Gå til innhold

Fotokonkurransen V3. Runde 9: Action


Anbefalte innlegg

Tema denne gangen er:

Action

 

 

Etter forrige rundes strålende tema, får jeg vel prøve meg med et hopp etter Virkola.

Dette bør være et ganske bredt tema som kan gi noen spennende bilder.

Vi håper på mange bidrag!

 

 

Siste nytt 2

 

Man beklager en del surr.

Bidrag sendes nå til Gissan, og innleveringsfristen er satt tilbake til den opprinnelige datoen, men ett par timer tidligere.

nemmelig Søndag 24 juni kl 21:00

 

 

Bildene må være tatt i tidsrommet fredag 15. - Søndag 24 juni.

Innleveringsfrist: Søndag 24 juni kl 21:00

Etter innleveringsfrist blir bildene uploadet i egen post med avstemming frem til torsdag 28. juni kl 2000 (dette blir gjort av Gissan)

 

Reglene for konkurransen:

1. DU må være fotografen bak bildet.

2. Bildet må være tatt mellom nevnte tidsperiode.

3. Du står fritt til å tolke temaet.

4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.

5. Filstørrelse: MAKS 350KB.

6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.

7. Bildet skal være anonymt så lenge konkurranse og avstemming pågår. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil derfor bli diskvalifisert.

8. Du kan KUN benytte ett bilde i konkurransen.

9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta.

10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lagt ut, samt når bildene er lagt ut til avstemning. (Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.)

 

Fotografen bak de tre bildene som får flest stemmer, blir offentliggjort og gitt poeng fra 1 til 4. (1. plass = 4 poeng, 2. plass = 2 poeng, 3. plass = 1 poeng). Poengene teller i sammendraget. Det er verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no.

 

Bildene sendes til meg som PM

 

NB: Husk å oppgi bildets tittel, dato og klokkeslett bildet er tatt (exif helst). Alle vil få en bekreftelse pr PM.

 

OBS! Dersom du ikke har mottatt noen bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, må du ta kontakt så vi kan få ordnet opp tidsnok!

 

Løp og knips!

8639018[/snapback]

Endret av mrjakobsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..det blir kanskje litt langt å tolke det som søksmål (hehe) , men ellers så er det vel et så stort tema som man vil ha det til

;)

8874962[/snapback]

Du fikk kanskje ikke med deg Sentimentals tolkning av temaet "bevegelse" i v1 av konkurransen? https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=85904 :cool:

8878288[/snapback]

 

 

noe så FANTASTISK BRA!

 

hahahaha!

:!: :!:

Lenke til kommentar

Jeg er dessverre uten internett fra og med lørdag til ca. fredag.

 

det kan bli noe venskelig å styre med denne konkurransen uten nett, så om noen vil ta imot bilder, samt legge de ut for avstemming osv, så er dere veldig velkomment il å sende med ei melding eller noe i den duren...

 

hadde vert helt topp!

Lenke til kommentar

Jeg kunne godt stilt meg til disposisjon, men skal dessverre delta selv, og det ville jo stridt mot reglene hvis arrangør (som da til en viss grad blir meg) deltar i konkurransen.

 

Red.: Skrivefeil..

 

Bildene må være tatt i tidsrommet fredag 15. - torsdag 28. juni. Innleveringsfrist: orsdag 28. juni kl 20:00

Etter innleveringsfrist blir bildene uploadet i egen post med avstemming frem til torsdag 28. juni kl 2000

Tror du må rette opp litt her, hvis ingen kan ta på seg ansvaret for å ta imot bildene.

 

Igjen, jeg kan godt gjøre det, hvis dere ikke har noe imot at jeg deltar selv.

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Det er helt greit for meg at du deltar, og veldig bra at noen påtar seg ansvaret. Reglene sier egentlig at det er den som finner på temaet som ikke får være med, og grunnen til det var at man ikke skulle velge et tema som passet en selv veldig godt.

Lenke til kommentar
Det er helt greit for meg at du deltar, og veldig bra at noen påtar seg ansvaret. Reglene sier egentlig at det er den som finner på temaet som ikke får være med, og grunnen til det var at man ikke skulle velge et tema som passet en selv veldig godt.

8921600[/snapback]

Jojo, sånn sett er det vel fair. Hva synes dere andre?

Lenke til kommentar
flaks at jeg bestemte meg å sjekke om det var noe nytt som skjedde før man bryter all kontakt.

takker og bukker til Gissan.

8925513[/snapback]

Bare hyggelig.

 

Igjen, innleveringsfrist er søndag 24. juni kl. 21.00.

 

Alle bidrag sendes til meg, og mottar som vanlig bekreftelse på PM tilbake.

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Foreløpig har jeg kun fått inn ett forslag, men ennå er det litt tid igjen..

Husk at bildene skal sendes til meg.. :) Dumt hvis mrjakobsen kommer hjem fra ferie (hvis det er det han skal) og det ligger 7-8 bidrag i innboksen, og ingen av de er blitt tatt med i konkurransen.. Skriver det med stor rød skrift jeg, så ser folk det lettere.. :)

 

 

ALLE BIDRAG SENDES TIL MEG!

 

INNLEVERINGSFRIST: SØNDAG 24. JUNI KL. 21.00

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...