Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Mens vi er igang ang gta, noen som kan anbefalle en billig lcd skjerm til ps3 via hdmi?

Hva mener du med billig? Hvor mye har du tenkt å legge i den? hvor stor?

Ikke noe mer en 4000 tenkte jeg, 22-24 er fint

Snakker om pc lcd skjerm siden jeg skal ha ny til dataen :)

Endret av gamerman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man kjører normalt i trafikken og stopper på rødt lys osv, kommer det andre biler og tuter på deg og sånt da sånn som det har vært i det tidligere spillene?

Skrevet
Hvis man kjører normalt i trafikken og stopper på rødt lys osv, kommer det andre biler og tuter på deg og sånt da sånn som det har vært i det tidligere spillene?

Hvis du hindrer trafikken på noen som helst måte, enten du er i bil selv eller til fots, så tuter de på deg.

Skrevet

Åhh jeg er så sint. Leste tilfeldigvis en artikkel om GTA4 på Wikipedia ... og pang! Uten forvarsel var det klistret inn en gedigen spoiler som ødela mye av spillet. Fantastisk godt jobbet, hvem du er - idioten som skrev det.

Er det noen som kan fortelle meg hvor langt i spillet det går, før man får vite hvem som bedro kameraten til Niko? Var altså det spoileren var, kanskje jeg tror det er være en det er.

Skrevet
Regner med at man har blinklys på bilene? :dribble:

Har man det? Isåfall så er det sinnsykt rått! :D

Andre biler i trafikken bruker blinklys, men ikke den man kjører i selv.

Drittspill!! :p

Skrevet
Må si jeg har sansen for det useriøse bildet SonyDefenceForce tok med i sin omtale:)

gta4ps3601.jpg

Vill heller si at det er Ps3 på begge bildene.. Vis man ser godt nok på det "360" Bildet så ser du at det er HELT likt..

Skrevet
Må si jeg har sansen for det useriøse bildet SonyDefenceForce tok med i sin omtale:)

gta4ps3601.jpg

Vill heller si at det er Ps3 på begge bildene.. Vis man ser godt nok på det "360" Bildet så ser du at det er HELT likt..

Jeg sa useriøst, sa jeg ikke det?

Omtalen er lagd av en side som favoriserer Sony, og man ser lett at det bare er tull.

Skrevet (endret)
SonyDefenceForce gav forresten PS3-versjonen 9.4/10 og 360-versjonen 3.5/10:P

Go SonyDefenceForce :new_woot:

Omtalen er lagd av en side som favoriserer Sony, og man ser lett at det bare er tull.

Hva mener du? :ermm:

Endret av Selvin
Skrevet

O-M-F-G!! De er litt ute å kjører ass.. :S Uannsett så er det jo "SonyDefenceForce".. De gjør sikkert alt for å få Sony på Topp liste.. Helt idiotisk og drive å fikse på bilder og stå å lyve om at det dårligste bildet er 360 versjon..

Skrevet

O-M-F-G!! De er litt ute å kjører ass.. :S Uannsett så er det jo "SonyDefenceForce".. De gjør sikkert alt for å få Sony på Topp liste.. Helt idiotisk og drive å fikse på bilder og stå å lyve om at det dårligste bildet er 360 versjon..

http://en.wikipedia.org/wiki/Joke

Skrevet (endret)

Se ironien i opplegget da gutt! :roll:

Endret av Selvin
Skrevet

Riste på hodet....

Skrevet

Se ironien i opplegget da gutt! :roll:

Sorry at jeg Skrev det da.. -_-"

Skrevet

Jeg elsker at folk blir så håpløst hissige at de ikke forstår verken spøken eller ironien.. Er en grunn til at det er slike sider :D

Skrevet

Go SonyDefenceForce :new_woot:

Hva mener du? :ermm:

For en sinsykt sugen/barnslig omtale! Kan venligst noen fjerne spoileren som akkurat ble postet i denne tråden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...