Gå til innhold

Shaman Elemental, åssen gear bør jeg bruke?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en lvl 18 shaman elemental. Jeg er ganske noob når det gjelder denne klasses (spilelt generelt også egentlig...) og lurer på litt forskjellig.

Men spessielt lurer jeg på åsssen gear jeg skal satse på! Skal jeg bruke leather, eller passer cloth bedre, siden jeg er elemental og greier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel jeg har en elemental alt, og problemet for meg iallefall, er at utvalget av gear kanskje ikke er det beste, hadde nok vært letter å lvl som enchantment, men som sagt, det er en alt og bare for kos.

 

Men siden du er elemental, så er du caster, så Intelligence og Spirit er vel det du burde se etter.

 

På min elemental, har jeg en del cloth nå, bare pga at jeg ikke har funnet no bra leather med int,spirit osv

Lenke til kommentar

Crit Gear. Crit er på en måte alt for en elemental shaman. Får "gratis" spell etter at du critter.

Spell Criticalrating --> Stamina/Int (ettersom hva du skal, henholdsvis pvp/pve).

 

EDIT: leste ikke at du var lvl 18 :p Gå enhancement opp til lvl 60 du, ikke noe elemental shaman gear å finne ellers. Derimot masse masse enhancement shaman gear.

 

Skal du være elemental fordet, bare gå for så mye intellect som mulig.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Min erfaring var at det gikk UTROLIG mye treigere å levle med ele i forhold til enhc. Mye nedetid pga manaen som alltid plutselig var borte. Kommer mye an på gear og da, men hvis du er en "semi-spiller" som meg, som ikke tok WoW særlig seriøst ville jeg gått ele ved lvl 60. Selvfølgelig, det er fritt frem til å eksperimentere, og se hva du liker best.

 

Løkke tel :D

Lenke til kommentar
Min erfaring var at det gikk UTROLIG mye treigere å levle med ele i forhold til enhc. Mye nedetid pga manaen som alltid plutselig var borte. Kommer mye an på gear og da, men hvis du er en "semi-spiller" som meg, som ikke tok WoW særlig seriøst ville jeg gått ele ved lvl 60. Selvfølgelig, det er fritt frem til å eksperimentere, og se hva du liker best.

 

Løkke tel  :D

8891532[/snapback]

 

Enig der, det finnes nesten ikke noe Elemental gear i low lvl

Lenke til kommentar

Ele > Enh frem til DW/SS imo.

 

Hvis du skal gå Elemental må +dmg være prioritet, så intellect, så spirit, så stamina (man blir aldri enig i om stamina eller spirit skal priorteres først; smak og behag, men jeg foretrekker spirit).

 

Det finnes alltid noe grønt gear på AH med +nature spells.

Lenke til kommentar

Skal du levle som elemental må du stacke intellect. Spelldamage er svært sjeldent før level 40-50 og har veldig lite å si før du begynner å få mye av det.

 

Intellect gjør at du kan holde ut lenger og dermed er det den staten du bør gå for i starten.

 

Å gå med gear som gir masse +Nature Damage er også bare tull ettersom disse itemene ofte kun har nature damage, noe som vil gimpe intellectet ditt.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har en lvl 18 shaman elemental. Jeg er ganske noob når det gjelder denne klasses (spilelt generelt også egentlig...) og lurer på litt forskjellig.

Men spessielt lurer jeg på åsssen gear jeg skal satse på! Skal jeg bruke leather, eller passer cloth bedre, siden jeg er elemental og greier?

8887103[/snapback]

 

annbefaler deg å gå enhancement/resto (ned til nature swiftness) fra 1-70 så heller respecce da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...