Gå til innhold

Sony Ericsson W960i - Diskuter den her


m3

Anbefalte innlegg

Går fram og tilbake mellom denne og Viewty også, men Viewty skal visst ha horribel lab batteri tid, noe som jeg finner utrolig irriterende. Det verste jeg visste med min d900 var å være ute i helga knipse noen bilder og plutselig være tom for batteri. Virker som dette kan være et problem emd viewty. NÅ kommer jo jo Samsungs G800. Ufattelig mye å velge i for tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne SKAL jeg ha, :D den kommer i slutten av november/begynnelse av desember. perfekt musikktelefon, men burde hatt 5megapixler (LES: Samme kamera som k850, lik optikk osv.) eller i det minste en ordentlig blitz.. dessverere har den bare en lampe slik som p1i.

 

fikk prøvd en beta verson av telefonen her om dagen, sinnsykt fet telefon. høyttalerene er ganske bra også, for ikke å snakke om grensesnittet på mp3 spilleren. pluss at du kan kjøpe musikk trådløst fra den (via wlan f.eks) weeee! veldig bra musikkvalitet (oppgradert vil jeg si fra tidligere walkman modeller) genialt at man slipper det helvetes qwetry tastaturet :D knappene er forøvrig også god kvalitet, ikke ubehagelige å bruke

Lenke til kommentar

noen som kan tippe ca pris med djuce zero? blir det mer eller mindre enn 4k?

 

deilig at det følger med tråldøst headsett da ^^,

 

men er det sånn at skjermen vender automatisk når du vender tlf ? som på w910i? eventuelt mulig at den vendes sånn manuelt når man skal se film?

Lenke til kommentar

Enig der, den her tilogmed Wlan, noe som er digg når man virkeli kjeder seg, du kan kjøre symbian basert torrentprogram i bakgrunnen osv osv.. er jo rett å slett en teknobombe det der...

Men mulgiheten med å velge mellom QWERTY og vanli mobiltaster er også en genial ting.

 

Men det som virkeli er geinalt me den er: Du kan trykke på skjermen! :D

Endret av Cell_v14
Lenke til kommentar
Enig der, den her tilogmed Wlan, noe som er digg når man virkeli kjeder seg, du kan kjøre symbian basert torrentprogram i bakgrunnen osv osv.. er jo rett å slett en teknobombe det der...

Men mulgiheten med å velge mellom QWERTY og vanli mobiltaster er også en genial ting.

 

Men det som virkeli er geinalt me den er: Du kan trykke på skjermen! :D

 

Jeg vet ikke så mye om symbian, men forstår at det tillater at man kan få mye mer funksjonalitet ut av telefonen. Noen som vet om det finnes muligheter til å ta inn nettradio gjennom et slikt tilleggsprogram?

 

Jan

Lenke til kommentar
Enig der, den her tilogmed Wlan, noe som er digg når man virkeli kjeder seg, du kan kjøre symbian basert torrentprogram i bakgrunnen osv osv.. er jo rett å slett en teknobombe det der...

Men mulgiheten med å velge mellom QWERTY og vanli mobiltaster er også en genial ting.

 

Men det som virkeli er geinalt me den er: Du kan trykke på skjermen! :D

 

hmm,, er det faktisk mulig å kjøre torrent program på den? så viss jeg tar den med på skolen så kan jeg laste ned ting å tang med stor hastighet da? :D

Lenke til kommentar
Enig der, den her tilogmed Wlan, noe som er digg når man virkeli kjeder seg, du kan kjøre symbian basert torrentprogram i bakgrunnen osv osv.. er jo rett å slett en teknobombe det der...

Men mulgiheten med å velge mellom QWERTY og vanli mobiltaster er også en genial ting.

 

Men det som virkeli er geinalt me den er: Du kan trykke på skjermen! :D

 

hmm,, er det faktisk mulig å kjøre torrent program på den? så viss jeg tar den med på skolen så kan jeg laste ned ting å tang med stor hastighet da? :D

 

Den har jo innebygd WLAN... muhahahha

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...