Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Grur meg nesten litt til Crysis kommer, frykter litt skuff. :p

 

Men gleder meg iallefall til neste uke, da skal det nye maskinen min være i hus, trolig en ny skjerm og. Hvis det er plass i økonomien skal jeg også gå til innkjøp av noen spill. Noen som har noe å foreslå? Det er en E6600, 8800GTS, 2GB hvilke grafikk spill er å anbefale? :)

 

mvh

8995951[/snapback]

 

Graffikk spill? Test drive unlimited, Lost Planet, Splinter Cell DA eller Armed Assault ;) Bra(e) spill, med bra graffikk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grur meg nesten litt til Crysis kommer, frykter litt skuff. :p

 

Men gleder meg iallefall til neste uke, da skal det nye maskinen min være i hus, trolig en ny skjerm og. Hvis det er plass i økonomien skal jeg også gå til innkjøp av noen spill. Noen som har noe å foreslå? Det er en E6600, 8800GTS, 2GB hvilke grafikk spill er å anbefale? :)

 

mvh

8995951[/snapback]

 

Graffikk spill? Test drive unlimited, Lost Planet, Splinter Cell DA eller Armed Assault ;) Bra(e) spill, med bra graffikk :)

8996040[/snapback]

 

Test drive, finnes det til PC? jeg har det forresten til Ps2, orker ikke å begynne på nytt :p Men skal sjekke ut de andre ;) Har også Splinter Cell, men liker ikke sånne snikespill. Jeg har som regel ikke tolmodigheten :p

 

- Er Far Cry et BRA spill? (tenker andre ting enn grafikk da)

 

mvh

Lenke til kommentar
Kan bare glemme Crysis i det heletatt på min PC. :p

Men skal kjøpe ny PC etter nyåret så det skal bli Crysis på meg også. :D

8996169[/snapback]

 

Hehe, kjenner til det. Har vært med for dårlig maskin i flere år nå! :D Endelig har jeg besilt noe som burde holde en stund =)

 

Velkommen til diskusjon btw! =)

 

mvh

Lenke til kommentar

Da blir det mest sannsynlig utra high på meg og. Selvkontrollen har vært litt liten mens jeg har venta på at kabinettet skal komme på lager, så blir en E6600 og 8800GTS 640MB maskin på meg. Mulig at jeg også går opp fra 2GB til 4GB minne før crysis faktisk kommer ut ... Men må si at det ikke ble så billig :/

 

Dumme dumme kabinett kom aldri kom! :no:

 

Handlekurv

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Det er rett og slett et rått kort til programmer som f.eks Maya og 3D Studio Max. En kamerat av meg brukte nettopp 60 000,- på ny datamaskin, inklusive et helvetes Quadro-kort.

 

Men, det blir vel til at jeg må nøye meg med et 8800-kort evt et 9xxx-kort om jeg skulle orke å vente så lenge.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...