Gå til innhold

Dine favoritt multiplayer/mmorgp spill!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dette er tråden for dine online favorittspill.

Sett gjerne inn en youtubevideo av dette spillet eller skriv litt om det.

 

Mitt favorittonline spill er AVP2.

 

Ps: Dette er en tråd om onlinen på spillet, vennligst ikke legg ut informasjon/filmer om singelplayeret i spillet :yucky:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Topen av alle MMORPG i min verden, må være EVE Online....MEN jeg blir sykt fort lei og pleier å ta 4-6 mnd pause til jeg activere igjen bare for å gå lei igjen etter 1 mnd....

 

Litt rart at jeg kaller den min "favoritt", men jeg elsker hele spillet hvordan den er bygd opp, community og ikke minst at selve developers er jo ÆRLIGE og ÅPNE med sine kunder.

 

Spillet er flatt ut helt fantastisk....men som sakt jeg blir lei altfor fort.....

Lenke til kommentar

Mitt favoritt MMORPG er uten tvil Everquest 2. Har alltid ment det er bra spill helt siden launch i 2004, men siden da og til nå har det blitt et perfekt MMORPG. Dette pga forandringer/tweaking av game mechanics/gameplay, utvidet innhold og ikke minst den fantastiske spillverdenen som bare blir større og større.

 

http://everquest2.station.sony.com/

 

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setView/overview/gameID/2

Lenke til kommentar
Topen av alle MMORPG i min verden, må være EVE Online....MEN jeg blir sykt fort lei og pleier å ta 4-6 mnd pause til jeg activere igjen bare for å gå lei igjen etter 1 mnd....

 

Litt rart at jeg kaller den min "favoritt", men jeg elsker hele spillet hvordan den er bygd opp, community og ikke minst at selve developers er jo ÆRLIGE og ÅPNE med sine kunder.

 

Spillet er flatt ut helt fantastisk....men som sakt jeg blir lei altfor fort.....

8898544[/snapback]

 

Du er ikke den eneste! Jeg blir ikke lei, men jeg kommer egentlig aldri virkelig inn i spillet. Jeg føler hele tiden at jeg bare skummer på overflaten av hva spillet egentlig tilbyr. Derfor har jeg aktivert og deaktivert kontoen min et utall ganger nå :) Men noe av det skyldes kanskje at jeg alltid har hatt et eller flere andre spill som også har tatt en god del tid, av et allerede trangt tidsrom for spill.

 

Aktiverte kontoen igjen i dag :D Nå skal jeg virkelig prøve, ingen andre spill som kan ta tid fra Eve nå :p

 

En spiller styrt verden, jeg elsker det. Synd at det er så få der ute som prøver seg på noe lignende.

Lenke til kommentar

Jeg spiller også Eve online og jeg må si det er herlig å se at andre også liker spillet. Jeg har spilt ganske lenge og prøvd ut mange sider av spillet :!:

Eve må være et av de spillene som er mest krevende når det kommer til logikk og slike ting. Buttonmashing funker rett og slett ikke^^

Lenke til kommentar
Jeg spiller også Eve online og jeg må si det er herlig å se at andre også liker spillet. Jeg har spilt ganske lenge og prøvd ut mange sider av spillet :!:

Eve må være et av de spillene som er mest krevende når det kommer til logikk og slike ting. Buttonmashing funker rett og slett ikke^^

8900173[/snapback]

 

I tillegg til at utviklerne kan kunsten å drikke seg skitings! :D

Lenke til kommentar
Star Wars Galaxies. (Pre-CU)

 

Everquest 2 kommer også ganske høyt opp på lista, selv om jeg ikke fikk spilt det nok. (Gikk lei, hadde ingen jeg kunne spille sammen med)

8901145[/snapback]

 

Tror det er verdt å gi EQ2 en ny sjangse nå. Siden Vanguard gikk i dass har EQ2 fått mange nye spillere. Lurer på å starte opp igjen selv.

Lenke til kommentar
Du er ikke den eneste! Jeg blir ikke lei, men jeg kommer egentlig aldri virkelig inn i spillet. Jeg føler hele tiden at jeg bare skummer på overflaten av hva spillet egentlig tilbyr. Derfor har jeg aktivert og deaktivert kontoen min et utall ganger nå  :) Men noe av det skyldes kanskje at jeg alltid har hatt et eller flere andre spill som også har tatt en god del tid, av et allerede trangt tidsrom for spill.

 

Aktiverte kontoen igjen i dag  :D Nå skal jeg virkelig prøve, ingen andre spill som kan ta tid fra Eve nå  :p

 

En spiller styrt verden, jeg elsker det. Synd at det er så få der ute som prøver seg på noe lignende.

8899848[/snapback]

 

Hm, mulig jeg reactivere seinere idag.

 

Noe av det flotteste er leveling systemet, eller Training systemet heter det vel. Mangen som ikke liker det, men personling elsker jeg det.

 

EVE Online er det enaste spillet der jeg faktisk slapper av men. Jeg kan være ute og være med kamerater osv, og vite at jeg taper egentlig ikke noe "XP" ut av det. I forhold til alle andre MMORPG spill der jeg faller lenger og lenger bak alle andre.

 

Enaste som er dumt at dem jeg kjente som spilte spiller ikke lenger, så da blir det virkelig "In space no one can hear you scream" følelse...alene i mørket...lol :D

 

Uff, nå gleder jeg meg å komme hjem fra kurs idag sånn at jeg kan spille igjen. Tror jeg skal starte ny character, og forsøke å sette meg sikkelig i det.

Lenke til kommentar
Mitt favoritt MMORPG er uten tvil Everquest 2. Har alltid ment det er bra spill helt siden launch i 2004, men siden da og til nå har det blitt et perfekt MMORPG. Dette pga  forandringer/tweaking av game mechanics/gameplay, utvidet innhold og ikke minst den fantastiske spillverdenen som bare blir større og større.

 

http://everquest2.station.sony.com/

 

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setView/overview/gameID/2

8899145[/snapback]

Må bare si meg enig her! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...