Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Beste med forhold er at man kan våkne opp på mårran med mårrabrød, rulle til siden og bare putte den rett inn.

Ingenting er som litt morgensex!

 

Mer morgensex?

 

To runder morgensex og at du ikke må opp på jobb etterpå?

 

Åh. Savner å bare ligge i sengen hele dagen å knulle ass.

 

NOEN fordeler er det å ha kjæreste..

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

To runder morgensex og at du ikke må opp på jobb etterpå?

 

Åh. Savner å bare ligge i sengen hele dagen å knulle ass.

 

NOEN fordeler er det å ha kjæreste..

 

Haha, elsker det. Kaller det for fucking sunday. Men, ikkenoe fucking sunday denne kommende helgen. For da er hun borte. Men, da kan jeg gjøre litt gale ting som hun ikke liker. Som å røyke og sånt

Lenke til kommentar

 

Beste med forhold er at man kan våkne opp på mårran med mårrabrød, rulle til siden og bare putte den rett inn.

Heh, da er du heldig. Få damer som er så villige etter å ha vært sammen i noen år. Stort sett vil du få et "mnæææ, la meg være. Vil sove. Sex senere" etter en stund.

 

Anonymous poster hash: 16319...61d

 

Klarer som regel å få lurt den inn likevel :p

Lenke til kommentar

Herregud! Hun som jeg snakket om tidligere i det dårlige forholdet ble sittende fast et sted i dag på grunn av at siste buss gikk før båten kom frem, og da hadde hun ikke noe mulighet til å komme seg hjem. Jeg sa hun kunne være hos meg over natten og ta bussen neste morgen, men da sa hun at kjæresten var allerede så sur på henne for at hun ikke kom hjem til avtalt tid at det orket hun ikke.

 

Fy faen. At hun finner seg i sånt dritt! Jeg blir rett og slett provosert av at hun lar ham behandle henne sånn! Faen altså. Jævla drittfyr. :realmad:

Lenke til kommentar

Hjelper vel at du er både større og sterkere enn henne? Hø hø hø

Det er turnon for jentene det !

 

 

Herregud! Hun som jeg snakket om tidligere i det dårlige forholdet ble sittende fast et sted i dag på grunn av at siste buss gikk før båten kom frem, og da hadde hun ikke noe mulighet til å komme seg hjem. Jeg sa hun kunne være hos meg over natten og ta bussen neste morgen, men da sa hun at kjæresten var allerede så sur på henne for at hun ikke kom hjem til avtalt tid at det orket hun ikke.

 

Fy faen. At hun finner seg i sånt dritt! Jeg blir rett og slett provosert av at hun lar ham behandle henne sånn! Faen altså. Jævla drittfyr. :realmad:

Høres ut som et kjipt forhold :\ En venninne av dama har en type som er sånn. Han liker ikke at hun er ute å gjør ting på egenhånd og må vite hele tiden hva hun gjør og hvor hun er..

Lenke til kommentar

 

Skulle bare ønske hun i det minste ville treffe meg... som sagt, går det 3 måneder uten studier så er det tre måneder uten så mye som en melding, såfremt ikke jeg sender en.

 

Jeg får det bare ikke helt til å stemme med den kontakten vi har hatt tidligere, altså ting vi har snakket om, at hun har bedt meg med på gåturer noen få ganger. Likevel er det komplett umulig for meg å treffe henne utenom "studiesammenheng".

 

Det er jo ikke nødvendigvis snakk om "date" såfremt ikke all aktivitet mellom to personer er en date. Jeg vil jo helst at det skal være det, men all sosial kontakt er bedre enn ingen. Dette er kanskje bare deppe-meg som snakker, men jeg føler nesten at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre. Å treffe meg to timer på forelesning er greit, men that's it.

 

Igjen, deppe-meg begynner egentlig å lure på om vi er "venner" egentlig, men kanskje heller bare bekjente.

 

Siterer bare meg selv her. I og med at studiene våre er over for i år, så er det bare noen dager til vi reiser til forskjellige stder og blir ikke å se hverandre før rundt august-september. Jeg skulle gjerne sagt farvel for min egen del (jeg må ha "closure" når det gjelder alt mulig).

