alexr Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Dette spillet blir sikkert rått, bare synd PC-en min sannsynligvis aldri vil klare å kjøre det.
Thespaniard Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 vel.. spillet vil i første omgang komme til PS3 og X360. En pc versjon av spillet er ikke annonsert etter alt jeg vet. Det vil uansett ta noen år før det blir den PC versjon
Armageddon Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hvor mange ganger er spørsmålet rundt PC spurt nå? Har jo i grunn ikke mye annet å snakke om heller. Har vært stille ifra Rockstar i en god stund nå. Vi vil ha mer!
Kenny Bones Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, hva er det egentlig som skjer i leiren deres nå? Vi har jo ikke hørt noe som helst på en evighet! Holder på å dør her jeg i mangel av oppdateringer av spill jeg venter på! :o
fluff Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 (endret) GTA IV HAR BLITT AVLYST Fy faen... Er det mulig? Der vart dykk skræmt! Oioioi, vi har alt for lite å diskutere. Endret 23. oktober 2007 av fluff
Pañolada Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Haha Der skvatt jeg faktisk litt Det er utrolig lite og diskutere om, nå må R* snart komme med noe nytt
Eremal Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Hmh ja, iflg det som har vært trodd i gtamiljøet siden gta ble avlyst så vil det komme mer info innen 6 dager. Men jaja. En ting er hvertfall sikkert, om det er blader som skal få info først, så må vi vente til tidligst 10. nov. Men jeg syns de lar vente på seg. På tide med den infoen som var planlagt utgitt i august/september nå..
Thespaniard Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Håper på en ny trailer i nov/desember måned.
deusex Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Pokker, så lang tid det skal ta før vi får noen ny info om dette spillet. Skulle jo nesten tro det var kansellert. Får håpe en endelig releasedato blir offentliggjort med neste oppdatering, som forhåpentligvis ikke er om så altfor lenge. Har ventet lenge nok nå uten noen ny info, bilder eller noen ny trailer.
Mountain Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Neste oppdatering blir nok stappet med godsaker. Rockstar lader nok opp til den.
Eremal Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Neste update skulle være vedr. multiplayer. Den skulle komme i august/september. Skulle inkludere en trailer. En ting jeg er forholdsvis sikker på er at de kommer til å selge en exclusive right til et blad, som kommer til å komme med første infoen en mnd før de andre. Bladene kommer som regel ut mellom 10 og 20 i en mnd. En uke eller to senere vil det komme en trailer, så vil det komme en hel haug med blader samt nettsider som har sett samme previewen. Men tbh håper jeg de lader opp en real julepresang til oss ((multiplayer) demo ftw). Men det er nok bare ønsketenkning. Om det er noe rockstar kan så er det å hype opp spill. Bare synd spillet måtte bli utsatt for de skuffer fansen noe sinnsykt når de ikke gir de mer info..
Cutthroat Bill Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Haha Der skvatt jeg faktisk litt Tuller du? Sannsynligheten for at GTAIV blir avlyst er nesten like sannsynlig som at butikker slutter å selge juleprodukter før 1. desember.
Eremal Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Xboxfamily.com har fått coverutkast til GTAIV. Rockstar sier at det på ingen måte er de endelige utkastene. http://xboxfamily.com/xf/index.php?option=...36&Itemid=1 When we contacted Rockstar Games for comment, they swiftly replied by saying that - while they did in fact sent these out - they are not in any way final box arts that will be used for the final packaged versions.
Kenny Bones Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Ser ikke så verst ut uansett da. Står ihvertfall i stil til de andre spillene i serien.
Fisk1 Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Dette ser jo lovende ut. Litt dumt at de fjerner flyene, jeg likte å fly. Håper de gjør politiet mer realistiske, slik at man ikke lenger kan kjøre på bakhjulet forbi dem, eller stå og burne midt i et lyskryss uten at de foretar seg noe. Håper også lyddelen blir bedre, med tanke på at alle bilene i GTA SA hørtes like ut, med få unntak.
Aleks Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Enig med det med politiet. Bare man bulker bilen dems med et "uhell" så kommer dem ut og begynner og slå deg Hadde vært bedre om dem hadde begynt og lure litt og spurt deg også hvis du stikker av da, så begynner dem og kjøre etter deg men fremdeles ikke begynne og skyte og sånt
Mazeking Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Enig med det med politiet. Bare man bulker bilen dems med et "uhell" så kommer dem ut og begynner og slå deg Hadde vært bedre om dem hadde begynt og lure litt og spurt deg også hvis du stikker av da, så begynner dem og kjøre etter deg men fremdeles ikke begynne og skyte og sånt Når det gjelder politiet hadde vært litt kuult med politimotorsykler. Eneste problemet med dette er at en del Policemissions hadde blitt litt for enkle med en MP5 på styret på en MC i stedet for å måtte ta Drive-by som i en bil. Hadde bare vært å ligge bak alle biler og tømme magasin på magasin til bilen eksploderte. Håper man får mulighet til å lagre våpen i safehouse! Da kan man ta vare på halvbra våpen i stedet for at de blir ersattet med andre våpen når man plukker opp/kjøper nye.
drood Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Når det gjelder politiet hadde vært litt kuult med politimotorsykler. Eneste problemet med dette er at en del Policemissions hadde blitt litt for enkle med en MP5 på styret på en MC i stedet for å måtte ta Drive-by som i en bil. Hadde bare vært å ligge bak alle biler og tømme magasin på magasin til bilen eksploderte. var ikke dette mulig i SA da?
Mazeking Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Når det gjelder politiet hadde vært litt kuult med politimotorsykler. Eneste problemet med dette er at en del Policemissions hadde blitt litt for enkle med en MP5 på styret på en MC i stedet for å måtte ta Drive-by som i en bil. Hadde bare vært å ligge bak alle biler og tømme magasin på magasin til bilen eksploderte. var ikke dette mulig i SA da? Fælt så senil jeg har blitt da. Husker det når du sier det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå