Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
enn på ps3 da? vist jeg går til en taxi å bruker trekant så tar han ut sjåføren..setter seg ikke bak,men det har sjedd..klarte tilogmed å plystre på en taxi engang men vet ikke kordan jeg klarte det.

Prøv å hold inne trekant i et sekund.

Litt supersein der, ja.

Endret av E-wok
Skrevet

Råeste bilen! dumpventil, styling osv.. Sultan RS heter den, tips til hvor de som ikke har testet den finner den:

sikkert mange som har funnet den men: På den siste øyen; Kjør så langt nord som veien kan ta deg, veien går helt ut på den nordligste avstikkeren på øyen, der ligger det et gammelt hus, bak en av veggene i noen busker der står bilen :)

enjoy.. fy flate så den går !

Skrevet

Sultan RS er grei den. Ikke helt min stil, men fort går den - og det er vel det som egentlig teller? Uansett, Infernus er vel den raskeste i spillet?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Råeste bilen! dumpventil, styling osv.. Sultan RS heter den, tips til hvor de som ikke har testet den finner den:

sikkert mange som har funnet den men: På den siste øyen; Kjør så langt nord som veien kan ta deg, veien går helt ut på den nordligste avstikkeren på øyen, der ligger det et gammelt hus, bak en av veggene i noen busker der står bilen :)

enjoy.. fy flate så den går !

forbanna plagsomt med den dumventilen hele tia, fort går den egenltig ikke heller

Skrevet (endret)

Av interesse:

Hvor mange av dere PS3 eiere har NAT Type 2 per dags dato ? Har dere også disconnects og andre problem online ?

Vært veldig interessant å vite siden det er like før jeg angriper konsollen med sverd snart. Føler meg veldig kompetent innen nettverk men nå gir jeg opp for første gang i mitt liv. Selv med alle portene åpne og forwarda til PS3 sin IP så får jeg NAT Type 3. Kan heller ikke ha noe med modemet å gjøre da det har fungert før.

Dette er det mest frustrerende jeg har opplevd, det er som å ta en bit av ett eple og så sier eplet "Nå spiste du Appelsin" Ingen logikk i det whatsoever >_< Alt er gjort riktig det er jeg så sikker på.

Endret av Avean
Skrevet
Sultan RS er grei den. Ikke helt min stil, men fort går den - og det er vel det som egentlig teller? Uansett, Infernus er vel den raskeste i spillet?

Infernus er den Råeste bilen på spillet.. De dørene, 5 eksos potter ellr noe sånt, Digg design, motoren er digg.. Alt er digg med den..<3 :D

Skrevet
Noen som vet hvordan man får den?

Helt umulig nesten.. Eneste stedet jeg har fått Infernus fra er i sp, I The times Square.. Og i mp får ejg den nesten hele tiden.. xD

Skrevet (endret)
Har nå skaffet meg Infernus gjennom oppdrag, noen steder jeg kan oppbevare den sånn at jeg har den?

Avbryt oppdraget og kjør til et safehouse hvor du parkerer den.

Edit: For sein.

Endret av mamama
Skrevet
Har nå skaffet meg Infernus gjennom oppdrag, noen steder jeg kan oppbevare den sånn at jeg har den?

Avbryt oppdraget og kjør til et safehouse hvor du parkerer den.

Hehe mente at jeg har fått den i belønning etter å ha gjort oppdrag :)

Skrevet

Avean.

jeg har NAT type 3, har gitt nærmest gitt opp hele gta online.

CoD4 og GT5 funker fint. det gjør også BF2 på pc.

nå skal det sies at jeg bruker Jensen homelink, men ettersom andre spill fungerer..

Skrevet (endret)

Oppdaget en "stor" "bug" nå. Cruiset rundt i en Banshee i Alderney og parkerkte (som i hold-inne-Y-slik-at-motoren-stopper) bilen min inne på "Auto Eroticar" (der bilene "til salgs" står). Og når jeg skulle inn i bilen min igjen så fikk jeg politiet etter meg :p Prøvde flere ganger for å se om det var tilfeldig, men det skjedde hver gang.

Noe annet merkelig var at det lå 10 000 penger strødd rundt inne i butikken...

edit: skjer uansett hvilken bil jeg har.

Endret av raid2
Skrevet (endret)
Noe annet merkelig var at det lå 10 000 penger strødd rundt inne i butikken...

Du glemte nok bare di pengene der etter oppdraget du gjorde for Jimmy.. :p

Endret av Haakon*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...