så bra med roman"). Kunne vurdert å hatt både familie og nytt liv som rette svar, men strengt tatt er det bare sistnevnte som er rett.<

Ellers var det en relativt enkel og dårlig quiz. F.eks. spm om bilmodding, det ekke utelatt fordi det krever for mye av spillet. Det er utelatt fordi de syntes det var unødvendig og tungvindt å adde. Det er langt flere ting jeg ville anta er mer krevende av spillet enn bilmodding.

nah, leste i en review at det var noe med en fyr han skulle finne som var med i militær troppen hans før..

Skrevet (endret)

Jeg fikk alle riktig^^

nah, leste i en review at det var noe med en fyr han skulle finne som var med i militær troppen hans før..

Oi wow, hva med de 20-40 andre previewsa, samt div intervju med utviklerene, som sier han kommer til Liberty City for å starte et nytt og bedre liv? Nei seff, de var feil de ja.

Dessuten, om jeg husker rett fra den previewen som nevnte noe med militær tropp greiene, så var det noe med at det "kanskje kunne være noen nico hadde tjenestegjort med" dessuten, så var Roman i militærtroppen til Nico, så bringer oss over på familieaspektet.

Så da var vel alle svarene rett da.

Endret av Eremal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...