Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

hva er KompLotto?

9465691[/snapback]

Det er den nye super-robot baserte lagersystemet til Komplett, Webshop'enes svar på JokerNord/lotto og liknende sjangsespill. Alle som bestiller er med i den spennende trekningen av enten å få pakken sendt samme dag, eller vente 1 uke eller 4, garantert helt tilfeldig... Altså Lotto :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@On1Musha, jeg vil ikke påstå at jeg sitter med fasit på dette, men slik jeg ser det er det sammenliknbart med å hive lottokupongen du har, og kjøpe en ny.

 

Det er jo litt spøkefullt dette med lotto, men om man har fulgt med i denne tråden ser man at det faktisk er bortimot så tilfeldig hvem som får varene sine når (I alle fall så lenge det er snakk om vanlige privat kunder, og postpakke).

Lenke til kommentar

FY FAEN JEG HATER KOMPLETT::: nå er jeg så forbanna! og nå har Prisguiden tatt bort den kofferten jeg vil ha! FAEN ALTSÅ! alle vi som synes komplett er noe dritt.. la oss saksøke dem da! faen altså! Norges største nettbutikk kan da ikke holde på sånn! tilå med må man sitte i 15 min får å få svar på Support tlfen dems! er det mulig?

 

vis en av dere som jobber på komplett leser dette, så vil jeg bare at dere skal vite at dere får meg ALDRI som kunde igjen!

Lenke til kommentar
hmmm.. men den alu jeg skal ha er av beste kvalitet og det beste merket innen for  bærbar vesker og så har jeg sett nokk bilder til å skjønne at det er min trømme koffert :D

9458024[/snapback]

Dersom du fortsatt står på "vent" ville jeg tatt en titt på disse linkene:

Dicota AluCompact

Lexar ExpressCard

 

De garanterer levering samme dag ved bestilling før 13. Jeg har god erfaring med rask levering

Lenke til kommentar
hmmm.. men den alu jeg skal ha er av beste kvalitet og det beste merket innen for  bærbar vesker og så har jeg sett nokk bilder til å skjønne at det er min trømme koffert :D

9458024[/snapback]

Dersom du fortsatt står på "vent" ville jeg tatt en titt på disse linkene:

Dicota AluCompact

Lexar ExpressCard

 

De garanterer levering samme dag ved bestilling før 13. Jeg har god erfaring med rask levering

9466425[/snapback]

 

 

FAEN :D nettopp bestilt fra Mamoz i stedet :D jaja 20 kr dyrere får jeg vel klare :D

 

ExpressCard ccd passer til alle pcer med ExpressCard slot ikke sant?

Lenke til kommentar

Tolmodigheten min begynner å ta slutt den også. Hadde ventet i over en uke på at de skulle sende pakken min, men det robothelvette hadde visst ikke klart å plukke minnebrikkene mine. Spørsmålet er bare det.. Er det faen meg ingen i den butikken som kan følge med på om ordre blir liggende i ukesvis?!

 

Komplett skulle leid inn et fotballag eller noe sånt til å plukke varer mens de får dreisen på robothelvette :p

 

Den sammenligningen mellom komplett og joker nord var forresten utrolig bra! :D

 

"Never Send a Machine to do a Man’s Work"

Endret av astrox
Lenke til kommentar

til dei som lurer på leveringtider fra komplett/norek

 

jobber i ein data bedrift og har hatt div ordrer inne siste månader

med meget ulik levering tid.

 

ting som berbare pcer kommer som regel dagen derpå, virker som ting som er 1 kolli og ferdig til og sende går fort.

 

Men pc produksjon og reine deler er det meget stor levering tid på.

 

Da dei siste ordrene våre hadde stått åpen 1 uke ringte eg til kundeservice(norek), og fikk følgene svar ca 1 uke på deler og ca 3 uker på pc produksjon.

 

firma kunder handler handler for noen mil i året og skal ikke så veldig mye til før dei bytter levrandører.

 

Så ved og behandle firma kunder med sånne levering tider tror eg nok at dei kommer til og gå på ein solid smell.

 

 

Gnuen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...