Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Club3D 8800GTX burde vel klare crysis på fult med 1600x1200? Uavhengig av CPU.

9114021[/snapback]

Har du en sempron på 1.6Ghz så tror je gikke det eller en celeron på 2.8Ghz (Gjelder ikke 4x0 serien)

9114290[/snapback]

 

Tenkte og oppgradere GFX nå, så skal hvertfal ha noe som holder til crysis så jeg ikke trenger oppgradere en gang til:p. Har en e6600 nå, men den skal oppgraderes senere!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er ikke så mange andre spill jeg har spillt siden før sommer, så har bestemt å vente til november da Crysis kommer ut, man vet jo aldri. Spillet skal kjøres på max koste hva det koste vil. Half-Life 2 ble jo utsatt ett helt år og kompisen min fikk ikke kjørt spillet fullt ut med sin ett år gamle pc den gang.

 

(edit: vente til november, ikke høsten)

Endret av Pestilence
Lenke til kommentar

Demo er jo nå blitt annonsert 23 eller 25 september - dvs om ca en måned. Gleder meg til å spille gjennom demoen, men det jeg ser mest frem til er benchmarks, hvordan presterer duo mot quad. Blir artig å endelig få en avgjørelse på hvorvidt duo eller quad er best egnet for spill :)

 

(Crysis støtter jo flere kjerner?)

Lenke til kommentar
Demo er jo nå blitt annonsert 23 eller 25 september - dvs om ca en måned. Gleder meg til å spille gjennom demoen, men det jeg ser mest frem til er benchmarks, hvordan presterer duo mot quad. Blir artig å endelig få en avgjørelse på hvorvidt duo eller quad er best egnet for spill :)

 

(Crysis støtter jo flere kjerner?)

9383029[/snapback]

 

Joda, Cyrsis skal støtte fire-kjerner. Men hvor godt det ut nytter de er jeg heller usikker på. Jeg tror selv at god utnyttelse av firekjerne er ganske langt fra i tid. Iallefall ikke før etter nyåret.

 

Men joda, vi gleder oss til Demoen! Mange spill å glede seg til for tiden! :D

Lenke til kommentar

Dette er sikkert et litt vanskelig spørsmål som få eller ingen kan svare på, men jeg prøver likevel.

 

Hvilket GFX-kort tror/vet dere vil kunne dra Crysis på Ultra High på oppløsningen 1080p (1920x1080)?

 

Skal kjøpe nytt GFX-kort til jul/over nyttår når de nye NVIDIA kortene med DX10.1 er lansert.

 

Skal også bestille 2GB med ram i tillegg til de 2 jeg har (bestiller indentiske rambrikker). Vurderer også å kjøpe ny prosessor (eller bytte platform) hvis det trengs (noe jeg har på følelsen at jeg trenger).

 

Her er mine specs atm:

 

PSU: MIST 500W, 20/24 pins, S-ATA

HK: Asus M2N32SLI Deluxe

RAM: Kingston HyperX DDR2-800 2048 MB (2x1024) 800Mhz

CPU: AMD Athlon 64 X2 4600+ sokkel AM2

CPU Vifte: Zalman CNPS9500 AM2

GFX: XFX GeForce 7950 GX2 570M

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar
Dette er sikkert et litt vanskelig spørsmål som få eller ingen kan svare på, men jeg prøver likevel.

 

Hvilket GFX-kort tror/vet dere vil kunne dra Crysis på Ultra High på oppløsningen 1080p (1920x1080)?

 

Skal kjøpe nytt GFX-kort til jul/over nyttår når de nye NVIDIA kortene med DX10.1 er lansert.

 

Skal også bestille 2GB med ram i tillegg til de 2 jeg har (bestiller indentiske rambrikker). Vurderer også å kjøpe ny prosessor (eller bytte platform) hvis det trengs (noe jeg har på følelsen at jeg trenger).

