-Martinho- Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Den kommer. En kompis jobber i EBGames, og de har fått liste over at de skal få inn både vanlig, og special edition av GTA4. Sweet! Endret 28. mars 2008 av Carragher23
Bruker-104685 Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Tipper man må ha en pc til 9000kr for å takle GTA IV greit nok. Jeg skal ha det til 360 da jeg ikke har råd til dyre pc uten skjerm Gleder meg å spille GTA IV, det skal spilles med håndkontrollern og i godsenga mi
Erasus Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Den kommer. En kompis jobber i EBGames, og de har fått liste over at de skal få inn både vanlig, og special edition av GTA4. Sweet! Har han fortalt deg hva prisen kommer til eventuelt å ligge på for Special Edition?
Vrengtpolvott Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Den kommer. En kompis jobber i EBGames, og de har fått liste over at de skal få inn både vanlig, og special edition av GTA4. Sweet! Har han fortalt deg hva prisen kommer til eventuelt å ligge på for Special Edition? Nei, stod ikke noe om det på arket, stod bare når de får inn de diverse utgavene
fug Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Hos Spaceworld får vi foreløpig kun vanlig utgave. Men det blir nok en ekstraordinær fordeling på special edition når det nærmer seg. Slik var det i alle fall med halo 3.
Bagh Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Mulig jeg ikke har fulgt med godt nok, men det blir lokal multiplayer og ja? Sånn at man kan spille sammen med venner uten å gå online.
mamama Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Tror ikke R* har sagt noe om split screen Splitscreen har vel ikke vært vanlig på noen av spillene, men kanskje det blir som i San Anders at man er to stk på samme skjerm og må holde seg innenfor samme område for ikke å komme utenfor? Hvis de ikke har sagt noe om det så er det vel en grunn for det :/ Selv om alt man kan gjøre på live-biten er veldig bra Endret 29. mars 2008 av mamama
fug Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Tror ikke R* har sagt noe om split screen Splitscreen har vel ikke vært vanlig på noen av spillene, men kanskje det blir som i San Anders at man er to stk på samme skjerm og må holde seg innenfor samme område for ikke å komme utenfor? Hvis de ikke har sagt noe om det så er det vel en grunn for det :/ Selv om alt man kan gjøre på live-biten er veldig bra San Anders var et bra spill. Broren, San Andreas, var minst like bra. Endret 29. mars 2008 av fug
mamama Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 San Anders var et bra spill. Broren, San Andreas, var minst like bra. De kan ikke sammenlignes med San Bjarte
UrgeLoL Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 PSW Confirms Exclusive GTA IV Downloadable Content for the PS3 and Home InclusionAccording to Playstation World Magazine, Rockstar will in a way aid Sony in launching Accomplishments for the system, Themed spaces for Home and provide exclusive content for the PS3 (although not as large scale as the 360's exclusive content) after the release of the 360's episodes. Kilde
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Fett nok. Teit hvis det er klær og møbler på home bare. Personlig mener jeg at man skulle man unngått exclusives på slike titler. Gi ps3 alt 360 får, og motsatt :]
Erasus Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Forresten, hva skjer med EA og oppkjøpet av selskapet? Holder Rockstar god stand mot de? Ser foreløpig ikke ut at shareholders selger seg ut.
mamama Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Forresten, hva skjer med EA og oppkjøpet av selskapet? Holder Rockstar god stand mot de? Ser foreløpig ikke ut at shareholders selger seg ut. De har vært kritiske til oppkjøp så langt, og dagen etter (eller noe) at EA ga sitt offisielle bud og fikk avslag økte Rockstars aksjer i verdi mens EA sine gikk ned 5%. Jeg legger min lit til at de ikke lar seg kjøpe Endret 29. mars 2008 av mamama
Erasus Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Å som jeg håper EA bare gir faen eventuelt (noe som det er liten sannsynlighet for). Hvis de får tak i Rockstar, da kan de fleste av dere forestille dere hvor bra GTAV kommer til å bli. Endret 29. mars 2008 av Erasus
Korka Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Assassin's Greed 20G Complete all 9 assassin missions. Lol!
Kennet_H Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Lose a 4 star wanted rating by outrunning the cops Har de ikke sakt at det ikke kommer til og være stjerner som viser hvor etterlyst du er nå?
Armageddon Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Njo.. Det er vel en wanted rating, men selve systemet er vel ender en god del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå