Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste et eller annet sted at mircosoft og sony ga gamertagen/psn iden til de som spiller gta før 29 til rockstar... Hva kan e gjøre da egentlig? Er vell ikke ulovlig å SPILLE det før 29. men er ulovlig å SELGE det før...? og til dere som lurer så nei jeg har det ikke og kommer nok ikke til å få det før 29.:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel egentlig begynt å miste trua på å få det en dag før, siden jeg har lest flere plasser at de er meget strikt på at forhandlere ikke skal ha spillet før 28 april. Siden jeg bor nord for Trondheim er jeg også spent på om jeg i det hele tatt får det den 29! Blir spennende å se.

Skrevet
*kaster meir ved på bålet*

Dan Houser har kommet med ein ny uttalelse ang forskjellen på ps3/360 reint grafisk i gta iv..

Please, stop. We cannae take any more. Speaking to 1up, Rockstar boss Sam Houser has admitted that the two versions of GTA IV do have visual differences.

“There’s a slight difference in the way they look,” he said. “I think that’s to do with really low-level technical stuff that I’m not the guy to explain. The 360 games have a certain look to them; PS3 games have a certain look to them. I like the way [the PS3] renders.” He concluded, “There’s a certain kind of softness without being blurry - some warmth to it - and then there’s a certain more clinical element to how the 360 looks.”

KILDE

Så da er spørsmålet enkelt, hvem er flottest av dem 2 versjonene?

Jeg skaffer den versjonen som er best grafiskt

Kan noen oversette det han sa for å skjønne det dem snakker om :p

Skrevet

Hva med best grafikk og framerate mener du eller?

Framerate er jo digg også, også sånn jævla flirring over skjermen som i traileren "Everybodys a rat" orker man ikke..

Skrevet (endret)

Da har X360-versjonen lekket ut på diverse torrentsider jeg ikke skal nevne her...

EDIT: Ser jeg var treg ute med den...

Endret av kilik
Skrevet
Hva med best grafikk og framerate mener du eller?

Framerate er jo digg også, også sånn jævla flirring over skjermen som i traileren "Everybodys a rat" orker man ikke..

Ja jeg mener likksom den overall look og sånt da

Hvem er best med framerate, farger osv

OG den versjonen som ser best ut er det den versjonen jeg beholder ;)

Skrevet

Noe forteller meg at jeg burde slutte å lese forumets tråder om Gta fra nå av. Blir lett gjort å komme over en spoiler eller liknende. hehe

Skrevet
Noe forteller meg at jeg burde slutte å lese forumets tråder om Gta fra nå av. Blir lett gjort å komme over en spoiler eller liknende. hehe

Det er nok fornuftig ja :p

Må si at kjøringen føles litt uvant, til tider føles det som å kjøre på skøyte-is.. Men det er det eneste negative punktet jeg har funnet så langt :p

Skrevet

Det er nok fornuftig ja :p

Må si at kjøringen føles litt uvant, til tider føles det som å kjøre på skøyte-is.. Men det er det eneste negative punktet jeg har funnet så langt :p

spilt det nå? Fy!;)

Skrevet
*kaster meir ved på bålet*

Dan Houser har kommet med ein ny uttalelse ang forskjellen på ps3/360 reint grafisk i gta iv..

Please, stop. We cannae take any more. Speaking to 1up, Rockstar boss Sam Houser has admitted that the two versions of GTA IV do have visual differences.

“There’s a slight difference in the way they look,” he said. “I think that’s to do with really low-level technical stuff that I’m not the guy to explain. The 360 games have a certain look to them; PS3 games have a certain look to them. I like the way [the PS3] renders.” He concluded, “There’s a certain kind of softness without being blurry - some warmth to it - and then there’s a certain more clinical element to how the 360 looks.”

KILDE

Så da er spørsmålet enkelt, hvem er flottest av dem 2 versjonene?

Jeg skaffer den versjonen som er best grafiskt

Kan noen oversette det han sa for å skjønne det dem snakker om :p

Tror det er vanskelig å si at xbox 360 versjonen eller ps3 versjonen ser best ut. Det han sier her er at han liker måten ps3 rendrer på best. Men hvem vet, og hvem bryr seg egentlig? Høres ikke ut som om at forskjellen blir særlig stor.

Skrevet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Shit, Jævlig deilig. Når han hopper over kanter og når han løper! haha, Liker ikkke at man flyr 20 meter bortover når man kjører litt fort inn i en bil, men.. Det gjør ikke så mye!
Skrevet

Spillet ser helt rått ut.. Gleder meg altfor mye!!

Noen som har noen formening om hvor crap det kommer til å se ut på min 32" CRT TV?

Tror jeg blir nødt til å kjøpe ny gitt.. må teste først.

(PS3 versjonen)

Skrevet

Og jeg som trodde at den første til å spille det ville være fug! Men neida, her sitter Sparks og koser seg med Gta 4 allerede NÅ :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...