Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid skøy med nye datadeler. Selve shoppinga, oppakkinga og sette i sammen alt er bare best. Er som en liten unge på julaften da :tease:

9052640[/snapback]

 

Denne gangen stod jeg ikke for å sette sammen selv da. Men jeg måtte fikse litt på noen kabler og bytte vifter når den kom til meg. Har enda ikke fått prøvd å spill med den, står på jobb. Skal taes med i morgen! Det skal bli bra=)

Lenke til kommentar

han jeg snakket med på gamezone mente at jeg skulle ha spillet i postkassen dagen det blir sluppet eller dagen før.. regner med at det er slik de fleste gjør det, ellers ville det jo ikke vært noe poeng i å forhåndsbestille. husker på stalker-lanseringen, da var det endel som fikk spillet dagen i forveien, mens andre måtte vente over helgen.. kjipt

Lenke til kommentar
Skal nok gå fint å presse god oppløsning ut av den skraphaugen der :ermm:

Men ved oppløsning på 1600x1200 og oppover taper skjermkortet litt til sine større brødre, og særlig til GTX

9064895[/snapback]

 

Hvis mulig, gå for en E6600 istedet for 6700, og du trenger ikke mer enn 2 GB RAM. Ellers ser det bra ut :)

 

Hvilken oppløsning er skjermen din på? som nevnt ovenfor så blir 320mb skjermkortminne knapt i svært høye oppløsninger.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Systemet de har kjørt Crysis på i det siste skal være:

 

Intel Penryn (Yorkfield) Quad core cpu, 3.2GHz; Intel Bad Axe 2 mobo, 2 Gigs of unspecified ram, and a 8800GTX on Windows XP.

 

link

 

Får ta med at Yorkfield ikke ventes på markedet før i oktober/november og blir mildt sagt dyr i starten (les: 8000+ kr.).

Lenke til kommentar
Har dere noen pcer å anbefale som vil kjøre crysis fult. Under 13000KR? :hmm:

9068082[/snapback]

 

Se min i sig, bytt E6600, med Qxxxx dropper i pris 22 juli. Så fjerner du alle harddisken og skjermen, dvs andre ting du ikke har behov for (XP f.eks) så har du en maskin du kan spille Crysis på. Kan sikkert også bytte GTS med GTX hvis budsjettet tillater =)

 

Og hvis du ønsker å få maskinen noen lunde fort etter 22, bytt kabinett. Til eks P180 da 182 er vanskelig å få tak i...

Lenke til kommentar

skal nok klare å kjøre d på ultra hig med dette oppsette.......

 

MSI P965 NEO-F, P965, Socket-775, ATX

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket

Gainward GeForce 8800GTS 320MB GDDR3

Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 4048MB PC5400

MS Win Vista Home Premium Norsk

 

har ikke klokka pcn\grafikkorte eller rammen ennå vett ikkje koss eg gjør d...hehe. har ikkje så mye teknisk innsikt te d:P vett koss eg instalere spill og sånnt hehe

:blush:

Lenke til kommentar
skal nok klare å kjøre d på ultra hig med dette oppsette.......

 

MSI P965 NEO-F, P965, Socket-775, ATX

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket

Gainward GeForce 8800GTS 320MB GDDR3

Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 4048MB PC5400

MS Win Vista Home Premium Norsk

 

har ikke klokka pcn\grafikkorte eller rammen ennå vett ikkje koss eg gjør d...hehe. har ikkje så mye teknisk innsikt te d:P vett koss eg instalere spill og sånnt hehe

:blush:

9090411[/snapback]

 

Mulig ikke Ultra High pga skjermkort minne, men absolutt bra grafikk!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...