Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mission.. Ikke åpne spoiler viss dere ikke har kommet lengr en 15 % inn i spillet!

Når man dreper Dwayne.. Isteden for X.. Da blir Playboy X sur på deg og forteller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer!

Når man dreper Playboy X.. Hva skjer da?

Skjerpings folkens! Vi må bli flinkere til å advare folk riktig. Dette oppdraget har jeg enda ikke kommet til, og jeg er kommet lenger enn 30 %. Dette var garantert ikke noe jeg ville vite, og jeg advarer folk mot å lese det med mindre dere har passert 30 %.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ut det var fullstendig håpløst å prøve å finne "flying rats" på egen hånd. Hadde aldri orka å bruke 100 ++ timer bare på å finne de. skal bruke et gra kart og knerte hver eneste en av dem :D

Skrevet
Mission.. Ikke åpne spoiler viss dere ikke har kommet lengr en 15 % inn i spillet!

Når man dreper Dwayne.. Isteden for X.. Da blir Playboy X sur på deg og forteller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer!

Når man dreper Playboy X.. Hva skjer da?

Skjerpings folkens! Vi må bli flinkere til å advare folk riktig. Dette oppdraget har jeg enda ikke kommet til, og jeg er kommet lenger enn 30 %. Dette var garantert ikke noe jeg ville vite, og jeg advarer folk mot å lese det med mindre dere har passert 30 %.

Beklageeeeeeeeeeeer!!!! :(

Glemte hvor langt uti spillet det oppdraget var daa. :'(

Skrevet (endret)

Da har jeg fullført historien :)

Angående en liten sak før slutten(om en spesiell person):

Noen som vet hva slags innvirkning det har på spillet hvis man dreper Darko? Jeg lot ham leve, og de fleste rundt meg ble glade..

Endret av raid2
Skrevet (endret)

Jeg er på the snow storm

jeg kommer inn i huset, dreper folka og tar cracket men klarer ikke stikke fra polti. er 3 stjerner noen tips til og komme vekk derfra?

Endret av fredrik
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Angående slutten:

Fader også, jeg fikk at roman døde.. jeg ville heller at hu dama skulle dø. Har det noe å si for videre gameplay?

Kan jeg ennå få achievementen "dial B for bomb"? altså at man kan

ringe til personer for å få utplassert bomber.

Trur dere det har noe å si for DLC at jeg har latt Roman, en av de

stiligste personene i hele spillet imo, dø?

Skrevet (endret)
Jeg er på the snow storm

Løp ut samme vei som du kom fra, til høyre mot gjerdet og hopp i vannet, der ligger det en båt du kan stikke av i. Null stress :)

Endret av fredrik
Skrevet (endret)

Kan dere ikke spørre om hjelp en i annen tråd, eller eventuelt lage en ny tråd?

Kjett og få spoilere slengt i trynet når du går inn på tråden her..

Endret av trysilgutt
Skrevet

Jeg begynner å tvile sterkt på klessmaken Michelle har. Hun likte de klærne jeg kjøpte på den russiske klesbutikken, men hun klager bestandig på de dressene jeg kjøpte på "Manhattan". :ermm:

Skrevet
Kan jeg ta politi og liv-koder etter at jeg har fått One Man Army og Free Man Walking achievements'ene? Mister dem ikke da? :p

Noen som vet svaret på dette? :) Ikke meninga og bumpe, er bare keen p åå kunne bruke noen koder :whistle:

Skrevet (endret)

BRUK SPOILERTAGS OM DET AVSLØRES HANDLNG!

Er det så fryktelig vanskelig? Det er unødig å spolere for andre, og unødig at moderatorer skal måtte bruke masse tid på å sensurere innleggene deres.

Endret av fredrik
Skrevet

Må man ha en spesiell bil for å burne? Får det ikke helt til hvis jeg klemmer inn brekket og gassen, er det en annen teknikk, eller er det bare vanskelig på asfalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...