Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny moped, uten trim! Hvilken?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er da 15 år å lurer på om jeg skal kjøpe meg moped, men det som er problemet er at jeg får ikke lov til å trimme moped siden min far har hatt erfaringer med det fra før(min eldre bror har fått noen saftige bøter p.g.a. trim).

 

 

Så spørsmålet er da, hvilken moped vil da være det beste valget? Prisen trenger ikke være høyere en 11000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vel stort sett det samme. Tror ikke det skal være noen mopeder som er bedre enn andre bare fordi du ikke skal trimme den ;)

Er ikke sikker på om du får noen nye mopeder for 11,000, men du kan jo se på www.finn.no og www.autodb.no og se om du finner en du liker :)

Lenke til kommentar

Skal du på død og liv kjøre orginalt kjøper du en eldre moped ( MT5, Tempo Corvett, TSX osv ) Pga de ble lagd med 2.5hk istedet for maks 45kmt regelen. Og går derfor mye bedre orginalt.

 

Jeg ville faktisk kjøpt meg en scooter uansett, scooter går klart best når du skal kjøre orginalt.

Lenke til kommentar
Skal du på død og liv kjøre orginalt kjøper du en eldre moped ( MT5, Tempo Corvett, TSX osv ) Pga de ble lagd med 2.5hk istedet for maks 45kmt regelen. Og går derfor mye bedre orginalt.

 

Jeg ville faktisk kjøpt meg en scooter uansett, scooter går klart best når du skal kjøre orginalt.

8894839[/snapback]

Ehhmm! Noen av Derbiene leveres med 3,5 hk, etter plomberinga da. Jeg har en slik, og den drar ifra både MT5 og TSX. Toppfarten er så og si den samme, men fy som de dabber av når de møter motstand.. :p

 

Og det er bare tull å si at scootere går klart best. Det er ennå ikke en scooter som har kjørt ifra meg. :D Har kjørt flere scootere også. Noen gikk i 40 bortover, andre gikk i 60. Samme er det med girmoped. Kjøp et kjent merke, og kjøp den du liker best! ;)

Lenke til kommentar
Skal du på død og liv kjøre orginalt kjøper du en eldre moped ( MT5, Tempo Corvett, TSX osv ) Pga de ble lagd med 2.5hk istedet for maks 45kmt regelen. Og går derfor mye bedre orginalt.

 

Jeg ville faktisk kjøpt meg en scooter uansett, scooter går klart best når du skal kjøre orginalt.

8894839[/snapback]

Ehhmm! Noen av Derbiene leveres med 3,5 hk, etter plomberinga da. Jeg har en slik, og den drar ifra både MT5 og TSX. Toppfarten er så og si den samme, men fy som de dabber av når de møter motstand.. :p

 

Og det er bare tull å si at scootere går klart best. Det er ennå ikke en scooter som har kjørt ifra meg. :D Har kjørt flere scootere også. Noen gikk i 40 bortover, andre gikk i 60. Samme er det med girmoped. Kjøp et kjent merke, og kjøp den du liker best! ;)

8900561[/snapback]

 

 

Nei, men i følge deg går jo mopeden din like bra som en uplomert moped. Du har jo sagt at den går i 75 i nedoverbakke.

 

Sikkelig rakket du har kjøpt deg. ;)

 

Et snev av ironi var lagt inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...