 

Blir det veldig patestisk av meg å sende en melding med noe a'la "synd du ikke hadde tid til en kaffe, om vi ikke sees før *dagen jeg drar* så får du ha en fin ferie"? Jeg tenkte kanskje at det i beste tilfelle kunne føre til at hun kanskje foreslo at vi treftes, men det i verste fall gjør at hun bare sier det samme tilbake. Så ingen forandringa, altså. Jeg er bare litt redd for at når hun får en fast dato for når jeg drar så kan det bli lett for henne å si "så synd, jeg hadde akkurat tid dagen etter!" Uansett, om hun ikke vil ha noe kontakt med meg og syns dette blir for mye så er det i det minste 2-3 måneder før hun må treffe meg igjen.

 

Men som sagt, jeg skulle prøvd å sagt noe som fikk henne til å gå med på å treffe meg, uten å faktisk spørre. Dette virker rimelig tåpelig, men men...

 

Om dette virker rotete og uoversiktelig så er det fordi jeg bare kroter ned tankene etterhvert som de faller meg inn.

 

Anonymous poster hash: 49cca...f6c

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg ikke klarer å binde meg, at jeg ikke tør å komme nær noen fordi jeg er redd for å blir såret. gåd 1 år nå siden det ble slutt og har prøvd å finne ny kjæresten men klarer aldri å starte en samtale, samtalen blir bare "hei" også mister man interesse. Tror kanskje jeg er redd for å komme nærme noen fordi jeg er redd for å bli såret (I have some problems with letting go)



Anonymous poster hash: 2e7ad...50e
Lenke til kommentar

Dersom hun tar så lite kontakt enda dere er ferdig med studiene så er hun nok ikke interessert i noe mer enn vennskap. Hadde hun vært keen hadde du merka det.
Det kan være mange grunner. Hun kan være keen på noen andre, eller rett og slett er du ikke typen hennes.

 

Det er kjipt å svelge, men det at "litt kontakt er bedre enn ingenting" er bare crap. Det er ikke vits i å stå å stange i døra å knuge deg til ei dame som ikke vil ha deg så lenge som mulig. Jo mer du møter og snakker med henne jo mer mater du følelsene som du aldri kommer til å få fullt utstpill for.

 

Det suger, men det beste er å slutte å snakke med henne, begynne å konse på andre jenter og move on.
Det er tøft, men etterhvert som tiden går tenker du mindre og mindre på henne. Det kommer til å ende med dette uansett, og ved å fortsette å opprettholde kontakten trekker du det ut bare lengre og lengre.

Endret av medlem-124997
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dersom hun tar så lite kontakt enda dere er ferdig med studiene så er hun nok ikke interessert i noe mer enn vennskap. Hadde hun vært keen hadde du merka det.

Det kan være mange grunner. Hun kan være keen på noen andre, eller rett og slett er du ikke typen hennes.

 

Det er kjipt å svelge, men det at "litt kontakt er bedre enn ingenting" er bare crap. Det er ikke vits i å stå å stange i døra å knuge deg til ei dame som ikke vil ha deg så lenge som mulig. Jo mer du møter og snakker med henne jo mer mater du følelsene som du aldri kommer til å få fullt utstpill for.

 

Det suger, men det beste er å slutte å snakke med henne, begynne å konse på andre jenter og move on.

Det er tøft, men etterhvert som tiden går tenker du mindre og mindre på henne. Det kommer til å ende med dette uansett, og ved å fortsette å opprettholde kontakten trekker du det ut bare lengre og lengre.

 

Jeg er klar over det, men hun er jo tydeligvis ikke interessert i engang et vennskap, sånn som det ser ut nå så virker det som om hun ikke er interessert i å ha noe som helst med meg å gjøre.

 

Det er bare det som forvirrer meg fordi jeg vil nå si at vi i det minste var venner. Med tanke på det vi har snakket om tidligere, når vi har gjort ting sammen, osv.

 

Om jeg hadde sendt en melding med noe i form av "hei, om jeg ikke ser deg før jeg reiser, ha en fin ferie", hadde det gjort stor skade? Jeg mener, det er jo vanskelig å få mindre kontakt enn ingenting.

 

Anonymous poster hash: 49cca...f6c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...