Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der var ordren min kansellert. Nå får de som fortsatt er med i KompLotto litt større sjanse for å "vinne" :) Lykke til!

9475706[/snapback]

 

Hurra! Jeg føler vinnersjansene strømme på! Skjønner ikke kundebahandlingen til Komplett når de i tillegg til å være treige også svarer dumt eller frekt på henvendelser. De ber om flere kanselleringer da, samt at flere av kundene heller går over til konkurrenter.

Lenke til kommentar
Ser at noen etterlyser varer bestilt i begynnelsen av september. Jeg kan opplyse om at jeg venter på en forsendelse som ble bestilt og var på lager 19.august! Så det kan nok ta litt tid.........

9475849[/snapback]

 

Noen som sitter enda litt verre i det enn meg altså. Hvis det er et elternativ å handle hos andre nettbutikker ville jeg prøvd noen andre da gitt.

Lenke til kommentar

Jøss, supporten er i alle fall oppe og går hos Komplett, fikk svar på mail samme dagen:

 

Hei.

 

 

Vi beklager sterkt at din ordre hos oss er forsinket.

 

Årsaken til forsinkelsen er en kombinasjon av ombygging av vårt lager

og godt salg. Hensikten med ombyggingen av lageret er å bli enda raskere

og mer effektiv på sikt.

 

Vi har derfor igangsatt døgndrift og gjør vårt ytterste for å minimere

ulempene for deg som kunde, og regner med at leveransene skal være i

normalt gjenge i løpet av kort tid.

 

Igjen, vi beklager forsinkelsen og håper dette ikke har medført for mye

ulempe for deg. Ta gjerne kontakt med oss dersom det er ytterligere

spørsmål i denne forbindelse.

 

Vi har også lagt ut info om dette på forsiden. Se link:

 

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...9d-98ald3y9f1cv

 

Vi ligger per i dag på ca 14 til 18 dager fra bestilling til utsendelse

fra oss.

 

MVH

 

OHN

Komplett.no, Kundesenter.

 

Legg merke at de ligger 14 til 18 dager ''bak skjema''.

Lenke til kommentar
Jeg har bestillt et kabinett og ny cpu-vifte fra komplett.no, kan dette bli rammet av de lange leveringstidene?

9478054[/snapback]

 

Ja og nei. CPU er ikke rammet pga. dens hastighet, men det er nok kabinett pga. sin tyngde og størrelse. Så det var en uheldig kombinasjon.

9478194[/snapback]

 

Ser at pcutstyr har samme produktene til ca. samme pris. Noen som vet om pcutstyr er rammet av disse problemene?

Lenke til kommentar
Jeg har bestillt et kabinett og ny cpu-vifte fra komplett.no, kan dette bli rammet av de lange leveringstidene?

9478054[/snapback]

 

Ja og nei. CPU er ikke rammet pga. dens hastighet, men det er nok kabinett pga. sin tyngde og størrelse. Så det var en uheldig kombinasjon.

9478194[/snapback]

 

Ser at pcutstyr har samme produktene til ca. samme pris. Noen som vet om pcutstyr er rammet av disse problemene?

9478228[/snapback]

 

Bare tulla med deg ;) Alt fra hele KompLotto er rammet. Hvilke andre butikker som benytter seg av lageret hvor superroboten rejerer vet jeg dog ikke.

Lenke til kommentar

Bestilte først en data fra komplett. forventet levringstid stod til 8dager etter bestilling. Når de da ikke var sendt 8 dager etter bestilling ssendte jeg dem en mail. Som svar fikk jeg at "forventet leveringstid" ikke gjaldt for PC'er. Noe mer svar var der ikke å få. Ingen ny leveringsdato eller noe. Så jeg ringte de. Joda. Den skulle være sendt i løpet av uken. Null problem. Men neida. Fredagen kom, og den var fortsatt ikke sendt. Så jeg sendte de en ny mail. Pc'n kunne bli sendt i løpet av de kommende 3 ukene _KANSKJE_

Altså ville de ta over 1mnd fra jeg bestilte til den ble sendt. Jeg avbestilte hele greia og bestilte en annen fra SHG. Den hadde blit sendt samme dag som jeg bestilte, hadde de ikke vert for at viftestyringa mi ikke var på lager. Neste dag ble det sendt, og pc'n kommer snart!

 

Konklusjon: Komplett har skikkelige problemer med leveringstid, og burde kunne gi beskjed om det. I alle fal ikke si at den vil bli sendt om noen dager, for så å si at den ikke blir sendt før om 3uker!

Endret av XobiN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...