 

Her er mine specs atm:

 

PSU: MIST 500W, 20/24 pins, S-ATA

HK: Asus M2N32SLI Deluxe

RAM: Kingston HyperX DDR2-800 2048 MB (2x1024) 800Mhz

CPU: AMD Athlon 64 X2 4600+ sokkel AM2

CPU Vifte: Zalman CNPS9500 AM2

GFX: XFX GeForce 7950 GX2 570M

9383732[/snapback]

 

Som du sier, ingen kan garantere noe! :p Men noe som har vært en gjevn linje, er at 8800GTX, E/Q6600 og 4GB minne skal være godt nokk for Crysis (hvis jeg ikke husker helt feil)

 

Tror forresten at maskinen din skal gjøre det grei (sånn utenom mangel på DX10 støtte da:P)

 

Vent til demoen har komt, da vil nokk folk kunne svar litt bedre ;)

Lenke til kommentar
Jeg får vel bare vente å se ja, men ble skuffet da MOH Airborne og BioShock demoene lagget i 1080p. (Hadde håpet gfx-kortet mitt akkurat skulle holde).

9383784[/snapback]

 

Må huske på at demo ikke er 100 %, mulig at det er noen bugs som er åsaken til laggen ;) Jeg tenkte jeg skulle få prøvd Bioshock demoen i dag. Lasta den ned for over 1 uke siden :/

Lenke til kommentar
Kan jeg få vite av noen her inne hvor mye jeg må ut med for å få Crysis på fullt?

Har desse krava fra før:

 

Amd Athlon 64 3800+ 2.4 GHZ

DDRAM 2048

GeForce 7650 GS 256/512mb

9383878[/snapback]

 

Du trenger iallefall ny maskin :p

 

Et DX10 kort, helst 4GB minne (greit med 64-bits vista også da). Mulig at CPU klarer seg, men nei :p 2 eller 4 kjerner er nokk retningen å gå jah ;)

 

Tenker en 6-10k så er du Crysis-ready =)

Lenke til kommentar
Kan jeg få vite av noen her inne hvor mye jeg må ut med for å få Crysis på fullt?

Har desse krava fra før:

 

Amd Athlon 64 3800+ 2.4 GHZ

DDRAM 2048

GeForce 7650 GS 256/512mb

9383878[/snapback]

 

Du trenger iallefall ny maskin :p

 

Et DX10 kort, helst 4GB minne (greit med 64-bits vista også da). Mulig at CPU klarer seg, men nei :p 2 eller 4 kjerner er nokk retningen å gå jah ;)

 

Tenker en 6-10k så er du Crysis-ready =)

9383905[/snapback]

 

Kunne tenka meg det ja, men pr idag så er det jo bare crysis som frister til pc, men føler att det er ikke verdt å oppgradere med så mye penger bare for 1 spill :p

Da vil jeg eller ha 12 andre spill som kommer til konsollene jeg har

Lenke til kommentar

Kunne tenka meg det ja, men pr idag så er det jo bare crysis som frister til pc, men føler att det er ikke verdt å oppgradere med så mye penger bare for 1 spill :p

Da vil jeg eller ha 12 andre spill som kommer til konsollene jeg har

9383919[/snapback]

 

Sant nokk. Men det finnes jo flere spill å se fram til. Men de fleste kommer på konsoll i tillegg. Though, jeg synes selv at første-person's skytespill er kjekkest med mus og tastatur (men dette vet jeg er en vanesak)

 

Prototype, BioShock, Far Cry 2, Crysis er spill som gjør det verd å oppgradere maskinen ;D

Lenke til kommentar
gjør som meg ;)

 

Hold maskina up to date heletiden ;)

9384030[/snapback]

 

Av erfaring er det bortkasta penger. Du bruker penger på å få en maskin som er up-to-date. Så bruker du den til den ikke holder mål. Så kjøper du ny.

 

Det å holde på med små oppgradering er som regel bare bortkasta (spørs litt hva du er ute etter og hvor mye penger du har... :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...